.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.cze.2025 17:37:07

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: ubytki płynu chłodniczego?????
PostNapisane: 11.lip.2005 20:41:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2005 19:11:15
Posty: 18
Lokalizacja: Hrubieszów
Witam!
Koledzy ubywa mi płynu chłodniczego w silniku PS 2,0 B+G sprawdzałem wszystko nigdzie nie ma wycieków,pompa wody jest OK , ale co jakieś 300 km muszę dolać ok 0,5 l płynu(w tej chwili jeżdzę na wodzie bo już nie wyrabiam na płyn)może to uszczelka pod głowicą?ale olej jest też OK i auto jezdzi tez w pożądku.Co może być przyczyną?może ktoś miał taki sam problem?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2005 20:46:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.mar.2004 18:44:47
Posty: 57
Lokalizacja: podkarpackie
witaj
a czy jak zapalisz rano niema zadużo białego dymu z wydechu bo ja miałem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2005 07:35:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.maja.2005 15:38:09
Posty: 86
Lokalizacja: sosnowiec
dolewałem tyle samo powymieniałem węże zaciski zaślepki wodne bloku i nic ;dopiero zdięcie głowicy ujawniło przyczynę - pęknięcie niędzy 2 a 3 cylindrem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2005 10:11:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2005 19:11:15
Posty: 18
Lokalizacja: Hrubieszów
tak rano jak zapalę to mam kupę białego dymu tak jak z lokomotywy.I niekiedy jak przygazuję ostrzej to też biało z tyłu.
A co ztym pęknieciem trzeba robić - wymiana głowicy?czy bloku?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2005 10:53:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.maja.2005 15:38:09
Posty: 86
Lokalizacja: sosnowiec
Można wymienić , można pospawać ; ja spawałem- koszt 1000zł całość robota+części no i dostalem roczną gwarancje [gdzieś w gliwicach]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2005 11:33:09 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2004 21:18:59
Posty: 1624
Lokalizacja: Kraków
Jeśli kopci na biało, to gdzieś w bloku/głowicy się przelewa i idzie do rury :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2005 13:58:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.mar.2004 18:44:47
Posty: 57
Lokalizacja: podkarpackie
czemu mówicie odrazu o spawaniu najprawtopodobniej szczeliła uszczelka pod głowicą i płyn dostaje się do komory spalania i jest wydalany z spalinami
dlatego kłęby dymu z wydechu a jak odkręcisz korek wlewu oleju to niema tam białego syfu???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2005 22:51:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5218
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
u mnie woda dostawała się prosto do komory spalania, nieco szło nad wał rozrządu i odmą dokolektora. Efekt - biało za autem. Po rozgrzaniu i przegonieniu - nic. W trakcie jazdy na gazie - nic. Jak tylko się zatrzymałem chocby na 10 sekund i ruszyłem - biało.

Powód - pęknięta głowica pod wałkiem rozrządu...

Naprawa - wymiana głowy...

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2005 19:53:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2005 19:11:15
Posty: 18
Lokalizacja: Hrubieszów
koledezy to dymienie stało mi się właśnie po wymianie szklanek zaworowych ,uszczelniaczy i uszczelki pod głowicą.Wcześniej wszystko było w należytym porządeczku
Piszecie ze to może być też wina uszczelki? Mechanior mógł ją zle założyć?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2005 19:59:05 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
zla kolejnosc dokrecania , stare szpilki , zla sila dokrecania i uszczelke szlak trafil jeszcze zanim odpaliles auto

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2005 09:13:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
hansik ma racje. nowe szpilki sa koniecznoscia i pilnowanie kolejnosci dokrecania. wiem bo przerabialem w audi i lublinie

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2005 12:51:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2005 19:11:15
Posty: 18
Lokalizacja: Hrubieszów
właśnie rozebrał mi mechanior głowicę i na głowicy między tłokami były delikatne wżery.Splanowałem dzisiaj głowicę i zobaczymy co się okaże po złożeniu i odpaleniu
nowe szpilki,uszczelka i uszczelniacze na zawory
Pozdrawiam!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2005 18:36:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2005 19:11:15
Posty: 18
Lokalizacja: Hrubieszów
No i po bulu wymieniłem uszczelkę,szpilki i przestało dymić na biało z rury nie ubywa juz płynu i wszystko jest OK
dzięki za porady


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: