.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.cze.2025 06:22:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Problem z mocą przy 4000 obrotów
PostNapisane: 17.sie.2005 19:00:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.cze.2005 14:11:36
Posty: 37
Lokalizacja: Wawa
Witam

Ostatno zauważyłem ze przy przyspieszaniu wszystko jest ok do momentu 4000 tys obrotów, Nagle samochód traci na mocy i zamiast jechać tak jakby zwalniał :/ Początkowo gdy nie patrzyłem na licznik myślałem że to może odcięcie .... ale chyba nie przy 4000 ob ?? Co to może być ??

(nie jeżdze na gazie !!)

_________________
B4 2.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2005 19:08:41 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
nie dziala skracanie kanalow w kolektorze ssacym

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2005 19:14:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.cze.2005 14:11:36
Posty: 37
Lokalizacja: Wawa
hmm tz ?? bo nie zabardzo sie orientuje to coś poważnego i kosztownego ??

_________________
B4 2.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2005 19:35:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 08:56:15
Posty: 439
Lokalizacja: Łuków
trzeba było kupić 2.6 tam nie ma tego wynalazku :P :/ tu masz objaśnione jak działa http://www.12v.org/engine/index.php?section=hw&sm=im myślę że po tym będziesz wiedział już co robić :D na forum też był opisany ten problem, więc warto poszukać ....
PS. zacznij od sprawdzenia czy serwo działa

_________________
.... B4 2.6 Quattro .... niestety rozbite :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2005 21:26:32 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
W zasadzie powinieneś sprawdzić wtyczki przy przepływomierzu (takie małe, dwupinowe), później podciśnenia, siłowniczek (serwo z podanego wcześniej opisu) i jeszcze ewentualnie zaworek... Największy koszt to ten siłownik 160 PLN lub elektrozawór ok. 250 (ceny z ASO). Jak znam życie to masz to pewnie źle podłączone...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2005 21:42:33 
Klubowicz

Dołączył(a): 04.maja.2005 19:46:39
Posty: 1119
Lokalizacja: wawa
GrzesB napisał(a):
W zasadzie powinieneś sprawdzić wtyczki przy przepływomierzu (takie małe, dwupinowe), później podciśnenia, siłowniczek (serwo z podanego wcześniej opisu) i jeszcze ewentualnie zaworek... Największy koszt to ten siłownik 160 PLN lub elektrozawór ok. 250 (ceny z ASO). Jak znam życie to masz to pewnie źle podłączone...


ja tez mialem zle podlaczone,a teraz juz jest tak jak byc powinno. Przyjedz na spota za tydzien to popatrzym i podlaczymy tak jak byc powinno.

_________________
AUDI KLUB TO LUDZIE NIE SAMOCHODY
1. RS6 C6 BUH 730/890
2. RS3 8V DNWA seria
3. S4 B5 AZB 440/580
4. Octavia 1 ALH by Spanky 180/420


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2005 22:21:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.cze.2005 14:11:36
Posty: 37
Lokalizacja: Wawa
Miałem ostatnio problem z odpalaniem samochodu Pojechałem do znanego w wawie elektronika .. okazało się że nie można podpiąć się pod komputer bo coś jest ze złączem Okazało się również że 2 przewody od komputera prowadzące do korbowodu (dają sygnał do komputera) są poprzecierane i trzeba je wymienić Niestety koszt tej operacji był za drogi jak na moją kieszeń (1000zł) poprosiłem o naprawienie przewodów

Jadę w najbiższym tygodniu aby zrobili coś w końcu z tym łączem do komputera ... zobaczymy co się im uda zdziałać więc na razie nie ma się co podłączać

Jeżeli mówicie o tych kostkach to również poproszę ich o sprawdzenie

Dziekówa

_________________
B4 2.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2005 22:25:09 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Elektryk Ci tutaj za dużo nie pomoże... szybciej druga V-ka z prawidłowym podłączeniem :D - oczywiście jeśli chodzi o podciśnienia...

A najlepiej wpadnij na spota - my Ci pomożemy gratis :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2005 02:08:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.cze.2005 14:11:36
Posty: 37
Lokalizacja: Wawa
hehe juz mnie vanillka zapraszała i co mnie zaprasza to zawsze mam problem z samchodem. Tak prawdę mówiąc to audi stoi non stop w warsztacie Autko kupiłem jakieś pół roku od "jak sie teraz okazuje maksymalnego niechluja" i cały czas sprawia mi nie małe niespodzianki Najpierw padła mi chłodnica oleju (olej w płynie chłodzącym) potem nagrzewnica i przewody wodne Gdy zmieniałem swiece okazało sie ze były właściciel zamontował tam najtańsze "iskry" swiece od Fiata UNO max 1.1 Przewody byy poklejone taśmą izolacyjną :/ Sprężyny z tyłu po wjechaniu na podnośnik wypadły (za małe od innego modelu najprawdopodoniej nie audi :)) :/ Płyn od wspomagania wyciekał ... przedni amortyzator inny niż reszta :) itd itd itd .... po mału pomału juz go zreanimowałem, ale jak nie to to tamto zawsze się coś znajdzie wczoraj padła pompa wodna i znowu autko w warsztacie teraz te obroty :/ Już mi rece opadają :(
Ale walcze :!!: :D :D

...bo jest o co :) :diabel:

_________________
B4 2.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2005 15:26:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2005 15:00:44
Posty: 92
Lokalizacja: Głogów
jest jeszcze opcja ze katalizator pada ja tak mialem u siebie od tego sie zaczelo pozniej to juz na 2 tys nie wchodil nawet i maluszki mnie goliły ale jazda była!

_________________
90 B3 Coupe Quattro NG (historia)
A6 C4 Avant Quattro ACK


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: