.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.cze.2025 00:34:15

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi A4 2.8 V6 - BRAK ISKRY
PostNapisane: 11.lip.2005 23:45:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2005 23:44:28
Posty: 392
Lokalizacja: Stolica
Witam, sprawa ma się tak. Był wyjmowany silnik. Teraz wszystko jest złożone do kupy tak jak trzeba i niestety nie ma iskry. elektryk podlaczał to pod komputer i wszystko jest ok. Stwierdził że to pewnie czujnik położenia walu. Czujnik został wymieniony i niestety dalej to samo :( Miał ktoś podobny problem? Auto stoi już tydzien i niestety nic nie przychodzi nam do głowy. Za wszelkie wskazówki będę wdzięczny...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2005 07:35:20 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Czujnik HALLA! Jest to czujnik obrotów wałka rozrządu i siedzi sobie za lewą głowicą. Sprawa niezbyt tania - 680 podróbka, 1000 ASO lub dla kombinatora już tylko ~100 :)

Na VAGu często nie zapisuje tego błędu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2005 09:07:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
Bo blad wyskakuje dopiero po 5 sek nieprzerwanego krecenia rozrusznikiem ;-)
Sam tez przerabialem temat :D

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2005 09:09:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2005 23:44:28
Posty: 392
Lokalizacja: Stolica
możliwe żeby to się uszkodziło? kumpel który mi to robi mówi że nie za bardzo. No ale sprawdzimy i dam odp.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2005 09:13:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
Ja swoj wyjalem wyczyscilem posprawdzalem wyczki, wlozylem i zapalil ;)
Jest jeszcze jedno tez niedawno trenowalem na grodzi jest zestaw wtyczek sa 2 wtyczki brazowe ktore DA SIE ZAMIENIC jedna to jest niskie napiecie do cewek a 2 to juz nie pamietam sprawdz grubosc drutow po obu stronach brazowej wtyczki od niskiego napiecia na cewki jak od strony samochodu sa ciensze niz od strony cewek to sa zamienione :D

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2005 16:37:54 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Kunio napisał(a):
możliwe żeby to się uszkodziło? kumpel który mi to robi mówi że nie za bardzo. No ale sprawdzimy i dam odp.


Możliwe... u mnie po naprawie silnika też hall przestał mówić...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2005 16:49:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2005 23:44:28
Posty: 392
Lokalizacja: Stolica
niestety sprawdzilismy to o czym pisaliście i hall jest ok. Tak samo z tymi kostkami. Auto stoi teraz u elektryka, Zobaczymy co on wymyslił. Poprzednia jego diagnoza nie sprawdziła się i jestem w plecy o 350 zł :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2005 17:00:19 
Klubowicz

Dołączył(a): 04.maja.2005 19:46:39
Posty: 1119
Lokalizacja: wawa
Kunio napisał(a):
niestety sprawdzilismy to o czym pisaliście i hall jest ok. Tak samo z tymi kostkami. Auto stoi teraz u elektryka, Zobaczymy co on wymyslił. Poprzednia jego diagnoza nie sprawdziła się i jestem w plecy o 350 zł :/


w jaki sposób sprawdziłeś tego Halla??

_________________
AUDI KLUB TO LUDZIE NIE SAMOCHODY
1. RS6 C6 BUH 730/890
2. RS3 8V DNWA seria
3. S4 B5 AZB 440/580
4. Octavia 1 ALH by Spanky 180/420


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2005 17:01:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2005 23:44:28
Posty: 392
Lokalizacja: Stolica
wsadzony był inny. pozatym sprawdzał go elektryk i powiedział że jest ok. więc chyba to nie to...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2005 17:11:08 
Klubowicz

Dołączył(a): 04.maja.2005 19:46:39
Posty: 1119
Lokalizacja: wawa
Kunio napisał(a):
wsadzony był inny. pozatym sprawdzał go elektryk i powiedział że jest ok. więc chyba to nie to...

to ze wsadzony byl inny to nie znaczy ze stary jest dobry. Bo Hall to moze byc nie jedyna przyczyna lub "ten drugi" tez jest do d.... Ale jest to mały kroczek do przodu.

Moze ktoś z Klubowiczów powie mi jak sprawdzić halla zeby miec 100% pewnosci ze jest OK??

_________________
AUDI KLUB TO LUDZIE NIE SAMOCHODY
1. RS6 C6 BUH 730/890
2. RS3 8V DNWA seria
3. S4 B5 AZB 440/580
4. Octavia 1 ALH by Spanky 180/420


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2005 18:07:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Mojego Halla elektryk sprawdzał i był oki. Tyle że nie chodził wsadziłem drugi i śmiga. Sprawdź czy masz mase silnika, oraz czy moduł zapłonowy dobrze podpięty. Poza tym przelec wzrokiem po wszystkich kabla h bo troche tego jest. Może coś wogóle nie podpięte jest.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2005 20:23:58 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
kubus5429 napisał(a):
Kunio napisał(a):
wsadzony był inny. pozatym sprawdzał go elektryk i powiedział że jest ok. więc chyba to nie to...

to ze wsadzony byl inny to nie znaczy ze stary jest dobry. Bo Hall to moze byc nie jedyna przyczyna lub "ten drugi" tez jest do d.... Ale jest to mały kroczek do przodu.

Moze ktoś z Klubowiczów powie mi jak sprawdzić halla zeby miec 100% pewnosci ze jest OK??


Jeśli masz iskrę hall jest dobry ;) - tak mi się wydaje. Gdyby przerywał np. na przewodach dałoby się odczuć w trakcie jazdy i na VAGu by pokazało...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2005 22:41:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2005 23:44:28
Posty: 392
Lokalizacja: Stolica
właśnie nie ma iskry ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2005 23:05:13 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
A tak sobie to od początku czytam... i na jakiej podstawie elektryk kazał Ci wymienić czujnik wału? Coś mu jednak VAG pokazał?? Na moje oko to jest jednak coś z HALLem i póki nie zapniesz jeszcze jednego (najlepiej wyjętego choćby na chwilkę ze sprawnego auta)... Ten na którym próbowałeś go odpalić też był od V-ki?? Bo może elektryk źle kabelki podłączył jak był inny?? A może sprawdź jeszcze bezpieczniki i zasilanie cewki...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2005 06:53:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.gru.2004 11:03:06
Posty: 33
Lokalizacja: B100K
z tego co mi wiadomo czujniki halla sa jednakowe tylko sposob wykozystania jest rozny( jeden listek lub 5 listkow) wlasnie na dniach przeraabialem ten temat teraz czekam na czujnik i jutro dodam cos o nim z autopsji...pzdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2005 08:42:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2005 23:44:28
Posty: 392
Lokalizacja: Stolica
VAG nie wykazał nic. Koles stwierdził że to musi być czujnik no i nie jest. wsadzilismy od innej V-ki - nic, no to kupiliśmy nowy - też dupa. A z tym HALLA wyjety był z innego. Sprawdzał go i mowił że jest ok. Czarna magia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2005 10:20:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
To zostały jeszcze cewki, moduł zapłonu i komp. Ewentualnie jakies immo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2005 10:35:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2005 23:44:28
Posty: 392
Lokalizacja: Stolica
wowo napisał(a):
To zostały jeszcze cewki, moduł zapłonu i komp. Ewentualnie jakies immo.


napewno nie cewki bo na zadnej nie ma iskry. Przeciez wszystkie cewki by nie padły :) moduł też jest sprawny...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2005 11:48:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Wszystkie kable podpiąłeś? bo w takim razie skoro niby wszystko masz sprawne to tylko to zostaje, no i komp ewentualnie sie zrypał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2005 11:58:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2005 23:44:28
Posty: 392
Lokalizacja: Stolica
to ja juz tego nie sprawdze. elektryk ma robic ale straszny z niego flegmatyk :/ auto stoi juz prawie 2 tygodnie. a tak bym się nim powoził bo fura konkret :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: