.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 00:02:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: dziwne zjawisko LPG
PostNapisane: 29.sie.2005 12:34:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
Witam
MAm taki problem, a mianowićie są dni że auto na gaźie Chodzi super czyli obroty na biegu jałowym sa ok, nie wariują i stoja w miejscu. A są dni takie że jak wyrzuce na luz to albo auto zgaśnie albo obroty spadna do zera i sie podniosa. Obserwowałem to ale nie znalazłem przyczyny tych zjawik ponieważ wystepują w róznym czasie. Sprawdzałem szczelnośc dolotów i jest wszystko Ok zresztą jak by cos było nieszczelne to by wariowało cały czas.
Auto na paliwku chodzi OK.
Miałem takie objawy wcześniej ale przyczyną był tłumik hałasu.
Główny dolot powietrza mam skierowany na bok więc raczej powietrza nie łapie za dużo.
Z Góry Dziękuje za pomocne posty :)

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: dziwne zjawisko LPG
PostNapisane: 29.sie.2005 14:11:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2005 13:27:57
Posty: 137
Lokalizacja: podkarpackie
yooo25 napisał(a):
Witam
MAm taki problem, a mianowićie są dni że auto na gaźie Chodzi super czyli obroty na biegu jałowym sa ok, nie wariują i stoja w miejscu. A są dni takie że jak wyrzuce na luz to albo auto zgaśnie albo obroty spadna do zera i sie podniosa. Obserwowałem to ale nie znalazłem przyczyny tych zjawik ponieważ wystepują w róznym czasie. Sprawdzałem szczelnośc dolotów i jest wszystko Ok zresztą jak by cos było nieszczelne to by wariowało cały czas.
Auto na paliwku chodzi OK.
Miałem takie objawy wcześniej ale przyczyną był tłumik hałasu.
Główny dolot powietrza mam skierowany na bok więc raczej powietrza nie łapie za dużo.
Z Góry Dziękuje za pomocne posty :)



sprobuj w momencie gdy obroty wariuja oblozyc czyms parownik (tektura) czeto wlaczajacy sie wentylator skieruje n aniego strumien powietrza i to powoduje zmiane /spadek obrotow

_________________
Audi 100 C3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: dziwne zjawisko LPG
PostNapisane: 29.sie.2005 14:46:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
lx2005 napisał(a):
yooo25 napisał(a):
Witam
MAm taki problem, a mianowićie są dni że auto na gaźie Chodzi super czyli obroty na biegu jałowym sa ok, nie wariują i stoja w miejscu. A są dni takie że jak wyrzuce na luz to albo auto zgaśnie albo obroty spadna do zera i sie podniosa. Obserwowałem to ale nie znalazłem przyczyny tych zjawik ponieważ wystepują w róznym czasie. Sprawdzałem szczelnośc dolotów i jest wszystko Ok zresztą jak by cos było nieszczelne to by wariowało cały czas.
Auto na paliwku chodzi OK.
Miałem takie objawy wcześniej ale przyczyną był tłumik hałasu.
Główny dolot powietrza mam skierowany na bok więc raczej powietrza nie łapie za dużo.
Z Góry Dziękuje za pomocne posty :)
najgorsze jest jak się zbliżam do krzyżówki wrzuce na luz a tu Zonk nieraz zgaśnie :/ no na cielym silniku jest to najcześciej (tak mi się wydaje)


sprobuj w momencie gdy obroty wariuja oblozyc czyms parownik (tektura) czeto wlaczajacy sie wentylator skieruje n aniego strumien powietrza i to powoduje zmiane /spadek obrotow

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2005 17:50:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
albo parownik za mały a leśli jest xxl to powno na wykończeniu

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2005 18:52:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.sie.2005 12:33:54
Posty: 2803
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Cabrio V6
Niestety nie wiem co jest tego przyczyną, ale zastanów się czy przypadkiem problem nie pojawia się gdy zaparkujesz autko na słońcu i jest mocno nagrzane przed zapaleniem silnika. Obserwuję podobne zachowania w różnych samochodach na gaz, jakimi miałem okazję jeździć i zawsze (jeżeli w ogóle instalacja cierpi na tą przypadłość) działo się to przy mocno nagrzanym samochodzie. Jeżeli np. zaparkowałem w szkole pod drzewkiem - problem nie pojawiał się. Parkowałem metr dalej, cały dzień na słońcu - szlag mnie trafiał bo auto na jałowym przy toczeniu gasło i odpalał dopiero jakby "na popychanie" - toczy się, bieg + gaz (oczywiście bonus w postaci szarpnięcia).

_________________
C4 od 2005...

Audi 100 C4 AAR 1991 sedan zyclam pearl (2005 - 2012)
Audi A6 C4 AEL quattro 1996 Avant aluminium silver (2007 - 2015)
Audi Cabrio 8G ABC 1997 kabriolet brilliant black (2014 - ...) [.: TERAZ MY :.]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2005 19:36:21 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Przyczyn moze byc kilka i to calkiem banalnych, takich jak np.: zla jakosc gazu, zanieczyszczenia w reduktorze, zapowietrzenie - zamarzanie reduktora, przycinanie sie zaworu gazowego lub benzynowego (jezeli jest), wadliwa praca emulatorow lub samego registra (jezeli jest) itd, itp. Niestety na odleglosc trudno cos sensownego poradzic. Powodzenia w poszukiwaniu dobrego gazownika ;-)

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2005 21:14:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sie.2005 17:32:51
Posty: 2
Lokalizacja: Tychy
Houk. Opisane objawy miałem kiedyś w poprzednim autku. Była to "zagazowana" Octavia 1,6. Na gazie jeździła jak "żyleta", a na benzynie cuda. Dopóki silnik był zimny to wszystko było ok. a jak się nagrzał, to na jałowym (np. postój na skrzyżowaniu) dławił się. Obroty chwilami spadały (czasami wręcz wyłączał się silnik). Jeździłem do różnych "znawców" i jedyne co mówili to to, żebym sie zdecydował na czym chcę jeździć (benzyna czy gaz), bo silnik nie będzie chodził na jednym i na drugim tak samo dobrze. Oczywiście każdemu za taką "ekspertyzę' płaciłem (jak Łoś) ,aż w końcu trafiłem do takiego, który po paru chwilach stwierdził, że w sterowniku silnika (miałem tam Magneti Marellii) uwalona jest tzw. "kontrola granicy". Po prostu mieszanka paliwa była zbyt bogata i zalewało silnik. Po wymianie tegoż podzespołu auto znów jeździło na benzynce. Może w drugą stronę (z gazem) rzecz ma się analogicznie?.
Może też zalewa Ci silnik. Sprawdź czy się za Tobą nie "kopci".
Pozdrowionka.

_________________
A4 B5 - 1,6 - 75kW -'00


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2005 22:03:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2005 13:27:57
Posty: 137
Lokalizacja: podkarpackie
aha zapomnialem czesto szarpania na cieplym silniku pojawia sie przy konczacych sie swiecach zaplonowych !!! na zimnym okej a jak na rozgrzeanym ruszasz to szarpie.... wrzuc na probe jakies miej zuzyte swieczki

_________________
Audi 100 C3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2005 06:54:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2005 15:00:44
Posty: 92
Lokalizacja: Głogów
jeszcz emozesz spuscic wode z parownika i wymienic filtr gazy jak nie wymieniałes, swieczki oczywiscie przewody tez moga byc jak popekały benza łatwiej sie zapala bo musi byc spełnione mniej warunków niz gaz, pogrzeb od str zapłonu

_________________
90 B3 Coupe Quattro NG (historia)
A6 C4 Avant Quattro ACK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2005 14:42:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.kwi.2005 21:36:33
Posty: 207
Lokalizacja: Warszawa
Ja miałem taki przypadek.Wymieniłem przewody zapłonowe i świece.Problem się skończył.

_________________
Marcin
A4 2.8 30V Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2005 18:40:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.sie.2005 18:34:18
Posty: 539
Lokalizacja: Rybnik (śląsk)
hej!
niechcialem pisac nowego tematu dlatego pisze tutaj.
jestem nowy na forum a to dlatego ze dopiero od niedawna do rodziny nalezy Audi :)
mam takie pytanko: czy polecacie mi montaz gazu do mojej audi :?:
jest to Audi 100 z 93 roku z silnikiem V6 2.6L.
z gory dzieki za zainteresowanie :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2005 14:23:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
aro napisał(a):
hej!
niechcialem pisac nowego tematu dlatego pisze tutaj.
jestem nowy na forum a to dlatego ze dopiero od niedawna do rodziny nalezy Audi :)
mam takie pytanko: czy polecacie mi montaz gazu do mojej audi :?:
jest to Audi 100 z 93 roku z silnikiem V6 2.6L.
z gory dzieki za zainteresowanie :)


jesli nie chcesz stracic osiagow i nie miec problemow to proponuje wstawic wtrysk gazu, a jakiej firmy i jakosci to juz koledzy ci podpowiedza, w kazdym razie cena okolo 3tys zl -500zl +1000zl.

W innym razie zwykla instalacja 2giej generacji na parowniku i mieszaczu, cena okolo 1200-1500zł. Ale jesli bedzie zle zalozona i zestrojona to kibel-szmata :/

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2005 10:22:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.sie.2005 18:34:18
Posty: 539
Lokalizacja: Rybnik (śląsk)
ja biore pod uwage tylko gaz sekwencyjny, wiem ze koszt bedzie jakies 4000-5000 zl ale ciekawi mnie czy nic sie z silnikiem wtedy nie bedzie dzialo (czyli bedzie slabszy, po paru tys km straci pare konikow, itp) no i jak ze spalaniem, o ile jest wieksze :?:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2005 10:38:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
ja swój problem rozwiązałem, puścił zatrzask metalowy i leko sie odchylała się osłona od filtra powietrza i łapał lewe powietrze :/

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: dziwne zjawisko LPG
PostNapisane: 21.wrz.2005 06:17:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.wrz.2005 06:04:48
Posty: 19
Lokalizacja: zamosc
lx2005 napisał(a):
yooo25 napisał(a):
Witam
MAm taki problem, a mianowićie są dni że auto na gaźie Chodzi super czyli obroty na biegu jałowym sa ok, nie wariują i stoja w miejscu. A są dni takie że jak wyrzuce na luz to albo auto zgaśnie albo obroty spadna do zera i sie podniosa. Obserwowałem to ale nie znalazłem przyczyny tych zjawik ponieważ wystepują w róznym czasie. Sprawdzałem szczelnośc dolotów i jest wszystko Ok zresztą jak by cos było nieszczelne to by wariowało cały czas.
Auto na paliwku chodzi OK.
Miałem takie objawy wcześniej ale przyczyną był tłumik hałasu.
Główny dolot powietrza mam skierowany na bok więc raczej powietrza nie łapie za dużo.
Z Góry Dziękuje za pomocne posty :)

Witam miałem to samo zacznij od sprawdzenia szczelności miksera spuść osad z parownika jeżeli okaże sie był nieszczelny mikser zrub regulacje jeżeli też nie to zajżyj do membrany czy niejest już twarda zakladaj tylko orginał po na pozostałych dużo pali i zle wyregulowac wedluk mnie nic innego nie może być powodzenia

sprobuj w momencie gdy obroty wariuja oblozyc czyms parownik (tektura) czeto wlaczajacy sie wentylator skieruje n aniego strumien powietrza i to powoduje zmiane /spadek obrotow


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: