.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 06:09:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: katalizator
PostNapisane: 11.lip.2005 19:42:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.mar.2005 16:59:21
Posty: 18
Lokalizacja: Zamość
Witam wszystkich. Ostatni zauważyłem że mi coś dzwoni ale nie w silniku, spece określili że to katalizator. Wjechałem na kanał i chyba im należy przyznać rację. Panowie czy opłaca się kupować używany czy lepiej wywalic bebechy wstawić coś w środek np. rurkę. Aha jak jest z przeglądami bez kata. Pozdrawiam!!!

_________________
B4 2.0 E '93 + LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2005 20:23:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.mar.2005 22:19:08
Posty: 619
Proponuję coś takiego: http://nordicaudi.com/index.php?url=ark ... x.php&var=

takie uniwersalne katy sa po ok. 120-140 talarów (PLN), ew. wstawić do środka zamiast filtra ceramicznego rurę, ale dziurowaną, bo bez rury będzie dziwnawy oddźwięk, ale przede wszystkim, poczytaj na szukaczce, tam jest tego do ch....., że się wyrażę, a tyle się tu już chłopaki namęczyli z tym tematem, że nie ma zmiłuj - znajdziesz wszystko nt. temat, łącznie z opiniami kastrujących, co do efektu w każdej z możliwych protez ;)

_________________
AllRoad 2,7T '02, 240g/s :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2005 20:39:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.kwi.2005 21:36:33
Posty: 207
Lokalizacja: Warszawa
Ja wyciąłem i wspawali mi rury i nie narzekam.

_________________
Marcin
A4 2.8 30V Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2005 09:44:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2004 11:29:55
Posty: 227
Lokalizacja: Warszawa
Sa tlumiki zamiast kata, sam wstawilem i jest OK.. Pozdro

_________________
B4 2.0 ABT+LPG II gen. Bingo S, które skradziono... Teraz czaję się na cabrio 2,8V6... Dzieci nie mam, nie planuję, a czas spełniać marzenia...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2005 19:00:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2004 23:37:22
Posty: 421
Lokalizacja: Tczew - pomorskie
ja od kiedy zalozylem rurke zamiast kata jestem zwolennikiem tego rozwiazania, najlepiej rurke wspawac w obudowe,
no i druga wazna sprawa to gdzie masz sonde lambda...
podjedzi do jakis tlumikarzy moze zrobia ci to za 40zl tak jak mi

_________________
pomorskie;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2005 20:39:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2004 11:29:55
Posty: 227
Lokalizacja: Warszawa
A tlumik 70 PLN, faktycznie przeplacilem, hehehe. Za 40 PLN mialbym super pocheftowany katalizator, tudziez spawana u kowala rure, moze na spawach by nie puscilo.... moze.... moze....moze. A tak za 30 PLN wiecej nie mam takich dylematow.. I jestem zwolennikiem takiego rozwiazania. Pozdrawiam oszczednych.

_________________
B4 2.0 ABT+LPG II gen. Bingo S, które skradziono... Teraz czaję się na cabrio 2,8V6... Dzieci nie mam, nie planuję, a czas spełniać marzenia...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2005 20:50:09 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
czasem rurka wspawana za 40 pln jest znacznie trwalszym rozwiazaniem niz tlumik za 70 pln :P

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2005 09:05:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2004 11:29:55
Posty: 227
Lokalizacja: Warszawa
Z pewnoscia, z pewnoscia....

_________________
B4 2.0 ABT+LPG II gen. Bingo S, które skradziono... Teraz czaję się na cabrio 2,8V6... Dzieci nie mam, nie planuję, a czas spełniać marzenia...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2005 09:23:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2004 23:37:22
Posty: 421
Lokalizacja: Tczew - pomorskie
jakich oszczednych :P
nie mialem mozliwosci kupna tlumika
pozatym z sama rurka nie jest glosniej a chodzi o wiele lepiej
a czy Twoj tlumik wyglada jak katalizator????????

bo moja rurka jest wspawana w srodku obudowy:D

_________________
pomorskie;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2005 11:26:19 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.paź.2004 20:02:38
Posty: 2279
Lokalizacja: Dublin-Kraków
Auto: TT 1.8T BAM QUATTRO
Bilu napisał(a):
czasem rurka wspawana za 40 pln jest znacznie trwalszym rozwiazaniem niz tlumik za 70 pln :P
hehe dokładnie ! a co do kata to ja wywaliłem i mam wstawioną strumienice , wygląda bardzo podobnie niedawno robiłem przeglad i przeszło bez najmniejszego problemu :peace:

_________________
Jakub
80 COUPE 2.0 16V
TT 1.8T Quattro -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... _TTbam.jpg
A2 1.4 tdi -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21/15011589_A2.jpg
A4 1.9 tdi -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... G_1797.JPG
B3 1.8 -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... 1_b380.jpg
C3 2.3 Quattro -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... 267js7.jpg
B2 1.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2005 13:07:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.mar.2005 22:19:08
Posty: 619
strumienica powiadasz ;) a jak wygląda tłumik za strumienicą ? strumienica znacznie przyspiesza wypalanie tłumika za nią - fajny bajer, bo gwiżdże ;) tak mi powiedział znajomy, który ma warsztat blacharski i zajmuje się też wydechami. powiedział, że odkąd do sprzedaży zaczęli wprowadzać strumienice, znacznie częściej pojawiają się klienci z wymianami , bądź zakupami tłumików usytuowanych właśnie za strumienicami, a z zewnątrz te tłumiki są zupełnie zdrowe, tyle, że pojawiają się dziwne odgłosy i burczenie - i niejeden taki tłumik rozebrał, a w środku były przegrody popalone. chyba raczej mówił prawdę, bo sam odwiódł mnie od zakupu tego badziewia (na którym by lepiej na mnie zarobił) i zaproponował rury perforowane wstawić z kwasówki do środka kata za cenę jednej strumienicy, a przepruł mi od razu dwa katy. Ci, co mają kłatracze dobrze wiedzą, ile kosztuje tłumik do B4 za katami ;)

_________________
AllRoad 2,7T '02, 240g/s :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2005 17:23:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
żadnych srumienic, czy uniwersalnych katów. Rura albo orginał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2005 20:09:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.mar.2005 22:19:08
Posty: 619
przy kasie, bez kasy trzeba coś wybrać ;)

_________________
AllRoad 2,7T '02, 240g/s :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2005 21:18:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.maja.2005 13:54:06
Posty: 1122
Auto: A4B8 2.0TDI, B420vt, A4B8 tfsi
jak chcesz mieć strumienice naddzwiękową zamiast katalizatora to musisz mieć także sportowy wydech! bo wydostają sie bardzo ciepłe spaliny ;) tak mi mówili w Michael Tuning :peace:

_________________
B4 2.0 20vt EFR quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2005 21:25:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.mar.2005 22:19:08
Posty: 619
właśnie o tym pisałem 2 posty wcześniej ;)

_________________
AllRoad 2,7T '02, 240g/s :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2005 21:28:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.maja.2005 13:54:06
Posty: 1122
Auto: A4B8 2.0TDI, B420vt, A4B8 tfsi
Vanderlei napisał(a):
właśnie o tym pisałem 2 posty wcześniej ;)

sorki widocznie nie doczytałem ;-) ;)

_________________
B4 2.0 20vt EFR quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2005 15:18:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lut.2005 11:36:31
Posty: 412
Lokalizacja: Wrocław
Auto: A4 B6 1.9 TDI Avant
Panowie, a jak się ma wywalenie katalizatora i wstawienie zwykłej rury w TDI
- czy zwiększy się hałas
- czy ma to jakiś wpływ na zużycie paliwa
- czy mogą zmniejszyć się osiągi auta

_________________
_________________________
A4 B6 TDI Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2005 15:24:39 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
w TDI turbina pochlania duza czesc halasu ... a w silnikach turbodoladowanych ksztalt i pojemnosc wydechu nie odgrywa roli bo spaliny sa napedzane przez turbine i w tym przypadku chodzi tylko o jak najbardziej drozny wydech, wtedy auto zyskuje na osiagach

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2005 19:02:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lut.2005 11:36:31
Posty: 412
Lokalizacja: Wrocław
Auto: A4 B6 1.9 TDI Avant
A czy sonda ma jakikolwiek wpływ na pracę silnika po wyjęciu katalizatora :?:
- czy sonda u mnie też znajduje sie w katalizatorze
- czy podczas spawania należy odłączyć akumulator (wyczytałem na forum)

_________________
_________________________
A4 B6 TDI Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron