.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lip.2025 04:14:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: zmiana kolektora w moim audi
PostNapisane: 28.sie.2005 18:32:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2005 18:19:42
Posty: 16
Lokalizacja: kielce
chcial bym zmienic kolektor ssacy w mojej 80.mam mono wtrysk i chcial bym zalozyc kolektor z wielopunktowym wtryskiem.wiem ze musze przelozyc razem z kompem.mam silnik 1.8 i8 wiem ze kolektor sam w sobie pasuje.co o tym myslicie??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2005 20:34:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2004 20:15:18
Posty: 249
Lokalizacja: Warszawa
Z wlasnego doswiadczenia wiem ze lepiej ci bedzie zmienic cally samochod. moze to wredne co pisze ale sam sie przekonasz. Moze ci sie wydawac ze masz wszystkie czesci a i tak sie okaze ze cos nie jest halo. A pomimo tego ze sadzisz ze tak (rezanie silnika z 2) bedzie taniej i i tak zaowazysz ze koszty duuuuzo przerosna zakladane na poczatku. No ale decyzja w koncu nalezy do ciebie.
P.S a nie lepiej kupic za smieszne pieniadze caly silnik z wiazka i kompem niz bawic sie (tak jak ja) z dywagacjami czy to do tamtego pasuje i czy ten kabelek i dze do tego albo do tamtego.?

Napisalem ci to wszystko bo sam w tym siedze, narobilem sobie bigosu i nie ma teraz drogi powrotu. Na ale jestem juz w jakichs 90 % pracy z samochodem

_________________
Jedzi jako tako...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2005 21:11:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
marcys_s napisał(a):

Napisalem ci to wszystko bo sam w tym siedze, narobilem sobie bigosu i nie ma teraz drogi powrotu. Na ale jestem juz w jakichs 90 % pracy z samochodem

a tak z ciekawosci... jaki swap'ik robisz ????

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2005 21:36:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2004 20:15:18
Posty: 249
Lokalizacja: Warszawa
z 2.0 ABT NA 2.3 20v 7a. Robie takze dokumentacje ze zdjeciami. tylko szkoda ze aparat dostalem gdy juz udalo mi sie wyciagnac stare serduszko. dla mnie bez sensu wkladac stary silnik tylko dla zdjecia. sama mechanika zajela mi do tej pory 2 tygodnie a z elektryka bawie se juz jakies 4 tygodnie. Najgorsze jest ze schematy do tego auta to w polowie 2.8 v6 i 2.3 10v tak wiec wszystko jest robione po jednym kabelku no ale koneiec juz sie zbliza duzymi krokami

_________________
Jedzi jako tako...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2005 21:46:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
marcys_s napisał(a):
z 2.0 ABT NA 2.3 20v 7a. Robie takze dokumentacje ze zdjeciami. tylko szkoda ze aparat dostalem gdy juz udalo mi sie wyciagnac stare serduszko. dla mnie bez sensu wkladac stary silnik tylko dla zdjecia. sama mechanika zajela mi do tej pory 2 tygodnie a z elektryka bawie se juz jakies 4 tygodnie. Najgorsze jest ze schematy do tego auta to w polowie 2.8 v6 i 2.3 10v tak wiec wszystko jest robione po jednym kabelku no ale koneiec juz sie zbliza duzymi krokami

:galy: ............ pelen respekt......
byles kiedys w Mlynie na spocie...... i wlasnie cos mowiles o swapie ........... :P
no to czekamy na oficjalna prezentacje.... i chyba to bedzie jedyna 7A w budzie B4 sedan. ;-)
P.S a co z heblami,wydechem ????

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2005 21:55:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2004 20:15:18
Posty: 249
Lokalizacja: Warszawa
Wydech bedzie 2,5 calowydorabiany na zamowienie u tlumikarza oczywiscie bez katalizatora. Hamulce mam zamiar wsadzic od 2.8 (czyli takie same jak w s2 i 2.3 20v) ale na razie tylko zaciski, jarzma, tarcze i klockii. Serwo i akumulator mam zostawic od mojego pojazdu.
A co do mojego pobytu w Mlynie to musze ci przyznac ze masz swietna pamiec.

_________________
Jedzi jako tako...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2005 22:03:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
hehe, nie upraszczaj bo w ostatnich wypustach S2 były inne niż 2.8 V6.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2005 22:05:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2004 20:15:18
Posty: 249
Lokalizacja: Warszawa
w kazdym razie dwutloczkwe i tarcze 276 mm. ale na rqazie nie ma co zdradzac calego planu. Jak wszystko sie uda (a tydzien sie zmieszcze - a znajac zycie to w 2 a tak dla pewnosci w 3) to napisze dokladnie co i jak sie odbylo, jakie mialem problemy i powklejam ladnie zdjecia....

_________________
Jedzi jako tako...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: