.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.cze.2025 21:06:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2005 15:07:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2004 20:00:43
Posty: 293
Lokalizacja: Kętrzyn
Auto: A6 C6 3.0TFSI
To dowiedziałem sie znów czegoś noweg :)
Bo z tego co piszesz to nastawnik sie wymienia a mi mechanior mówił że trzeba szukać pompy :( . Osobiście wole twoją wersję chyba że prawda jest gdzieś po połowie czyli że samego nastawnika nie zdobede (mimo że wymienialny) i bede musiał szukać pompy. I niemam gwarancji że po paru kilometrach sytuacja sie nie powtórzy bo raczej na nową pompę mnie niestac. :(

_________________
Audi C6 3.0TFSI
Audi B6 1.8T BEX 190KM
Audi A6 1.9 TDI AVF 2002r.
Passat B5 1.9 TDI AFN 1999r.
Srebrne Audi 80 B4 1.9 TDI 1992r
VW Polo 1.3 LPG 1986r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2005 17:26:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2004 20:00:43
Posty: 293
Lokalizacja: Kętrzyn
Auto: A6 C6 3.0TFSI
Już wiem co dolega dla furmanki. Byłem u poleconych fachowców i diagnoza była prasta = sterownik pompy (to chyba ten nastawnik). Jet tylko jeden problem a w zasadzie dwa.
1. To to że samego nastawnika niedostane
2. To to że do mojego silnika niemozna nawet znaleźć kompletnej pompy
ja mam podobno starszy typ. Sprawdziłem i mam na okrągłą wtyczkę a te nowsze maja prostokątną. Niewiem czy różnica w tych pompach polega tylko na wtyczkach ale raczej nie bo napewno w warsztacie wiedzieli by ze wtyczke można przelutować a sami mówili że nowszych mają nawet kilka na zbyciu ale niebędą pasować.
Spisałem numery z pompy niewiem tylko które odpowiadają za jej typ:
460 404 998
440 BT 4012
028 130 108W

Gdybym wiedziął że z tym rocznikiem są problemy to wrzyciu bym niebrał ( ale chciało się mieć leprzy wypas to sie cierpi)

Normalnie jestem załamany. Nowa pompka kosztuje pewnie z 4 tys, a na szrocie za taką kasę to mógłbym pewnie kupić cały silnik (tylko brąłbym już nowszy) albo od a4. Ale narazie szukam po kraju pompy, z tym że mam obawy bo jak kupie pompe to niemam gearancji że w drugiej ten nastawnik też sie nieposypie po paru miesiącach.

_________________
Audi C6 3.0TFSI
Audi B6 1.8T BEX 190KM
Audi A6 1.9 TDI AVF 2002r.
Passat B5 1.9 TDI AFN 1999r.
Srebrne Audi 80 B4 1.9 TDI 1992r
VW Polo 1.3 LPG 1986r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2005 16:06:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2004 20:00:43
Posty: 293
Lokalizacja: Kętrzyn
Auto: A6 C6 3.0TFSI
Moje problemy sie jeszcze nierozwiązały, dalej walcze z pompą ale dzisiaj jeden koleś zmącił moje myśli na nowo.
Dostałem namiar na jednego mechaniora kóry zna sie na elektronice. Pojechałem opisałem problem palenia, powiedziałem co mówili inni mechanicy. Posłuchał, popatrzył, obwąchał rurę i nawet sie przejechał i stwierdził:
- pompa napewno dobra
- możliwe że przepływomież ale jeszcze niejest pewny (zdejmował wtyczke iu na postoju niebyło różnicy co wydaje mi się złą metodą)
- powiedział że fura ledwo sama siebie ciągnie i dostaje zamało powietrza (po przejażdżce)
- że turbinka do regeneracji.
Na moje pytanie co ma turbina do odpalania i porannego szarpania połączonego ze świecą dymną odpowiedział że turbina chlapie olejem kóry osadza się na cylindrach co przez jakiś czas po postoju może powodować szarpanie i dymienie.


Dodam że wracając do domu odpiołem przepływomierz żeby sprawdzić czy żeczywiscie nie działa i wtedy dopiero auto dostało muła (wnioskuje że jest dobry)

Koszt przywrócenia furmanki do życia ocenił na 700 zł. Ale jak dowiedział sie u kogo już z nią byłem to powiedział że siejuż niedotyka. I dowidzenia.

Co o tej diagnozie myślicie?

_________________
Audi C6 3.0TFSI
Audi B6 1.8T BEX 190KM
Audi A6 1.9 TDI AVF 2002r.
Passat B5 1.9 TDI AFN 1999r.
Srebrne Audi 80 B4 1.9 TDI 1992r
VW Polo 1.3 LPG 1986r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2005 07:32:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
moze poszukaj kogos kto ma laptopa i interfejs vag (100zl na allegro:)). no i tak pobujajcie sie po miescie, w koncu znajdziecie przyczyne bo jakies odczyty nie beda sie zgadzać.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2005 12:48:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2004 14:35:36
Posty: 259
Lokalizacja: Rzeszów
baskecior napisał(a):
OT:Co do spalań typu 5/100 w A6 przy 130 km/h to pozostawiam to bez komentarza, nie wierz we wszystko co ludzie pisza o spalaniu ;-) Taki wynik ciezko jest osiagnac nawet w Octavii z AFN`em ;) :)


U mnie na tracie 300 km jadąc delikatnie 120 wyszło mi 5,7 A100 2.5 tdi AAT 115KM a normalnie w cyklu (miasto / trasa) (25/75) wychodzi (6,5-7,2)

_________________
C4 '93 100 AAT 2.5TDI (115 oficjalnie może więcej)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2005 16:00:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2004 20:00:43
Posty: 293
Lokalizacja: Kętrzyn
Auto: A6 C6 3.0TFSI
Chyba pojade i zrobię pełną diagnozę silnika w sewisie audi. Raz wydam kase (chyba ok. 250 zl) i wiecej do żadnych znachorów niebede jezdził. Myślę że będo potrafili stwierdzić co jest nietak turbo czy pompa.

_________________
Audi C6 3.0TFSI
Audi B6 1.8T BEX 190KM
Audi A6 1.9 TDI AVF 2002r.
Passat B5 1.9 TDI AFN 1999r.
Srebrne Audi 80 B4 1.9 TDI 1992r
VW Polo 1.3 LPG 1986r.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: