.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.cze.2025 19:39:30

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: S4 2,7 t - zwiekszenie mocy, gdzie co i jak ? chip, turbo ..
PostNapisane: 03.sie.2005 22:14:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sie.2003 07:38:34
Posty: 52
Lokalizacja: PODKARPACIE
kupilem S4 2,7 t i jakos tak mało juz mocy i chce na powaznie wzmocnic S4
wiec szukam gdzie najlepiej zalozyc Chip lub mechanicznie cos dolozyc.
nie interesuja mnie jakies przerobki ekstrymalne i kosztowne.
najlepiej aby to bylo + 50 ... 150 KM
Patrzylem na Chip'y (315 KM i cena okolo 1600 - 2500 zł)
lub mechaniczne K04 i itp. tylko nie wiem w jakiej kasie a nie chce dac wiecej niz 8 tys. zł
mysle ze 2,7 bit jest popularnym silnikiem i napewno wielu kolegow ma z nim do czynienia.
przegladalem forum ale znalezc cos tam to jak "igle w stogu siana" :-)

najlepiej chcialbym nr. tel. do kogos kto by mi wszystko wyjasnil

dzieki z góry za odpowiedz

_________________
S4 430 KM
www.s4sid.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2005 22:16:43 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
W zasadzie tylko VTG. http://www.vtg.pl

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2005 22:46:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
o nietylko, koszty kolegę zabiją.
program zrobi kilka firm w Polsce, reszta wgra jakiś bezpieczny troche mocniejszy i tyle. Przeróbka na k04 i moce tak 100-150 KM więcej to koszty dość znaczne... okolice 10.000 zł. może trochę nadto. Zadzwoń tam gdzie Des pisze, to Ci naświetlą sprawę.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2005 08:33:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sie.2003 07:38:34
Posty: 52
Lokalizacja: PODKARPACIE
Wlasnie dzwonilem do VTG ale faktycznie ceny Kosmos !
W innych firmach taniej ale czy tez pewnie ?
VTG robi wpierw pomiar auta a pozniej nast. pomiar z zamontowana modyfikacja - wowczas mysle ze jest to wiarygodne.
Inne firmy jakie znalazlem to :
http://www.vtech.pl/in_glowna.html
http://www.godula.pl/index.php?mode=audi
http://www.promotormocy.pl/modyfikacje.php

Sam nie wiem - szukam dalej i dzwonie

_________________
S4 430 KM
www.s4sid.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2005 08:54:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Mi się wydaję, że w zasadzie poza firmą, którą wymieniłem nikt nie ma takiego doświadczenia w przeróbkach 2.7BiT. Reszta opiera się na prostych schematach na papierze i założę się, że nigdy takie silnika nie rozbierali a kończyło się na wgrywaniu programu. W dodatku uważam, że przy takim silniku nie warto oszczędzać, albo dobry program, albo bym w ogóle nie ruszał.

pozdro

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2005 09:31:56 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Za Vtechem cos smrodki ostatnio lataja po miescie :/

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2005 16:48:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
zuru, nie od dzisiaj, ja od zeszłego roku je czuję.

Des, nie bądź taki pro-vtg'owy, znajdziesz w Polsce jeszcze kilka firm, które to zrobią dobrze. Na przykład w Bielsku-Białej, Poznaniu, w Warszawie inne też. Kędzierzyn również.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2005 18:58:08 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Nie słyszałem jeszcze o jakimś mocnym 2.7Bit poza VTG, co nie oznacza, że inni nie robią.

MTM lekko się zbłaźnił z RS4 SQLa...

VTG mi nie płaci :P Kto inny to robi ;-)

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2005 19:03:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2005 18:27:01
Posty: 120
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Warto jeszcze popytać u Koraszewskiego http://www.koraszewski.com/start.htm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2005 20:11:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sie.2003 07:38:34
Posty: 52
Lokalizacja: PODKARPACIE
szkoda ze kazda z tych form jest daleko odemnie 200 - 300 km oprócz Goduli z Krakowa, wiec do rachunku dochodzi jeszcze paliwo no i czas którego nie mam :-(
Mysle ze VTG bedzie najlepszy no ale i najdroższy bo średnio 30 - 40 % od innych.

Wymiana turbin na K04 z jakimi jeszcze zmianami sie wiąże i jaki koszt tego moze byc ?

_________________
S4 430 KM
www.s4sid.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2005 20:20:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
czas ? chłopie, zostawiasz auto minimum na miesiąc, w przypadku przeróbki na K04. Zmiany z tym to: wymiana kolektora wydechowego, turbin, Intercoolera, wydechu, elektroniki, i pomniejszych pierdół w stylu - zaworki, WG, rury...

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2005 21:55:44 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
Przy planach takich przeróbek przejmujesz się odległością 200-300 km, czasem i paliwkiem "do rachunku" ? Hmmm..... ciekawe :) Rozbawiłeś mnie :)

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2005 19:09:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2005 20:22:28
Posty: 5
Lokalizacja: Warszawa
Do 2.7 BiT przyrost mocy do 25-30% najlepiej osiągnąć przez chip. Wystarczy więc do 340 KM. Osiąganie tego samego przez zmianę turbiny na K04 jest zbyt czasochłonne i kosztowne. Jeśli chcesz mieć ponad 340 KM wtedy OK, ale wówczas trzeba będzie myśleć o zakuciu dołu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2005 22:02:24 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
ess4 napisał(a):
Do 2.7 BiT przyrost mocy do 25-30% najlepiej osiągnąć przez chip. Wystarczy więc do 340 KM. Osiąganie tego samego przez zmianę turbiny na K04 jest zbyt czasochłonne i kosztowne. Jeśli chcesz mieć ponad 340 KM wtedy OK, ale wówczas trzeba będzie myśleć o zakuciu dołu.


340 koni samym czipem... nie da rady... może z porządnym wydechem z dorobionym downpipem.

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2005 23:51:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:20:59
Posty: 2049
Lokalizacja: The Great Lakes
Też jestem zdania że 340 KM samym chip'em to nie jest dobry pomysł. Może i by się dało, ale długo to nie pochodzi. :)

_________________
Było: B5 1.8Tq
Jest: E39 530i, 8R Q5 3.0T, Charger SRT392


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2005 23:52:03 
Moderator

Dołączył(a): 19.lip.2003 14:18:17
Posty: 3402
DeS napisał(a):
MTM lekko się zbłaźnił z RS4 SQLa...



Na szczęście po wizycie w VTG wszystko śmiga jak powinno :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2005 17:54:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sie.2003 07:38:34
Posty: 52
Lokalizacja: PODKARPACIE
A co powiecie o tej firmie ?
[/url]www.upsolute.pl/auto.html?kid=64[url]

cena przystepna 1700 zł no ale Chip byłby wysłany do mnie zamiast wmontowania go osobiscie w firmie i sprawdzenia[/url]

_________________
S4 430 KM
www.s4sid.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2005 18:25:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
nie znam. Prawdopodobnie to kopia jakiegoś innego producenta, być może nawet tak niepolecanego MTMu, tego nikt nie wie, no chyba, że spytasz i CI powiedzą. Ja jednak nie polecam, ze względu na niedostosowanie programu do silnika.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2005 18:28:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:20:59
Posty: 2049
Lokalizacja: The Great Lakes
Ciekawe. Nie wiedziałem, że Upsolute zawitał również do Polski. To jest jakiś austriacki tuner. W Stanach nawet dość popularny w kręgach właścicieli VW, szczególnie że tańszy od bardziej renomowanych produktów konkurencji: APR i GIAC.

No i w tym wypadku hamownie (przed i po) musiałbyś zaliczyć sam, jeśli chciałbyś sprawdzić faktyczny rezultat.

_________________
Było: B5 1.8Tq
Jest: E39 530i, 8R Q5 3.0T, Charger SRT392


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2005 18:32:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sie.2003 07:38:34
Posty: 52
Lokalizacja: PODKARPACIE
ma ktos nr tel. do VTG Warszawa ?
cos sie ich strona nie moze mi otworzyc

_________________
S4 430 KM
www.s4sid.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: