.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.cze.2025 23:15:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Moduł impulsatora
PostNapisane: 23.lip.2005 20:19:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2005 16:26:24
Posty: 244
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Gdzie w audi 100 c4 2.3 silnik AAR wtrysk k-jetronic może znajdować się moduł impulsatora odpowiedzialny za okresowe włączanie wtryskiwacza rozruchowego gdy silnik jest gorący. Mam problem z zapaleniem gorącego silnika i przypuszczam że to właśnie ustrojstwo jest padnięte tylko nie mogę tego nigdzie znaleźć w moim aucie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lip.2005 22:59:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2005 17:12:06
Posty: 21
Lokalizacja: Krasnystaw
Cześć!Miałem podobny problem w 100-CYGARO2.3E.Podejrzewam ze Twój problem jest zwiazany z czujnikiem temperatury.Jest on na obudowie termostatu,a własciwie są tam 2 czujniki ale to ten mniejszy-na 2 styki.Spróbuj sciągnać z niego wtyczkę.Powinno pomóc.Jak pomoże to kup nowy czujnik.

_________________
ObrazekObrazek
MOJE MALEŃSTWO-Audi100AVANT 2.3E 89'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2005 10:58:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
Witam. Moja choruje na to samo :( i jeden taki fachowiec mi doradzil by sprobowac wymienic(pozyczyc z innego auta) wlasnie czujnik temp. cieczy chl. Tyle ze mnie zastanawia to ze gdyby byl padniety to nie odpalal jak nalezy za kazdym razem, a u mnie to sie zdarza raz na 5 odpalen :<

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2005 13:31:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2005 16:26:24
Posty: 244
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Panowie temat już mam tak rozpracowany że:
Czujnik temperatury o którym piszecie na dwa styki to wcale nie czujnik temperatury tylko WYŁĄCZNIK TERMICZNO - CZASOWY który odpowiedzialny jest za sterowanie wtryskiwaczem rozruchowym, podając na niego masę gdy silnik jest zimny, pozwalając tym samym na pracę wtryskiwacza lub po nagrzaniu się układu wyłączając wtryskiwacz rozruchowy. I własnie w tym mam problem przy odpalaniu na gorącym silniku po prostu nie chce zapalić na benzynie.....Dodam że powyższy wyłącznik termiczno-czasowy kupiłem nowy koszt 52zł, Czujnik temperatury też kupiłem nowy w ASO koszt 271zł...tak więc po wnikliwym studiowaniu Mechanicznego Wtrysku mam postępy jedynie w teorii. To co piszecie że ściągając wtyczkę z "wyłącznika termiczno-czasowego auto pali od razu za pierwszym razem. Ale wyczaiłem własnie że za rozruch gorącego silnika odpowiedzialny jest głównie MODUŁ IMPULSATORA, który mam za zadanie okresowo włączać wtryskiwacz rozruchowy w czasie pracy rozrusznika, impulsowa włączając i wyłączając wtryskiwacz rozruchowy.....
Więc ktoś ma jakieś pomysły......nadal nie mogę znaleźć tego modułu impulsatora, to ponoć jakać czarna puszka coś podobnego do dużego przekaźnika......


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2005 15:11:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2005 16:26:24
Posty: 244
Lokalizacja: Dolny Śląsk
co jest panowie nikt nigdy nie miał problemów z wtryskiem mechanicznym.....??????????


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: