.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.cze.2025 15:10:07

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: BIERZE OLEJ: AUDI C4 AVANT 2.0 sil. AAD
PostNapisane: 06.sie.2005 16:57:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.cze.2005 22:37:34
Posty: 6
Pomocy!!!
Niedawno kupiłem Audi C4 Jak w temacie i wymieniłem Olej ,na Castrol Gtx magnatec 10W/40. przejechałem okolo 2000 km i zaczoł pukac zawór . Myślałem że coś nawalilo ale .po sprawdzeniu oleju na bagnecie , niebylo śladu po oleju .Kupiłem 1 litr oleju i wlalem dopiero był stan na bagnecie .zaszokowalem się bo silnik nie ma żadnych wycieków , jest czysty jak łza , chodzi idealnie i nie kopci z rury wydechowej,spaleanie bez jakich kolwiek śladów spalanioa przez silnik oleju . Czy ktoś miał taki przypadek. Prosze o pomoc Pilnie :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2005 18:40:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2004 11:29:55
Posty: 227
Lokalizacja: Warszawa
Remont glowicy + tulejowanie + nowe pierscionki i po 10 kkm docierania nic nie bedzie bral... Przynajmniej u mnie w B4 2.0 ABT tak jest. Niestety koszt operacji to ponad 2000 PLN. Jak masz zamiar nim jezdzic i cala reszta niuni jest ok to z pewnoscia sie oplaca. Moim zdaniem uzywanym silnikiem mozna sobie dupe wytrzec. Ale pewnie za chwile uslyszysz jeszcze pare dodatkowyh bajek o samych uszczelniaczach itp... Pozdrawiam

_________________
B4 2.0 ABT+LPG II gen. Bingo S, które skradziono... Teraz czaję się na cabrio 2,8V6... Dzieci nie mam, nie planuję, a czas spełniać marzenia...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2005 19:19:53 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
RobertKar nie strasz chlopaka na dzien dobry. Remont silnika to ostatecznosc. Najpierw trzeba wykluczyc inne - tansze przyczyny . Jarbert zwroc uwage, czy nie zakopci z rury wydechowej (przewaznie na niebiesko ) przy odpalaniu silnika po dluzszym postoju - objaw zuzytych uszczelniaczy. Na cieplym pracujacym silniku wyciagnij miarke oleju - dmucha spalinami ?- zuzyte pierscienie tlokowe ,najpierw zalecam probe olejowa ( mechanik bedzie wiedzial o co chodzi) Poza tym mozesz miec niedrozna odme i wycieki oleju. Hej!

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2005 19:29:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Przepraszam chyba nie doczytalem Twojego postu Jarbert do konca, ale zmierzysz kompresje to bedziesz wiedzial na czym stoisz . Kompresja mniejsza jak 9 kwalifikuje silnik do remontu

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2005 09:36:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
kurka ja sie nie dziwie że ludzie się wkurzają o to że nie używacie OPCJI SZUKAJ :(: :(: :(: ten temat był 100000 razy omawiany na forum :(:

PAMIETAJCIE :!!: :!!: http://forum.audiklub.org/search.php :!!: :!!: :!!:

RobertKar napisał(a):
Remont glowicy + tulejowanie + nowe pierscionki i po 10 kkm docierania nic nie bedzie bral... Przynajmniej u mnie w B4 2.0 ABT tak jest. Niestety koszt operacji to ponad 2000 PLN. Jak masz zamiar nim jezdzic i cala reszta niuni jest ok to z pewnoscia sie oplaca. Moim zdaniem uzywanym silnikiem mozna sobie dupe wytrzec. Ale pewnie za chwile uslyszysz jeszcze pare dodatkowyh bajek o samych uszczelniaczach itp... Pozdrawiam


no wiesz tu sie z Toba nie zgodze, bo jak miałes tak silnik dojechany że przeszedl kapitalny remont, to ile twoje auto ma przebiegu w jakim ono jest stanie poza silnikiem. Śmigam juz 3 audiczką i mialem przelotu po 200 000 i nie było potrzeby robić kapitalki, jedna brała olej zmiana uszczelaniczy i było OK ale to był koszt 200zł a nie 2000 :zly:

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2005 15:39:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.cze.2005 17:39:40
Posty: 280
Lokalizacja: Brisbane/Turek
Auto: Audi 80B4/ A6C4/ A6C6/ Q74L
jako pierwsze sprawdz stopien sprezania i zawartosc spalin jak bedzie za maly stopien sprezania remont silnika cie czeka a ja sprezanie bedzie w normie to moga byc uszczelniacze na zaworach wtedy wykarza ci nadmierne spaliny jaki ma przebieg twoje audi ??

_________________
Jest:
Audi 80 B4 SEDAN ABT 2.0 [90km] moze mniej koni po pierwsze LPG po drugie mogly niektore zdechnac z wiekiem :P
Audi A6 C4 AVANT AMX 2.8 quattro [193km] LPG jeszcze daje rade
Audi A6 C6 SEDAN BBJ 3.0 quattro [218km] benzyna
Audi Q7 4L SUV BUG 3.0TDI quattro [233km] DIESEL


http://www.ufotki.info/uploads/67a163d91c.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: