.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.cze.2025 21:40:16

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: SILNIK: niedogrzany-wlasciwa temperatura-przegrzany
PostNapisane: 28.lip.2005 12:51:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.sie.2004 20:19:29
Posty: 81
Lokalizacja: warszafka
ktos moze mi odpowiedziec na pytanie jaka temeratura (zakres) to silnik niedogrzany jaka powinna byc temperatura- no i przegrzany ;] samochod AUDI 200

_________________
w chwili obecnej ulubione AUDI 200 2,2 TURBO 91 rok ,

http://img313.imageshack.us/img313/4112/dscn29664nm.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2005 13:05:49 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
temperatura powinna oscylowac w okolicach 90 deg C (w zaleznosci od termostatu 89-92 deg C).
odchylki wieksze niz kilkustopniowe sa juz zastanawiajace.

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2005 13:14:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.sie.2004 20:19:29
Posty: 81
Lokalizacja: warszafka
o to chodzilo :) dzieki wielkie za odpowiedz powiem po krotce o co chodzi wczoraj zwalil mi sie wiatrak i sie zagotowalo autko :( wiec szybka reanimacja wiatrak new (soki dred ale spieszylo mi sie bardzo) i juz smiga tylko teraz wlasnie temperatura 90-92stopnie i smiga wiatraczek wiec zastanawialem sie czy nie jest za niska ta temperaturka bo w opelku 97stopni :) i wiatrak sie wlaczal ale dzieki juz jestem spokojny :)

_________________
w chwili obecnej ulubione AUDI 200 2,2 TURBO 91 rok ,

http://img313.imageshack.us/img313/4112/dscn29664nm.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2005 13:18:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
opium24 napisał(a):
o to chodzilo :) dzieki wielkie za odpowiedz powiem po krotce o co chodzi wczoraj zwalil mi sie wiatrak i sie zagotowalo autko :( wiec szybka reanimacja wiatrak new (soki dred ale spieszylo mi sie bardzo) i juz smiga tylko teraz wlasnie temperatura 90-92stopnie i smiga wiatraczek wiec zastanawialem sie czy nie jest za niska ta temperaturka bo w opelku 97stopni :) i wiatrak sie wlaczal ale dzieki juz jestem spokojny :)
u mnie wiatrak się włancza jak mam 97 stopni

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2005 13:58:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.sie.2004 20:19:29
Posty: 81
Lokalizacja: warszafka
u mnie smiga wiatrak czesto i krotko i zbija twmp z 93 st na 90

_________________
w chwili obecnej ulubione AUDI 200 2,2 TURBO 91 rok ,

http://img313.imageshack.us/img313/4112/dscn29664nm.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2005 14:05:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
opium, u mnie podobnie jak u ciebie, temperaturka lekko przekracza 90st i wlacza sie wiatrak , na kilka sekund zazwyczaj, a jak troche pociskałem wczesniej to na kilkanascie sekund. teoretycznie czujnik wlacza wiatrak przy 93st , a jak to nie wystarczy to drugi, szybki bieg przy 97st , wtedy jest ostry hałas :D

jesli MIALES plyn w silniku i nawet sie zagotowal to nic nie powinno sie stać. gorzej jak nie ma plynu, kiedys ja tak mialem , to niechlodzone zelastwo zmienia ksztalt i w najlepszym przypadku uszczeleczka mowi papa.

P.S. kilka dni temu wstawilem do siebie nową chłodnice NISSENS(408zł) i zauwazylem ze wiatrak zalacza sie na krócej (gdzies 2*) niz przy starej chlodnicy, prawdopodobnie stara juz byla lekko zabrudzona/zakamieniona i mniejsza wydajnosc z tego powodu.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2005 14:24:29 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Te wskaźniki nie są aż tak dokładne by się sprzeczać przy ilu i co się komu włącza ;-) U mnie jak się uprę chodzi cały czas na II biegu i basta :diabel:
Bez przesady Panowie, ale jest gorąco na dworze, a jak się jeszcze w korku postoi to może temperatura dojść do 105-110 stopni i nie jest to nic niezwykłego! Trzeba tylko mieć płyn w układzie chłodzeja i heja do przodu!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2005 14:43:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.sie.2004 20:19:29
Posty: 81
Lokalizacja: warszafka
Lukasik ;) czyli to samo :) u mnie sie zagotowal to odrazu na pobocze i dolalem wody ale potem jak tylko widzialem ze temperatura rosnie na poboczei i 20 min przerwy jechalem 20km chyba ze 4 godziny ;] ale nie chciale go przegrzac dzis wlalem wode na probe czy bedzie okiej no i zaraz jade po dobry plyn i heja

PS jaki plyn polecacie wlac ?? a 200 2,2T

_________________
w chwili obecnej ulubione AUDI 200 2,2 TURBO 91 rok ,

http://img313.imageshack.us/img313/4112/dscn29664nm.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2005 14:49:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.sie.2004 20:19:29
Posty: 81
Lokalizacja: warszafka
GrzesB no dokladne nie sa lae i u mnie i u kolegi wlaczaja sie w miare w tej samej pozycji :P

_________________
w chwili obecnej ulubione AUDI 200 2,2 TURBO 91 rok ,

http://img313.imageshack.us/img313/4112/dscn29664nm.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2005 13:01:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Ja zalalem borygo zielony (do alu) 34zl/5l i do tego jakies 1-1,5l destylki. Nic zlego sie nie dzieje:)

P.S. po zagotowaniu silnika trzeba uwazac z dolewaniem wiekszej ilosci zimnej wody dest, lub plynu na do rozgrzanego silnika, bo przy duzej roznicy temperatur moze coś pęc i bedzie bieda. Jak ubedzie za duzo plynu tak ze w zbiorniczku nie widac, to lepiej poczekac az maszyna ostygnie.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: