.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.cze.2025 23:15:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: c4 2,3 + lpg ledwo dyszy
PostNapisane: 03.sie.2005 18:06:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2004 18:05:50
Posty: 144
Lokalizacja: slask
Auto: Audi A6 4F ALLROAD 3.2 FSI
Wiatm
W poniedzialek mialem jechac na urlop ale moja niunia zdechla :/
Mialem lekki strzal gazu i wszystko kaput .
Na benzin wcale nie odpala nie wspominając o jechaniu .
A po odpaleniu na gazie obroty sa od 2000 - 2500 obrotow.( Troche kurde duzo)
Moj szaman co mi robi autko jest na urlopie jeszcze 2 tygodnie ,a sam chyba sobie rady nie dam :|
Odlaczyłem styk z silnika krokowego to obroty są na 1000 tylko nie wiem czy mozna tak jezdzic z odpietym silnikiem krokowym ???
Ludzie poradzcie cos please .

_________________
audi 100 c4 avant 1992 2.3 + lpg BLOS 5 cyl
S6 plus 4200 330km w 2004 - skasowany :)
AUDI A6 C6 ALLROAD 3.2 FSI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2005 01:09:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
Zadbaj o układ zapłonowy (przewody, śiwece..) aby nie było tego ponownie. Sprawdz czy nie ściągneło nic z dolotu chodzi o jego szczelność.

Prawdopodobnie masz zgiętą blaszkę klapy spiętrzającej, raczej samemu będzie cieżko tobie to wyregulować, chyba ze ją zmienisz (jak sie nie będzie nadawała..)

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2005 08:39:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2004 18:05:50
Posty: 144
Lokalizacja: slask
Auto: Audi A6 4F ALLROAD 3.2 FSI
przewody i swiece są nowe . Powiedz gdzie ta blaszka sie znajduje , czy chodzi o tą blaszke okrągłą pod gomą ???

_________________
audi 100 c4 avant 1992 2.3 + lpg BLOS 5 cyl
S6 plus 4200 330km w 2004 - skasowany :)
AUDI A6 C6 ALLROAD 3.2 FSI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2005 22:21:25 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Witam! Ta blaszke mozesz odkrecic i wyprostowac ( nawet wyklepac mlotkiem) powinno pomoc, tylko z ustawieniem moze byc wiekszy problem.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2005 23:58:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
ZiPi napisał(a):
Witam! Ta blaszke mozesz odkrecic i wyprostowac ( nawet wyklepac mlotkiem) powinno pomoc, tylko z ustawieniem moze byc wiekszy problem.

Z tym klepaniem młotkiem byłbym mocno ostrożny - jak przegniesz, możesz zmienić jej kształt i przestanie się mieścić w otworze dyfuzora.
A ustawianie jej nie jest trudne, ale dość żmudne, bo przy dokręcaniu ma ona tendencje do lekkiego przesuwania się w ramach luzu na otworze. Musi być ustawiona tak, żeby nie zahaczała nigdzie o korpus dyfuzora.

A diagnozę stawiam taką, że strzał spowodował raczej spadnięcie któregoś z króćców i dopuszczanie lewego powietrza

Jak nie dasz rady nic wymyślić - podjedź do mnie Zabrza - może coś wydumamy. Tel. 663 082 622.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: