.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 21:50:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: co łatwiej (bezproblemowo) zagazować 2.8 czy 2.2T 20V
PostNapisane: 09.sie.2005 15:00:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 22:21:42
Posty: 308
Lokalizacja: warszawa
Witam, w związku z tym że rozstałem się ze swoją eską szukam nastepnego auta. Warunek oczywiscie mocne Q. pod uwagę biore 2.8 lub nastepna eska. Jednak w obu przypadkach gaz bedzie konieczny bo sporo mi teraz sie jezdzi. Wiem że zaraz dostane po głowie że grzech zagazować eskę (konkretnie S2) i p oco kupować eskę jak sie chce ja gazem truć. Wiem wiem, ale co zrobic, chce mocne w miare auto i mało możliwości pozostaje. dlatego waham się czy nie lepiej 2.8 szukac. tyle tylko że i do jednego i do drugiego silnika doczytałem się że tylko sekwencja jest rozwiazaniem. Wiec stod moje pytanie, skoro i tak bede wkładał dobrą instalację to może włożyć ją do eski przecież to zawsze 50PS wiecej w serii od 2,8. Kwestia tylko ewentualnych problemów bo wiem ze z V6 ich nie powinno być o tyle nie wiem co czeka mnie ewentualnie z gazem w turbo. Ktoś mi mówil że tych silników się nie da skutecznie zagazować, ale w końcu 1.8T na gazie latają to i te powinny. jaki wiec jest koszt i kto może to profesjonalnie zrobic w esce? czy mogą być jakieś problemy z eskploatacją 2.2T + gaz?? prosze poradźcie coś.

_________________
było S4 (głównie nie jeżdżące brrr) coupe 2,8Q miało być S2, a jest S3 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2005 15:16:07 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
mocne 2.8 ? :-D .... to sie tylko zwawo porusza ale mocy to mu brakuje ... szukaj 2.2T

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2005 15:31:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
zupełnie inne silniki i jazda...

każdy ma inne problemy, ja na ten przykład wolnossącego nie chcę
i dlatego tylko 2.2 było opcją

PS ty miałes srebrne S4 w sedanie z wawki lub okolic?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2005 15:40:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2003 09:50:15
Posty: 360
Lokalizacja: Wawa
Mój ojciec miał w Volvo silnik 2.5T (200 kucyków) z automatem i chodziło na BRC Sequencie bardzo sympatycznie i bezproblemowo, także jak to ma być jedyny powód dla kupienia V6 to bierz 2.2T (żeby była jasność to mówię ja wielki zwolennik V6:)) . Cena instalki była taka jak u mnie plus 300 zł na drugi albo większy reduktor, w związku właśnie z różnicą 50KM w porównaniu z Niunią.

_________________
A.
A6 2.6 V6 Quaaaattro ;) 2003-2006
A4 1.8T BFB FWD LPG :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2005 15:56:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2004 14:12:10
Posty: 114
Lokalizacja: siedlce
niewiem nad czy tu sie zastanawiac i co tu poruwnywac -2.2t i tyle.jak 2.8 to tylko 30v ofkorz

_________________
jestem fanem AUDI ...JEZDZE M5 E39


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2005 16:01:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2004 14:12:10
Posty: 114
Lokalizacja: siedlce
aha -jesli ktos ma jakies ale co do gazowania esek lub innych kozakow to musi byc chory na glowe .niema nic piekniejszego jak tania jazda szybkim samochodem i obcowanie z top wypasem .i choc sam jezdze na paliwie za miesiac zakaldam sekwencje a przeciwnikow gazu pozdrawiam....jak by mi cos odbilo i polasil by sie na rs4 to oczywiscie szukam dobrego gazownika.


EDIT by GrzesB: Greg - używaj opcji EDIT a nie ODPOWIEDZ!!!

_________________
jestem fanem AUDI ...JEZDZE M5 E39


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2005 21:04:36 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
Parę 2.2T 20V zagazowanych widziałem.... i jakoś w bezpośrednich rozmowach zawsze słyszę jakieś skargi i niezadowolenia chociaż publicznie chwalą że jest pięknie..... a sam cały czas się waham, ale decyzja jest coraz bliższa i w końcu będzie jakies SGI w 220V. Wtedy się wypowiem sam na ten temat i zrobie porównanie AEL+chip vs. 3B+SGI :) Wszytsko w quattro oczywiście :)

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2005 22:54:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
przeczytałem wzystkie posty o gaz 2.8 i rzuca się pewna zależność największymi przeciwnikami 2 gen są właściciele sekwenci którzy sparzyli się na gazownikach i dali im zarobić po raz drugi . a czytając posty i analizująć żużycie gazu w nich podane twierdzę żę 50 % ma sekwencje żle skonfigurowane i zestrojone . sam mam inst 2 gen obecnie na blosie(wcześniej rezany mikser) .przejechałem już 30.000 km bez wystrzałów i innych problemów osiągi na gazie i benz porównywalne v-max 235 w/g budzika na po 205/60 r15 od 0-100km ok8-9 sek (problem z pomiarem od 100-140km na 4 biegu 10 sek zużycie trasa 11-12l miasto 13-15 l ,zero dziur i zamuleń. życzę takich osiągów wszystkim posiadaczom sekwencji. kosztowało mnie to dużo prób i testów. koszty też nie były małe ,starczyło by na dobrej klasy sekwencje.tak żę proszę nie piszcie żę się nie da dobrze założyć 2 gen do 2.8 bo to nie jest prawdą .w planach co prawda mam założenie sekwencji ale nie ze względu na taką potrzebę ale żę względu na chęć poznania tego wynalazku

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2005 23:06:49 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
enduro7777 napisał(a):
......w planach co prawda mam założenie sekwencji ale nie ze względu na taką potrzebę ale żę względu na chęć poznania tego wynalazku


Hehehehe, każdy tak mówi :) Jeżeli miałbyś tak super działającą instalkę, brak spadków mocy itp. to sorki, ale nie uwierzę że zmienisz ją na SGI bo chcesz się pobawić i poznać nowa instalkę..... po prostu siedzi w nas coś takiego dziwnego/paskudnego że jak coś mamy to nawet jeżeli to nie jest idealne/dobre to bronimy tego podświadomie w konfrontacji z innymi....
Ot, cała prawda o tym że każdy ma wszytsko super, najlepsze auto, najlepszą instalkę gazową, i wszystko najlepsze :) Tak ten cały paskudny świat jest zbudowany :)

A wyjątki od powyższego zdarzają się, ale jakoś nie za często :)

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2005 07:57:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
enduro7777 napisał:
Cytuj:
osiągi na gazie i benz porównywalne

Cytuj:
od 0-100km ok8-9 sek

Pomiary robiłeś oczywiście stoperem :)

Cytuj:
proszę nie piszcie żę się nie da dobrze założyć 2 gen do 2.8 bo to nie jest prawdą


NIE DA SIE. Twoje odczucia i z założenia błędne pomiary są mylne. Sam śmigałem zagazowaną V6 około 1roku i niby wszystko chodziło ok. Zero róznicy PB i LPG. Wszystko dopiero wyszło po zhamowaniu auta. Obecnie LPG lezy na strychu i autko odżyło. Dzięki wywaleniu miksera oddych pełną piersią, a czasem nawet czymś więcej :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2005 09:50:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.mar.2005 14:08:33
Posty: 19
Lokalizacja: Warszawa/Żyrardów
Z gazem IV generacji w 2.2t AAN jest problem jeden i podstawowy:

cisnienie paliwa (LPG)

w butli masz 4 -4,5 bara (jak jest nabita fulll)

na reduktorze - jak dobrze poszukasz sprzetu - bedziesz
mial max 3 bary i bedzie spadac wraz z cisnieniem w butli.

A w kolektorze - jak turbina dmuchnie - to mozesz
miec i 2.5 bara....

I sie moze okazac ze turbina wdmuchuje Ci
gaz z powrotem do butli ;)

rozwiazaniem jest V generacja - wtrysk gazu w fazie
cieklej z pompą gazu ktora daje stałe 4 bary...
ale prund ciągnie zapewne jak trza...

No i wydajnosc moze byc nie do konca taka jak potrzeba.

Wiec jesli oczekujesz ze na LPG bedziesz
jezdzil tak jak na benzynie - to ZAPOMNIJ o tym...

Ja mam IV generacje. I planuje zrobienie "prztyczka" ktory
przy jezdzie na gazie zapewni mi doładowanie nie większe
niz 0,6 bara - wtedy na pewno mam mieszanke nie
za ubogą...

tymczasem SAM tego pilnuje i na gazie jeżdżę delikatnie.

A auto do jeżdzenia normalnego moze
sluzyc.... (znaczy i tak wszystko na drodze
wyprzedzasz ;) )

Do brykania - tylko benzyna i full doładowanie.....

Jak masz kase - bierz V generacje - ja sie powaznie
zastanawiam nad upgradem (wymiana kompa,
wtryskow i pompa zamiast redutkora...)

Powodzenia

_________________
S4 2.2T


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2005 10:23:31 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Kubazak stosowal koc grzejny na butle w celu podniesienie cisnienia bo wlasnie mial ten problem :))) Ponoc samam pompa to koszt ponad 3k pln :/

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2005 10:48:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.mar.2005 14:08:33
Posty: 19
Lokalizacja: Warszawa/Żyrardów
[quote="zuru"]Kubazak stosowal koc grzejny na butle w celu podniesienie cisnienia bo wlasnie mial ten problem :))) Ponoc samam pompa to koszt ponad 3k pln :/[/quote]

;) Tak wiem - rozmawialem z nim o tym swego czasu...
ale moim zdaniem to efekt placebo...
nawet ogrzanie o 30 stopni (nierealny technologicznie) to wzrost
cisnienia o 10%.... czyli masz nie 3 bary tylko 3.3 bara...

niby cos - w zimie przy minus 20 pewnie minimalnie
pomaga... ale to nie sposób

Popatrz (fizyka nie kłamie...):

dla 0 st celcjusza:

(wg wzoru P1/T1 = P2/T2 = const )

P1 = 3500 hPa (3.5 bara - butla juz nie pelna, jeszcze nie pusta...)
T1 = 273 K (0 st celcjusza)

podgrzewasz o 30 st i masz

T2 = 303 K
P2 = 3880 hPa (p1*T2/T1) czyli 10% wzrostu....

a nie ogrzejesz o 30 stopni bo mata tyle grzeje
i ma poważne straty - butla w kole - od spodu brak izolacji etc...

wiec podgrzeasz max o 20 Kelwinów...

A jak jest nie zero ? tylko plus 15?

A jak dodasz ze butla sie wychładza - bo
jednak rozpręża się cały czas??

to już wogóle nie ma efektu...

Może jakbyś płaszcz wodny zastosował ;)
jak w kominku... ;)

A tak to tylko efekt placebo....

pompa rzeczywiscie droga - ale to głowna czesc instalacji ;)
Calosc w 6000 sie miesci...

Mozna tez probowac wstawic "jakas" pompe przed reduktor
zeby ustabilizowac cisnienie - ale to juz rzezba i fachowca trza...

Pozdrawiam

Łukasz W.

_________________
S4 2.2T


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2005 10:51:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2005 15:35:14
Posty: 622
Lokalizacja: Ostrołęka
Witam.
Polecam, zajrzeć/skontaktować się z Panem A. Cebulą z http://www.eko-car.com/index.php?option ... t&Itemid=3[/url], albo poszukać go pod nickiem Croma1 na forum http://www.motonews.pl/forum/?op=fvf&c=0&f=38.
Facet wie co mówi i robi. Fakt, że trochę daleko od Warszawy, ale jak coś ma być zrobione porządnie to ja bym jechał do niego. :peace:

_________________
Pozdrawiam - Danek
Granatowa B4 '92 2.0 ABT + LPG Bingo M:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2005 10:55:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
znalazłem gazownika który twierdzi że robił takie silniki (AAN) i że
gwarantuje mi że będzie jeździć jak na benzynie - inaczej
oddaje kasę

jak będzie po robocie - dam znać

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2005 11:02:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.mar.2005 14:08:33
Posty: 19
Lokalizacja: Warszawa/Żyrardów
[quote="maciu"]znalazłem gazownika który twierdzi że robił takie silniki (AAN) i że
gwarantuje mi że będzie jeździć jak na benzynie - inaczej
oddaje kasę

jak będzie po robocie - dam znać[/quote]

To może wrzuć namiar tu albo na priv?

Z góry dziekuje..

Pozdrawiam

Łukasz W.

_________________
S4 2.2T


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2005 11:05:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Z tym kocem grzejnym to różnie. U mnie ciśnienie tyle że N2O :D w normalnych warunkach pogodowych waha sie w okolicach 600PSI by po około 25min używania kocyka grzewczego osiągnąc 1200PSI. Oczywiście ciśnienie i dzie non stop w góre i trzeba tego pilnować, lub zopatrzyć sie w zaworek ciśnieniowy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2005 11:07:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
cataztrof napisał(a):
maciu napisał(a):
znalazłem gazownika który twierdzi że robił takie silniki (AAN) i że
gwarantuje mi że będzie jeździć jak na benzynie - inaczej
oddaje kasę

jak będzie po robocie - dam znać


To może wrzuć namiar tu albo na priv?

Z góry dziekuje..

Pozdrawiam

Łukasz W.


przyjedź dzisiaj na spota na torwar - 19:00

porównamy eSki i dam Ci namiary ok?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2005 11:15:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.mar.2005 14:08:33
Posty: 19
Lokalizacja: Warszawa/Żyrardów
[quote="maciu"]

przyjedź dzisiaj na spota na torwar - 19:00

porównamy eSki i dam Ci namiary ok?[/quote]

:( auto w warsztacie
czekam na sprzęgło
a będzie
może jutro, a może w piątek... a może w poniedziałek...

Kiedys na pewno wpadne -może next? może za 2 tyg?

Dzieki i pozdrawiam

_________________
S4 2.2T


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2005 11:20:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
cataztrof napisał(a):
maciu napisał(a):

przyjedź dzisiaj na spota na torwar - 19:00

porównamy eSki i dam Ci namiary ok?


:( auto w warsztacie
czekam na sprzęgło
a będzie
może jutro, a może w piątek... a może w poniedziałek...

Kiedys na pewno wpadne -może next? może za 2 tyg?

Dzieki i pozdrawiam


a to proszę:

http://www.elektromechanika.waw.pl

ja szukałem kogoś kto ogarnia sekwencje OMVL

czekam aż wpadniesz na spota

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: