.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.cze.2025 23:59:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: B4 sciaga na prawo
PostNapisane: 29.sie.2005 13:21:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.paź.2004 11:22:57
Posty: 67
Lokalizacja: Tuchow
Witam

Pojawil sie u mnie niedawno nie maly problem :( Zaczelo mi sciagac auto na prawa strone. Na poczatku myslalem, ze to stare i lyse opony. Wiec kupilem nowei dziese sie to nadal. Odrazu zrobilem zbierznosc jednak to nie pomoglo. Zbierznosc mam idealna i katy tez sa ok. Jedyne co zauwazyli na aparatach, to to ze mam niewielkie wyprzedzenie. Jednak powiedzieli, ze samochody maja duzo wieksze wypzedzenia i jezdrza prosto. Probowali cos z tym zrobic ale nic nie poradzili narazie. Mozna to jakos ustawic? Posiadam B4 2.3 gaz. Jak puszczam kierownice to ona auto zaczyna skrecac troche w prawo. No i kierownica jest troszeczke przekrecona w prawo. Poradzcie cos co moge zbadac i zobaczyc czy sie uda cos z tym zrobic.

_________________
B4 2.3l E Gazik :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2005 13:38:05 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Sprawdź ciśnienie w oponach - u mnie pomogło ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2005 13:43:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.paź.2004 11:22:57
Posty: 67
Lokalizacja: Tuchow
cisnienie tez sprawdzalem. w obu jest tyle samo. kola rowniez probowalem przemieniac na druga strone. to rowniez nic nie dalo. da sie to jakos ustawic ?

_________________
B4 2.3l E Gazik :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2005 13:49:02 
Klubowicz

Dołączył(a): 13.kwi.2005 18:43:43
Posty: 950
Lokalizacja: Warszawa
a tak sie zastanawiam czy to moze byc wina lozysk ???? jezeli prawe bedzie mialo wieksze opory toczenia to teoretycznie powinno delikatnie sciagac. jezeli jestem w bledzie to niech ktos mnie poprawi.

_________________
1. Coupe 2.3 NG ośka - 2005/2007
2. V8 4.2 2007/tej daty nie będzie :D
taki dźwięk mam na co dzień :)-> http://www.youtube.com/watch?v=AI8lSIEjnQs
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2005 13:54:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.paź.2004 11:22:57
Posty: 67
Lokalizacja: Tuchow
jakich lozysk? ja jestem kiepski jesli chodzi o czesci samochodowe itd. wiem co to lozyska ale nie wiem o jakie ci chodzi. A gdybym od bidy po prostu dal np w lewym kole cisnienie 2.0 a w prawym 2.1 ?? czy by to robilo ?

_________________
B4 2.3l E Gazik :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2005 14:00:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 09:12:22
Posty: 910
Lokalizacja: Pruszków
Losiak -będziesz miał efekt jak w czołgu lub spychaczu :) niby możliwe ale czy takie łożysko z aż takim oporem już by się nie wysypało do tej pory?

_________________
Audi A4 B8 Q, 3,0TDI, 2010
dawniej: A4 B6 1,9TDI AVF; Passat 1,9TDI AVF; Audi 80 B4 2.0 ABT 90KM...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2005 14:02:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 09:12:22
Posty: 910
Lokalizacja: Pruszków
Chociaż kto wie, to niemiecki samochód, może i bez łożysk przejedzie jeszcze 1000km?...

_________________
Audi A4 B8 Q, 3,0TDI, 2010
dawniej: A4 B6 1,9TDI AVF; Passat 1,9TDI AVF; Audi 80 B4 2.0 ABT 90KM...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2005 14:12:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
sprawdź dokładnie klocki i zaciski.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2005 14:57:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Jeśli będziesz miał wybitą jakąś gume, lub choćby delikatny luz gdzies na zawiasie, to też bedzie ciągać na boki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2005 15:06:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.paź.2004 11:22:57
Posty: 67
Lokalizacja: Tuchow
wymienilem gumy przy wachaczu lewym przy prawym niee trzeba bylo. zreszta i przylwym nie trzeba bylo ale skoro tak mi powiedzieli mechanicy to tak zrobilem. hmmm w takim razie bede musial sprawdzic te hamulce i inne gumy. podnosicie mnie na duchu. bo juz sie zaczalem z deka w.q.r.w.i.a.c i myslalem nawet o sprzedaniu go. no ale moze jakis mache mi to wyczuje, co wiaze sie z kasa. teraz musze znalezc jakiegos odpowiedniego magika do tego oto problemu zeby mi to posprawdzal. aczkolwiek z grupsza patrzyli mechanicy na to (hamulce) tyle ze z zewnatrz. nie sciagali i mowili ze hamulce raczej nie bo widac ze sa niby ok.

_________________
B4 2.3l E Gazik :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2005 07:26:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2005 15:00:44
Posty: 92
Lokalizacja: Głogów
zamien kola z przodu lewe na prawe a prawe na lewe i sie przejedz jak ciągnie w druga to wymien felgi lata praktyki o czywiscie jak masz całe zawieszenie narrka

_________________
90 B3 Coupe Quattro NG (historia)
A6 C4 Avant Quattro ACK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2005 08:59:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.mar.2004 14:20:00
Posty: 322
Lokalizacja: pomorskie
Mauzer napisał(a):
sprawdź dokładnie klocki i zaciski.


i czy przypadkiem któreś się bardziej nie grzeje, oczywiście po jeżdzie w trasie jak mało hamujesz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2005 09:03:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2005 15:35:14
Posty: 622
Lokalizacja: Ostrołęka
Schadow, ale Maczek już zamieniał kółka :P . Kurcze jak byłeś na geometrii, to mogli Cię wziąć na rolki i sprawdzić te heble. W każdym razie też bym najpierw hamulcom się przyjrzał.

_________________
Pozdrawiam - Danek
Granatowa B4 '92 2.0 ABT + LPG Bingo M:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2005 06:37:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.paź.2004 11:22:57
Posty: 67
Lokalizacja: Tuchow
no a czy gdyby to bylo cos z hamulcami to czy juz nie mial bym po klockach ??

_________________
B4 2.3l E Gazik :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Uklad kierowniczy?
PostNapisane: 31.sie.2005 07:01:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.maja.2005 11:27:13
Posty: 19
Lokalizacja: Olsztyn
maczek napisał(a):
Witam
... auto zaczyna skrecac troche w prawo. No i kierownica jest troszeczke przekrecona w prawo.


Moim zdaniem to może być źle skręcony/wyregulowany układ kierowniczy/wspomaganie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2005 07:53:11 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
maczek napisał(a):
no a czy gdyby to bylo cos z hamulcami to czy juz nie mial bym po klockach ??

niekoniecznie.
rozumiem ze efekt sciagania jest na idealnie rownej nawierzchni i opony kupiles nowe ze sklepu ?

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2005 08:46:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.gru.2004 13:18:15
Posty: 1321
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi Cabrio 2,8 '94r.
u mnie bylo tak samo sciagało w prawo i walczylem z tym pol roku wszysko powymienialem (tak przy okazji)swoznie tuleje silenbloki nowe klocki opony i 3 razy zbierznosc ale co sie okazalo ze po 1 primo opony troche ciagły pomimo ze sa nowe po 2 primo (lub secundo) katy mimo zapewnien diagnosty byly w normie ale nie takie same idealnie i kazalem zmienic na jednym jak i drugim kole na taki sam kat ale max połozone ( tez w granicach normy of corse ) i u mnie to pomogło pomimo ze opona tez troszke ciagnie

_________________
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Sciąga na prawo
PostNapisane: 05.wrz.2005 20:55:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2005 22:19:32
Posty: 287
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Cześć.
Czytając te posty to wszystkie porady to prawda jeżeli by ustąpiła usterka .Ja bym ci doradził abyś odpiął od maglownicy drążki układu kierowniczego i ustawił kierownicę na wprost, aby skęty w prawo i w lewo były jednakowe i dopiero podłączyć drążki układu do maglownicy - warunek samochód ustaw do jazdy na wprost - jeżeli nie pasują drążki do miejsc to trzeba poregulować i dopiero ustawić zbieżność. Jeżeli to nieustąpiło to musiał pojazd być walnięty.
Powodzenia.

_________________
Sztywny.
AUDI 80 B 4 Silnik ABK 115 kM


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: