Siema.
Z własnego doświadczenia :
80 B3 88r 1,8 90KM w gazie I generacji - były problemy - ale to przez nieszczelny dolot - łapał lewe powietrze ,trudno odpalał , obroty falowały i ogólnie głupiał.Po uszczelnieniu dolotu ( klej+taśma klejąca

) śmigał jak nowy i palił od strzała. , - spalanie 8-12 l/100km
80 B4 92r 2,0 90KM w gazie I generacji - bezproblemowy ,ale mułowaty - spalanie 8-14 l/100km
V40 2,0 w sekwencji - no niestety pierwsze 2,5 km na benzynie - a miałem 3 km do pracy ,spalanie LPG (nie licząc benzyny) 9-12 l/100km.
Passat B4 95r 2,0 115 (ADY) LPG I gen - dynamika dużo lepiej niż 80 - spalanie LPG: trasa -8- 9 - ; miasto 10-11 l. - najlepiej go wspominam z wymienionych.Dużo więcej miejsca niz w B4 i lepsza widoczność - no i więcej korozji

.
Na krótkie odcinki nie pchaj się w sekwencje LPG - tylko I gen. albo benzyna.
Jak juz się uparłeś na 80 B4 to poluj na 2,0 115 KM ew.1,8 90KM w gazie I generacji - no i jakaś klima by się przydała.
7 tys to sporo jak za takiego starego strucla - myślę ,że 3-5 to można dać. Za 7 tys. to A4 z początku produkcji można wy-haczyć w benzynie.
Nie bój sią gazu I-gen. jest bezproblemowy w silnikach z I połowy 90-tych lat. Jak silnik pracuje równo na benzynie to i na LPG pojedzie ( nie dotychy mech. wtrysku).
Ale sie rozpisałem...