.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.cze.2025 21:47:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: nie lubi paliwa? woli gaz?
PostNapisane: 31.lip.2005 22:40:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2005 20:54:33
Posty: 41
Lokalizacja: Poznań
Witam! moja niunia jest zagazowana i nie pali na paliwo. dzisiaj trochę z nią pogadałem i zączęła odpalać na paliwo, ale po odpaleniu zaraz gaśnie. po jakimś czasie odpalała i chodziła na wolnych obrotach na paliwie, ale po dodaniu gazu- gasła. na koniec znowu gasła zaraz po odpaleniu. pytanie: gdzie szukać przyczyny takiego zachowania?
p.s. wcześniej chyba nie było paliwa w zbiorniku ale pompka pracuje.

_________________
Audi 100 1983r. silnik 2.14 WC + gaz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.lip.2005 23:16:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2004 11:29:55
Posty: 227
Lokalizacja: Warszawa
Sorry, że będę banalny: filtr paliwa? Pozdrawiam

_________________
B4 2.0 ABT+LPG II gen. Bingo S, które skradziono... Teraz czaję się na cabrio 2,8V6... Dzieci nie mam, nie planuję, a czas spełniać marzenia...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.lip.2005 23:52:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2005 20:54:33
Posty: 41
Lokalizacja: Poznań
filterka jeszcze nie sprawdzałem. jutro obadam.

_________________
Audi 100 1983r. silnik 2.14 WC + gaz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2005 07:24:18 
Klubowicz

Dołączył(a): 11.sie.2003 12:54:35
Posty: 1026
Lokalizacja: Poznań
jeśli mówisz że wcześniej nie było paliwa to może pompka już się kończy i daje za małe ciśnienie?

_________________
AUDI 100 C4 AAD, 2,0 + GAZ - //XII.2001 - VIII.2010
AUDI A6 C4 - 2,6 V6 //IX.2007 - II.2015
AUDI A6 C6 3,0 tdi ASB - IX.2014 - VIII.2019


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2005 11:22:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2005 20:54:33
Posty: 41
Lokalizacja: Poznań
a w sprawie tego filterka, to można go przeczyścić czy trzeba wymienić? z tego co widziałem to jest on nie rozbieralny.
pompka podawała jak chodził na wolnych obrotach. teraz jak gaśnie zaraz po odpaleniu, to siknie paliwem na początku i stop! ani kropelka.

_________________
Audi 100 1983r. silnik 2.14 WC + gaz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2005 11:37:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
pwierwsze co to zacznij od filtra najmniejszy koszt a może trafisz w 10, z pompa to juz gorsza zabawa :|

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2005 19:40:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Czesc Gajowy! A wczesniej strzalow na gazie nie miales? jezeli tak to rozdzielacz paliwa moze "fisiowac" ale najpierw sprawdz tansze elementy ,jak koledzy wyzej podpowiadaja - filtr, pompa paliwa , i zalej swiezej benzyny!

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2005 22:15:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2005 20:54:33
Posty: 41
Lokalizacja: Poznań
wymontowałem filterek i wylałem z niego jakąś brązową żybure! (woda albo cóś). czy filtr trzeba wymienić, czy wystarczy wylać tą żyburę i przedmuchać? po zamontowaniu nadal nie pali. próbuje ale jakoś nie może sie przemóc! ostatnio oglądałem tarcze spiętrzającą- jest trochę pogięta. czy powinna być idealnie prosta?

_________________
Audi 100 1983r. silnik 2.14 WC + gaz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2005 23:24:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
gajowy33 napisał(a):
wymontowałem filterek i wylałem z niego jakąś brązową żybure! (woda albo cóś). czy filtr trzeba wymienić, czy wystarczy wylać tą żyburę i przedmuchać? po zamontowaniu nadal nie pali. próbuje ale jakoś nie może sie przemóc! ostatnio oglądałem tarcze spiętrzającą- jest trochę pogięta. czy powinna być idealnie prosta?
lepiej jak juz masz zdemontowany załóż nowy :peace:

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2005 19:21:03 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Klapa (tarcza) spietrzajaca powinna byc prosta , mozesz ja odkrecic i wyklepac mlotkiem na plasko i juz, moze bedzie dobrze, jezeli nie to trzeba ustawic a to wiekszy problem, prawdopodobnie bez analizatora spalin sie nie obejdzie. Do ustawiania sluzy klucz imbusowy chyba 4 mm. musi byc dosyc dlugi. Kreci sie sruba do regulacji skladu mieszanki.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2005 10:12:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2005 08:18:41
Posty: 22
Lokalizacja: polska
Witam miałem takie same objawy.wymieniłem filtr paliwa jednak było to samo a nawet gorzej.już nie odpalił :(. sprawdziłem pompke do paliwa i to było to!! nie podawała paliwa,była całkowicie zatarta.jeździłem prawie bez paliwa i mam nauczkę.koszt pomki 207zL( po znajomości :)) BOSCH nr 0 580453 514.wymieniłem sam ale było troszkę nerwów.pozdr

_________________
2.0 ABT + LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2005 19:14:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.maja.2005 13:52:29
Posty: 45
Lokalizacja: Koscierzyna
Cześć,czy sprawdzałeś dawkę powietrza bo nieraz nawet dokładają do gazu specjaly siłowniczek,który dodatkowo unosi klapkę.Sprawdz przy pompie jeśli masz pełen wtrysk,zdejmij osłonę i zobaczysz jak pracuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2005 19:20:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
Na 100% pompa paliwa,a filtry to sie wymienia a nie czysci :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2005 00:00:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2005 20:54:33
Posty: 41
Lokalizacja: Poznań
jak sprawdzić czy pompka podaje wystarczające ciśnienie paliwa? oczywiście bez specjalnych przyrządów typu ciśnieniomierz! czy jest to wogóle możliwe?

_________________
Audi 100 1983r. silnik 2.14 WC + gaz


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: