.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.cze.2025 06:21:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2005 21:22:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
Metallixc napisał(a):
hmmmm to ze przejechales 1000km nic nie znaczy, ojciec tez kiedys w 6A zalozyl instalke I gen. i przejechal ok 150 tys km i silnik nadawal sie do remontu, teraz gdy jest juz wyremontowany chce zalozyc instalke ale III gen moze pojezdzi troche wiecej (teraz na blacie ma 320 tys) :diabel:
a to dlaczego nadwał się do remontu :?: bo akurat mam forda escorta i on śmiga na gazie od 5 lat jak tylko instalki wyszły, od razu był montaż (kosztowała około 3000) i jakoś nie ma tam silnika do remontu a śmiga bardzo duzo,
jak bym mial b3 (zreszta miałem) to założyłem zwykłą instalke bo nie śmigam więcej autem 3 lata no liczmy 4 , a sekwencja w takim czasie się nie zwróci, a instalke się zaklada po to żeby było taniej ( no chyba że naprawdedużi żmigasz to wtedy cofam zdanie).
Autem którym się też przemieszczam jest C4 2,8 na instalce sterowanym kompem i nie narzekam że coś się dzieje, i jakos dziadziuś mnie golfem 2 nie wyprzedzi ;-)

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2005 22:12:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2005 21:23:42
Posty: 28
Lokalizacja: Katowice
po wypalalo zawory, niestety to byla instalka I gen i w niej tak dokladnie ilosci lpg nie okreslisz - podejrzewam ze byla za bogata, po za tym pamietajcie ze temperatura spalania gazu jest o kilkanasie stopni wieksza od beznzyny.

przy odpowiedniej instalce i oczywiscie dobrze ustawionej silnik powinien chodzi tak samo (czasami lepiej) jak na beznzynie

w ecorcie masz KE Jetronic czy gaznik? jesli gaznik to z gazem nie ma zadnych problemow ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2005 06:51:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
Metallixc napisał(a):
po wypalalo zawory, niestety to byla instalka I gen i w niej tak dokladnie ilosci lpg nie okreslisz - podejrzewam ze byla za bogata, po za tym pamietajcie ze temperatura spalania gazu jest o kilkanasie stopni wieksza od beznzyny.

przy odpowiedniej instalce i oczywiscie dobrze ustawionej silnik powinien chodzi tak samo (czasami lepiej) jak na beznzynie

w ecorcie masz KE Jetronic czy gaznik? jesli gaznik to z gazem nie ma zadnych problemow ;-)
w escorcie jest mono wtrysk i to jest intsalka 1 generacji :) a co mieszanki gazu to masz racje :P

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2005 08:21:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 10:33:22
Posty: 1075
Lokalizacja: Pruszkow
Jason napisal:

Tam chyba nie da rady zamontować sekwencji bo to mechaniczny wtrysk czy cóś

do wtrysku mechanicznego spokojnie mozesz zalozyc III generacje. Taki wtrysk gazu ma pazdzioch w silniku MC i jest super :-)

_________________
Don't you know I'm loco?...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2005 20:22:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lis.2004 20:00:10
Posty: 189
Lokalizacja: Kraków
Ale Jumter i ja mamy II generację ze sterownikiem.Nie jest to żadne cudo,ale
się jeździ ...A 150 tkm to i tak dobry wynik. Audi B 3 są już tak tanie,że powiedzmy za 2-3 lata będą warte na rynku wtórnym tyle co teraz w Niemczech ,albo jeszcze mniej.Powiedzmy,że przejedzie się na inst. II generacji
przez 5-6 lat 70tkm - auto będzie warte 4tysiące pln albo mniej i załóżmy ,że trzeba będzie zrobić remont silnika-jaki koszt ? Chyba lepiej sprzedać auto na części(ewentualnie kupić silnik i przełożyć) i kupić coś młodszego.Zresztą po 5 latach najwyższy czas zmienić autko. Tym bardziej,że jeździło na lpg. Jest to scenariusz pesymistyczny i sądze,że każdy z nas pojeździ dużo dłużej jeśli będzie chciał dalej trzymać takiego staruszka z roku '90-'91.Moim zdaniem do B3 nie ma sensu pakować inst. III gen.Chyba,że ktoś planuje jeździć autem długo,
długo...A silnik 6A jest na tyle mocny,że niektóre autka nawet jeżdżąc na PB nie mają z nami szans.......
:diabel:

_________________
Obrazek
2.0 16V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2005 20:32:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lis.2004 20:00:10
Posty: 189
Lokalizacja: Kraków
Metallixc napisał(a):
hmmmm to ze przejechales 1000km nic nie znaczy, ojciec tez kiedys w 6A zalozyl instalke I gen. i przejechal ok 150 tys km i silnik nadawal sie do remontu, teraz gdy jest juz wyremontowany chce zalozyc instalke ale III gen moze pojezdzi troche wiecej (teraz na blacie ma 320 tys) :diabel:


Ale Jumter i ja mamy II generację ze sterownikiem.Nie jest to żadne cudo,ale
się jeździ ...A 150 tkm to i tak dobry wynik. Audi B 3 są już tak tanie,że powiedzmy za 2-3 lata będą warte na rynku wtórnym tyle co teraz w Niemczech ,albo jeszcze mniej.Powiedzmy,że przejedzie się na inst. II generacji
przez 5-6 lat 70tkm - auto będzie warte 4tysiące pln albo mniej i załóżmy ,że trzeba będzie zrobić remont silnika-jaki koszt ? Chyba lepiej sprzedać auto na części(ewentualnie kupić silnik i przełożyć) i kupić coś młodszego.Zresztą po 5 latach najwyższy czas zmienić autko. Tym bardziej,że jeździło na lpg. Jest to scenariusz pesymistyczny i sądze,że każdy z nas pojeździ dużo dłużej jeśli będzie chciał dalej trzymać takiego staruszka z roku '90-'91.Moim zdaniem do B3 nie ma sensu pakować inst. III gen.Chyba,że ktoś planuje jeździć autem długo,
długo...A silnik 6A jest na tyle mocny,że niektóre autka nawet jeżdżąc na PB nie mają z nami szans.......
:diabel:

_________________
Obrazek
2.0 16V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.lip.2005 21:02:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2005 21:23:42
Posty: 28
Lokalizacja: Katowice
sam wiesz, silnik + odpowiednie przelozenia w skrzyni robia swoje ;-) na gazie tak duzo nie straci - nawet nie jestem pewien czy cokolwiek straci - pozniej zmierze to na hamowni

szkoda silnika remontowac po 150tys km bo fajne autko a bawic sie z przekadaniem silnika a co gorsze kupic gdzies DOBRY silnik to tez wyczyn, wydaje mi sie ze lepiej zalozyc porzadna instalacje i miec spokoj niz srac sie z badziewiem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2005 14:29:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.paź.2004 20:02:38
Posty: 2279
Lokalizacja: Dublin-Kraków
Auto: TT 1.8T BAM QUATTRO
olewam jakieś lipne instalki gazu 17-ego zakładam IGS :) koszt 3560zł wraca mi sie najpużniej po 4 mieś wiec moim zadaniem lepiej nieoszczędać nawet w takim staruszku jak chce sie nim jakis czas pojeżdzić NORMALNIE a nie męcząc sie (miałem kiedyś zwykłą instalke w mojej starej C3-NIGDY WIĘCEJ TEGO BADZIEWIA!)

_________________
Jakub
80 COUPE 2.0 16V
TT 1.8T Quattro -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... _TTbam.jpg
A2 1.4 tdi -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21/15011589_A2.jpg
A4 1.9 tdi -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... G_1797.JPG
B3 1.8 -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... 1_b380.jpg
C3 2.3 Quattro -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... 267js7.jpg
B2 1.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2005 18:24:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2005 10:17:40
Posty: 94
Lokalizacja: NASIELSK
Popieram Twoje zdanie Fishbone. Przerabiam już ten temat od jakiegoś czasu.
Miałem instalkę 1gen. i było do bani przyczyna leżała w sondzie lambda – brak emulatora (sam gasł mi kiedy tylko chciał.) Jak był ciepły silnik to były problemy z uruchomieniem go. odwiedzałem wiele warsztatów :/ min. usłyszałem odpowiedź że trzeba przepłukać chłodnicę pewnie ,,zamulona” dlatego jak ciepły nie chce palić :D
Po 4 miesiącach znalazłem konkretnego człowieka jego słowa to :,, wywalić tą kuchenkę gazowa będzie spokój”! :( Z chęci oszczędzania poszedłem inna drogą dołożyłem parę groszy i mam w 2 gen.(co tez i nie chodzi najlepiej – jest dobrze ale nie spełnia to moich oczekiwań) Dlatego myślę o założeniu 3 gen.
Jak to będzie chodziło podzielę się opinią z wami .
Dziwię się co niektórym że 1 i 2 gen. Spełnia ich oczekiwania,a może trzeba wam pozazdrościć tych gazowników.!!! :) :D :D

_________________
................Robert i Agnieszka.........................
Audi 80 B4 quattro 2,0 16V 94" Competition 2483/2500
Audi A2 1,4 AMF 01''


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2005 17:06:40 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.paź.2004 20:02:38
Posty: 2279
Lokalizacja: Dublin-Kraków
Auto: TT 1.8T BAM QUATTRO
no IGS Landi już załozony jak na razie obroty trzyma ładnie chodzi też nieżle , zobaczymy tylko jaszcze jak ze spalaniem będzie :diabel:

_________________
Jakub
80 COUPE 2.0 16V
TT 1.8T Quattro -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... _TTbam.jpg
A2 1.4 tdi -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21/15011589_A2.jpg
A4 1.9 tdi -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... G_1797.JPG
B3 1.8 -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... 1_b380.jpg
C3 2.3 Quattro -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... 267js7.jpg
B2 1.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2005 17:25:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.gru.2004 21:11:58
Posty: 69
Lokalizacja: Olsztyn
Chyba też się niedługo zagazuję sekwencją. Jestem już po zapowiedziach u majstra :P

_________________
Passat B4 1.8
80 B4 2.0 16v 6A
Mondeo MkII Kombi 2.0 16V
Mondeo MkIII 2.0 16V


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: