.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.cze.2025 17:36:50

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: remont zawieszenia przedniego
PostNapisane: 27.lip.2005 19:39:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lip.2005 20:40:36
Posty: 252
Lokalizacja: WROCŁAW
Witam bylem na diagnostyce zawieszenia,w mojej 100. I nie wiem czy konieczna jest wymiana poduszek i lozysk Mcperssona. Pan nie zerkna na nie a na liscie "do wymiany sa" :): , no a tam niby cichutko,ale tylko narazie. Wiec co, wymieniac czy nie? :?: No i czy na liscie nie powinno byc jakiegos drazka, albo choc samej kncowki ktoregos drazka.

_________________
c3 avant 2,5tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2005 19:46:29 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
pokaz mi auto to Ci powiem a nie sie pytasz co masz wymienic :P .... chcialbym miec takie mozliwosci zeby diagnozowac na odleglosc ale poki co nie mam i watpie ze ktokolwiek z uztykownikow tego forum ma

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2005 19:53:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lip.2005 20:40:36
Posty: 252
Lokalizacja: WROCŁAW
ale moze cos z doswiadczenia? bo w zasadzie to wiekszosc zadawanych tu pytan,wymagalaby ogledzin pacjenta... :P ale wierze,ze i mi cos poradzicie. Tarcz nie widziales,a poleciles mi dobre :peace:

_________________
c3 avant 2,5tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2005 20:09:22 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
:D powiem tak , jezeli nie ma wyraznych luzow czy objawow uszkodzenia danego elementu i wyglada on na oko fachowca dobrze to raczej nie rozpadnie sie zbyt predko . lozyska mcphersona warto przynajmniej wyjec i sprawdzic bo ich nie widac a czuc je dopiero w ostatnim stadium jak juz sa w drobiazgach ale nawet gdyby to tragedii nie ma ... niemniej jednak moze to byc to co Cie drazni czyli plywanie auta , waglednie utrudnione operowanie kierownica na postoju . poza tym wnikliwym ogledzinom z wykreceniem wlacznie poddalbym koncowki wahaczy. jako ze nie da sie ich obiektywnie ocenic bez wyjecia z kolumny , radze je wyjac w celu oceny. koncowki drazkow w cygarze nie sa az tak wydarzone jak w C4 i potrafia sie sypac co 50 tys km wiec to przy najmniejszej niepewnosci radze wymienic . reszte to w zasadzie kazdy mechanik powinien sam ocenic bo to tradycyjna robota . aha , jak bedziesz kupowal czesci , nie oszczedzaj. kupuj tylko i wylacznie BOGE, BILSTEIN, LOEMFORDER. unikaj FEBI ... niby to sa prawie te same firmy ale FEBI robi czesci o duzo nizszej jakosci . Wzglednie Hans Pris ale to tez nie zawsze jest najwyzsza jakosc.

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2005 22:06:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lip.2005 20:40:36
Posty: 252
Lokalizacja: WROCŁAW
Mechanik w kosztorysie napisal: lozyska Mcpersona firmy HP,odboje i oslony PIAWKI. :?: Czy to dobre czesci?

_________________
c3 avant 2,5tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2005 22:08:46 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
simon 26 napisał(a):
Mechanik w kosztorysie napisal: lozyska Mcpersona firmy HP,odboje i oslony PIAWKI. :?: Czy to dobre czesci?

zwykla taniocha o raczej slabej jakosci

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2005 22:15:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lip.2005 20:40:36
Posty: 252
Lokalizacja: WROCŁAW
Ooo... Widze,ze kolega tez Wroclawianin,jak milo :peace: , a gdzie sie warsztatujesz? Te czesci,to tak czesto nie padaja...

_________________
c3 avant 2,5tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2005 22:32:02 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
zawieszenie robie zawsze w gerpol-u na paczkowskiej :peace:

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2005 08:49:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 10:33:22
Posty: 1075
Lokalizacja: Pruszkow
Jesli chodzi o C3 ktore nabyles niedawno to najpierw okresl czy cos Ci stuka. Jesli nie to okej, ale jesli chcesz wydac troche kasy to ja bym zmienil silenbloki poprzeczne i pionowe w wahaczach + koncowki drazkow, do tego gumy stabilizatora. Spojz w jakim stanie sa marzetty na przegubach bo to lubi sie rozsypac a potem jest bol :/ Ja ostatnio wymienialem wlasnie zawieszenie gumowe i tak to zrobilem + do tego nowe silenbloki w sanki pod silnikiem i do tego poduszki pod skrzynie + nowe gumy pod amorki i gumy w stabilizator tylni?? Potem wymienilem oba przegoby i teraz czas na amory :/ Sporo tego ale auto sie lubi oddzieczac za dobre traktowanie. Aha, bylbym zapomnial, jak bedziesz zmienial koncowki drazkow to pomysl o tulejach gumowych przy maglu, tam gdzie sie przykreca drazki kierownicze... Powodzenia, i nie daj sie wydy......no wiesz ;) Oszukac :diabel:

_________________
Don't you know I'm loco?...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2005 10:07:34 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
W takiej wlasnie kolejnosci jak malibor pisze. w zaleznosci od warunków i stylu jazdy (miasto, tory, bruki, krawezniki) robisz se taka wymianke co rok-dwa i masz miodek zawieszenie którego zazdroscic ci beda wlasciciele nowych aut.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2005 20:11:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lip.2005 20:40:36
Posty: 252
Lokalizacja: WROCŁAW
Juz jasne teraz tylko nie wiem czy tulejki wachaczy to silenbloki-nie wiem co to jest silenblok- mam tu jeszcze tulejki ustalajace moze to one :| troche mi wstyd,ale nie wiem. :?:

_________________
c3 avant 2,5tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2005 20:29:14 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
silentblock to z angielskiego element wygluszajcy czyli element metalowo-gumowy w przelozeniu na Audi to wlasnie te tulejki met-gum

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: