.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.cze.2025 17:29:16

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Do czego sluzy ten styk przy przepustnicy w audi b4 2.3Ng
PostNapisane: 22.lip.2005 22:04:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.mar.2005 16:33:18
Posty: 56
Lokalizacja: Kurów
Witam ma m pytanie.Do czego slluzy ten styk ktory znajduje sie przy przepustnicy w audi b4 2.3Ng.Kiedy doda sie duzo gazu to przekreca sie taki bajer i zalacza ten styk.Czy moze to byc ogranicznik obrotow?.za odpwoedz dziekuje

_________________
Audi B4 limo 2.3NG - czarna perełka.Czy ktoś ma w niej 200ps??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2005 23:14:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2003 02:24:56
Posty: 504
Lokalizacja: Fr
To jest styk pelnego obciazenia,ogranicznik obrotow w twojej to chyba w rozdzielaczu zaplonu.

_________________
Obrazek
Audi 90 PS pozniej C4 AAR nastepny A4 ADR kombi,aktualnie A6 1.8T AWT Avant
http://www.audipassion.com/accueil.php


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: ooo milo wiedziec:)
PostNapisane: 23.lip.2005 16:15:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.mar.2005 16:33:18
Posty: 56
Lokalizacja: Kurów
No dobra a co by sie stalo jakby odlaczyc ten styk?

_________________
Audi B4 limo 2.3NG - czarna perełka.Czy ktoś ma w niej 200ps??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lip.2005 16:32:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
lepiej nie próbój tego ruszac ;-) 2,3 motorek łądnie sie kręci wiec po co szukasz dzirury w całym

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lip.2005 16:47:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2003 02:24:56
Posty: 504
Lokalizacja: Fr
Po co ?
Jak bedziesz chcial dac "po garach" to autko przydusi.
Ten wylacznik wzbogaca sklad mieszanki jezeli dasz gaz do dechy.

_________________
Obrazek
Audi 90 PS pozniej C4 AAR nastepny A4 ADR kombi,aktualnie A6 1.8T AWT Avant
http://www.audipassion.com/accueil.php


Ostatnio edytowano 24.lip.2005 14:56:51 przez oles, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: No ale jest problem...
PostNapisane: 24.lip.2005 10:59:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.mar.2005 16:33:18
Posty: 56
Lokalizacja: Kurów
Dziekuje za odpowiedzi:).Pozdrawiam wszystkich człownków AKP.A mianowicie chodzi o to ze jesli przycisne gaz to sillnik wyje ale jakis czas wogole nie czuc ciagu .Nie jest to normalne bo moj tata mial kidys 90 2.3Ng i mowi ze tamta to miala konkretnego kopa a tutaj to chce miec kopa lae cos przeszkadza.Niwiem czemu nie przyspiesza choc silnik wyje glosniej?.I nie jest to wina sprzegla chyba bo przy ruszaniu sie nie slizaga i z powodzeniem mozna zrobic zrywa(czego nie lubie robic).Wydaje mi sie ze to os z wtryskiem mechanicznym, cos z palliwem niewiem moze ma go za duzo.Kompletnie niewiem.Jak ktos ma taki sam problem w 2.3Ng i wie jak go rozwiazac to prosze o pomoc.Auto nie ma LPG i nie bedzie mialo poki ja zyje:) no chyba ze benzyna bedzie po 10zl

_________________
Audi B4 limo 2.3NG - czarna perełka.Czy ktoś ma w niej 200ps??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: I jeszcze jedno?
PostNapisane: 24.lip.2005 11:32:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.mar.2005 16:33:18
Posty: 56
Lokalizacja: Kurów
A moze chodzi o to ze nie chodzi ten styk i dlatego nie czuje ze przyspiesza?Jak mam sprawdzic czy ten styk dziala? Czy jak go wlacze na luzie na wolnych obrotach to cos sie powinno dziac?Jak sprawdzic czy to ten styk dziala?

_________________
Audi B4 limo 2.3NG - czarna perełka.Czy ktoś ma w niej 200ps??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2005 14:16:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2003 02:24:56
Posty: 504
Lokalizacja: Fr
Najlepiej miernikiem,
Pomiedzy stykami 2 i 3 przy maksymalnie otwartej przepustnicy styk powinien byc zamkniety.
Przepustnica w innym polozeniu - styk otwarty.
Jest to styk typu NO ,czyli normalnie otwarty.

_________________
Obrazek
Audi 90 PS pozniej C4 AAR nastepny A4 ADR kombi,aktualnie A6 1.8T AWT Avant
http://www.audipassion.com/accueil.php


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Troche nie o to mi chodzilo:)
PostNapisane: 24.lip.2005 14:30:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.mar.2005 16:33:18
Posty: 56
Lokalizacja: Kurów
W sumie to nie chodzi mi o sprawdzenie czy dziiala sam styk bo to dziecinnie prosto sprawdzic:) ale mianowicie chodzi o to czy dziala ten caly system wzbogacania mieszanki jak sie zalaczy ten styk.Jak to sprawdzic czy przy max otwartej przepustnicy mieszank jest wzbogacona?(czy ten systm dziala poprawnie)

_________________
Audi B4 limo 2.3NG - czarna perełka.Czy ktoś ma w niej 200ps??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2005 14:48:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2003 02:24:56
Posty: 504
Lokalizacja: Fr
To chyba by bylo trzeba zrobic tak:
Podlaczyc amperomiez do regulatora cisnienia.
Zapuscic silnik sprawdzic wskazanie amperomierza.
Gwaltownie dodac gazu na maksa-az styk zadziala
i wowczas wskazanie amperomierza powinno na chwilke wrosnac o okolo 6 mA.

_________________
Obrazek
Audi 90 PS pozniej C4 AAR nastepny A4 ADR kombi,aktualnie A6 1.8T AWT Avant
http://www.audipassion.com/accueil.php


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2005 14:55:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2003 02:24:56
Posty: 504
Lokalizacja: Fr
Sorki ,ale dopiero teraz doczytalem sie dlaczego to chcesz sprawdzic.
Ja mialem podobny problem i oprocz twoich obiawow autko nie wchodzilo
powyzej 150 km/h.
Diagnoza : katalizator stopiony-zatkany.
Jesli chodzi o to wycie silnika to u mnie to bylo raczej dudnienie-tak jakby sie meczyl.

_________________
Obrazek
Audi 90 PS pozniej C4 AAR nastepny A4 ADR kombi,aktualnie A6 1.8T AWT Avant
http://www.audipassion.com/accueil.php


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: To rozwialo troche moich watpilosci...
PostNapisane: 24.lip.2005 17:05:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.mar.2005 16:33:18
Posty: 56
Lokalizacja: Kurów
Ok dzieki napewno to zmierze czy to dziala.A co do kata to z tego co czytalem na forum to ma sie ostro grzac i smierdziec zgnilymi jajkami.W sumie to musze to obczaic.Grzac to sie grzeje ale niewim czy to az taka wysoka tempertura czy to normalna.A czy smierdzi to w sumie niewiem.Ale z katem to go wkoncu wywale i sie skonczy wspawam tam w srodek rurke i ma byc dobrze.Narazie to wymienie w oniedzialek kopułke i palca i zobacze co sie bedzie dziac.Jak to samo i wzbogacenie mieszanki bedzie dzialac to wywale tego kata.Jak to nie zadziala to napisze.

_________________
Audi B4 limo 2.3NG - czarna perełka.Czy ktoś ma w niej 200ps??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2005 16:58:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2005 23:45:25
Posty: 153
Lokalizacja: Kozienice
ja posiadam ten sam silnik 2,3 ng jestem z niego zadowolony,nie jeżdże na gazie, ale w moim przypadku jak dam gaz do dechy leci na 6500 i go przerywa więcej być nie może bo zwalnia i przyśpiesza i taki cykl wkółko, a to właśnie dzięki temu stykowi się dzieje. na obroty wskakuje moment ażdo 6500 a potem to o czym mówiłem.
czy u ciebie jest tak samo? silnik po diagnostyce stan super. nie katowany :)
na v-pover autostrada 230 km/h ale to prędkość audi a w rzeczywistości pewnie coś koło 210 może 215.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2005 17:11:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2003 02:24:56
Posty: 504
Lokalizacja: Fr
jasper napisał(a):
ja posiadam ten sam silnik 2,3 ng jestem z niego zadowolony,nie jeżdże na gazie, ale w moim przypadku jak dam gaz do dechy leci na 6500 i go przerywa więcej być nie może bo zwalnia i przyśpiesza i taki cykl wkółko, a to właśnie dzięki temu stykowi się dzieje. na obroty wskakuje moment ażdo 6500 a potem to o czym mówiłem.
czy u ciebie jest tak samo? silnik po diagnostyce stan super. nie katowany :)
na v-pover autostrada 230 km/h ale to prędkość audi a w rzeczywistości pewnie coś koło 210 może 215.


Ograniczenie obrotow w silniku NG realizowane jest przez rozdzielacz zaplonu.
Juz o tym bylo pisane...

_________________
Obrazek
Audi 90 PS pozniej C4 AAR nastepny A4 ADR kombi,aktualnie A6 1.8T AWT Avant
http://www.audipassion.com/accueil.php


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: I jest superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
PostNapisane: 26.lip.2005 17:49:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.mar.2005 16:33:18
Posty: 56
Lokalizacja: Kurów
Panowie no normalnie sie ciesze jeszcze nie sprawdzilem czy dziala styk wzbogacania mieszanki ale zrobilem cos zupelnie innego a mianowicie kupilem nowego palca Bosha i kopulke i normalnie inny samochod juz sie nie tnie prz przyspieszaniu(to byla wstepna proba narazie) ni o czuc ze wbija w fotel na 3 spokojnie na kolach 16' kreci po asfalcie.Jak sie okazalo kurcze przebicie bylo na kopulce i na 5cylinder szlo za malo pradu i dlatego sie zamulala i nie spalala calego paliwa no i juz nie leci z wydechu woda.Jestem w niebo wziety.Jesze obczaje czy dziala ten styk dobrze.Kurcze fajowo jak sie ciesze chyba od 2 miechow sie tak nie cieszylem:).Pomysle jeszcze cos z tym katem moze tylko narazie to niewiem bardzo jak sprawdzic czy on dziala ale chyba tak.Nie czuje zapachu zgnilych jajek jak przeczytalem na forum to moze dziala?

_________________
Audi B4 limo 2.3NG - czarna perełka.Czy ktoś ma w niej 200ps??


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: