.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 20.lip.2025 13:37:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 2.0 E 16V quattro
PostNapisane: 02.sie.2005 12:33:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sie.2005 00:46:14
Posty: 7
Lokalizacja: Poznań
Witam byłbym wdzięczny za jakieś opinie o tym silniku ( 140 km ) bo w faqu nie znalazłem jego opisu. Prosze o wszelkie informacje a jeszcze chętniej od użytkowników tego silnika w quattro. Z góry dziękuje za pomoc :P
Aha http://www.catalog.auto.ru/audi/80/ tu jest informacja że było produkowane 1992-95. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2005 12:51:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12014
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
czyli masz wersję competition ? czy podróbkę?

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2005 17:00:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sie.2005 00:46:14
Posty: 7
Lokalizacja: Poznań
No ja jeszcze niestety nie mam ale do kupienia jest http://www.gratka.pl/moto/tresc.phtml?i ... 9f7f4cfd4e
no a 2 litrowe quattro bylo chyba tylko w wersji 140 koni?
Interesuje mnie ta oferta i dlatego pytam o opinie o silniku :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2005 17:03:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
no to to co jest w opisie to competicion :)
fajna zabawka ale nic specjalnego jeżeli chodzi o jazdę
taka miniaturka S2
zapytaj MariuszaD on ma takowe i ma spora wiedzę o tym modelu

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2005 17:11:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sie.2005 00:46:14
Posty: 7
Lokalizacja: Poznań
Rozumiem że nic specjalnego w porównaniu z S2 :P , bo wygląda fajnie
Dzięki za podpowiedż popytam :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2005 17:12:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sie.2005 00:46:14
Posty: 7
Lokalizacja: Poznań
Aha tylko przebieg coś dziwnie niski :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2005 17:16:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
jezeli jest udokumentowany.....
wiesz to jest wersja limitowana nie pamiętam ile tego wyszło ale jest troszkę kłpotu z częściami bo spora część sprzedawców nie wie co to competicion i wciska Ci co innego.
a co do jazdy to jeździ to podobnie do 2.3 NF ma koło 10 do paczki chyba ciut mniej więc żadna rewelacja , ale ma za to zawieche od S2 :)
tak jak już pisałem pogadaj z Mariuszem

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2005 17:40:24 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
Dred , chyba nie wiesz o czym piszesz

zadna rewelacja to 2.3 10V w quattro a Competition to nic innego jak 2.0 16V ACE quattro w B4 ... tyle ze fabrycznie na 16tkach i z lekko obnizonym zawiasem , zderzaki ciut inne i to tyle z "diametralnych roznic na ktorych nie znaja sie Ci rzeczeni sprzedawcy

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2005 18:03:13 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Mnie tam kreci competition :) Moze to nie zapiernicza okropnie, ale napewno jezdzi fajnie kiedy jest w dobrym stanie. Poza tym zawiecha od eski i napedzik quattro robia swoje :)
Wydaje mi sie ze to dobre autko do technicznej jazdy :]
A silniczek ? Poza tym, ze dwa razy wiecej uszczelniaczy do wymiany i gazioru wymaga wypasionego to chyba nikt sie specjalnie nie skarzyl na ten motor :-) MariuszD cos ostatnio zapomnial o naszym forum :/

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2005 18:13:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sie.2005 00:46:14
Posty: 7
Lokalizacja: Poznań
No napisałem do niego i może sie odezwie :)
Auto wygląda i na pewno warto sie mu przyjrzeć jeśli jak mówicie ten silnik jest ok ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2005 19:44:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
to co napisałem o sprzedawcach to były słowa Mariusza jak opowiadał na którymś zlocie :) więc to powinieneś chyba zwrócuić się do niego że nie wie co mówi

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2005 21:42:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
nie zapiernicza - to fakt zwłąszcza jak się ktoś do S-ki przyzwyczai, krótkie biegi też czasem w trasie rpzeszkadzają. Quattro przy tej mocy to w zasadzie tylko pomaga na śliskim i luźnym bo na czarnym zabawy nie będzie w sensie latania bokami czy coś w tym rodzaju. Ten akurat ma fajnie bo ma klimę manualną a to się nie czesto spotykaa w competition bowiem ideą tego modelu jest jak najmniejsza waga. Kierownicę ma napewno zmienioną -takiej nie montowali do competition tylko do cabrio - bo bez znaczka S (no nie wiem moze na jakieś super specjalne zamówienie). Wada to mechaniczny wtrysk ale zato mozna by na dzień dzisiejszy pokombinować z przeszczepem silnika od nowych 2,0 turbo i w takiej perspektywie to już może naprawdę polatać :diabel:

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2005 22:08:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sie.2005 00:46:14
Posty: 7
Lokalizacja: Poznań
Hmhm a czy przy tym silniku można bezproblemowo założyć sekwencyjną instalacje gazową ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2005 22:17:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
Odpowiedzialem koledze na pw, ale na forum juz chyba wszystko zostalo napisane. Nie raz moje posty sie powtarzaly. Naciskamy szukaj, wpisujemy Competition i jest masa czytania.

zuru napisał(a):
MariuszD cos ostatnio zapomnial o naszym forum :/

Raczej czasu brakuje, a i jest wielu co odpowiedza za mnie :)

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: ACE ale nie w quattro
PostNapisane: 02.sie.2005 22:50:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.cze.2004 02:01:56
Posty: 65
Lokalizacja: Slupsk
NIe pochwale sie bo nie mam quattro ale silnik sie zgadza.ACE na mechanicznym wtrysku KE Motronic 1.2.Jazda jest przyjemna gdy chcemy ruszac spokojnie i bez fajerwerkoow.W takiej spokojnej jezdzie juz na trasie przeszkadza krutka piatka.W zasadzie lekko nad czworke,rezultat taki ze obroty przy 100 km\h okolo 3000 a wiec juz troche glosno i spalanie idzie ostro.Przydala by sie szostka albo inne przelozenie piatki zeby zbic obroty do 2500-2700 przy tej stowie.A teraz jazda z butem: Ruszamy z 2000 tysiecy obrotoow krecimy do 7200.Bez zdejmowania nogi z gazu zmiana biegu i dalej ciagniemy prawie do odciecia.NA trzecim biegu okolo 4000 mamy stooweczke,krecimy dalej do paczki osiemdziesiat i piateczka dwie paczki dziesiec i jak droga pozwoli na dobrych letnich laczach bylo licznikowe 218-220.Spalanie wychodzi sporo ze wzgledu na to ze motorek nie ma dolu.A nie lubimy gdy maszyna nie ciagnie wiec jedziemy zawsze na za niskim biegu....Miasto na spoxa-10L \ miasto na buta-14L.Trasa z jajkiem na pedale z predkoscia 100km\h-8,9litra,jazda na trasie z cegielka i max predkosci na prostych-12.Awaryjnosc:przy przebiegu 190 k km=zero.Branie oleju od wymiany do wymiany 100 ml.Olej magnatek semi syntetyk.Zero kopcenia przy ostrym starcie.Trzeba uwazac -na mokrym nie chce jechac-laczki sie kreca raz jeden a raz drugi a auto stoi w miejscu(niebezpiecznie na skrzyzowaniu)Dostepnosc czesci podstawowych dobra,osprzet silniika na zamoowienie u handlarzy tez bez problemu.Dedykowane instalacje gazowe-trzeciej generacji.Wtrysk gazu jednopunktowy z pajakiem na cztery garki.Bez ingerencji w dolot-bez strat w osiagach koszta 3000-3800.POLECAM ten silnik.Diesel nie da ci takiej frajdy jak pieknie rozkrecajacy sie bezyniaczek.A gdy z boku zonka to spokojnie leciutko z gazem i palimy malo.Raf ze slupska

_________________
CCCO Coupe 2.0 16V ACE 103 kW(140KM) igielka ( kamrafa@wp.pl) "Panie to nie jezdzi,to ZAPIER**LA"-Wypowiedz mechanika po jezdzie proobnej


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2005 22:54:07 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
ACE w competition i ACE w osce sa inaczej zestrojone.
potwierdzone przez porownanie jakie zrobil MariuszD i Kliku - obaj maja ACE ale tylko jeden sluszny naped ;-)

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2005 00:11:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sie.2005 00:46:14
Posty: 7
Lokalizacja: Poznań
Dzięki Rafa za wyczerpującą opinie :)
ps. żony na szczęście jeszcze nie mam :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2005 19:47:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4652
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Ten silnik co jest w Audi 80 Competition ma bardzo ladny odglos pracy, szczegolnie jak sie go wkreca na wysokie obroty. Mialem okazje go posluchac w B4 Competion MariuszaD :peace:

Jest to silnik o pojemnosci 2 litrow, 4 cylindrowy rzedowy 16 zaworowy. Rozrzad napedzany jest lancuchem. Moc 103 kW (140 KM) uzyskiwana przy 5900 obr/min. Moment obrotowy 185 Nm/ 4500 obr/min. Stopien sprezania 10.8 DOHC po 4 zawory na cylinder Wtrysk elektroniczny.
Predkosc max. 206 km/h Przyspieszenie od 0 do 100 km/h 9.8 sek.
Zuzycie paliwa: w miescie 12,6 litra,
Trasa 8,6 litra przy 120 km/h
Trasa 6,9 litra przy 90 km/h

Silnik ten byl montowany nie tylko w wersji Competition
ale tez w Audi 80 Sport edition gdzie byl do wyboru z napedem quattro lub na przednia os. Dane techniczne w przypadku tych wersji sa takie same tzn oba silnika powinny pracowac tak samo.
-> http://www.ders8.de/0us-audi/prospekte/16vavant/a09.jpg

http://www.ders8.de/0us-audi/prospekte/prospekt.htm ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2005 01:37:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sty.2005 23:40:20
Posty: 179
Lokalizacja: Jaworzno
Wtrysk elektroniczny.

błąd wtrysk mechaniczny zresztą powyżej podany jest jego typ.

Co do odchudzania tej wersji to coś komuś z tym nie wyszło szkoda podawać jego wage bo jest zdecydowanie zbyt wysoka moja na wadze pokazuje 1560 kg z quattro więc osiągi nie rewelacyjne.
Moje odczucie z jazdy bardzo dobre jednak z częściami nie najlepiej bo zdaża się że trzeba coś zdemontować i pokazać sprzedawcy aby dobrze sprzedał a na dodatek te ceny :( ale cóż i tak kocham to auto więc mi te drobiazgi nie przeszkadzają

_________________
Audi 80/B4 QUATTRO COMPETITION EDITION 2.0 16V 140KM ACE + GAZ BRC 94r - HISTORIA 2004 do 2007
Audi A4 1.9TDI 110KM avant 98r - jeszcze chwile
Audi A4 B7 1.9TDI avant 2006r - moja nowa miłość :)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: