.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.cze.2025 18:08:50

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2005 17:40:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.lut.2005 12:05:39
Posty: 210
Lokalizacja: Dolny Ślask
Boxol to jest nasz polski olej przenoszący moment obrotowy w zmiennikach momentu.Czy dobrze pisze.Na tym też można śmigać ?

Czy BOXOLEM nazywacie olej zalewany do zmienników momentu i sprzęgieł hydrokinetycznych,Na tym też mozna śmigać?

_________________
Audi C4 2.5TDI AVANT 94r,silnik AAT wcześniej Audi 80 1600 GLS 81r i 1800 GTE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2005 18:05:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.maja.2005 19:37:43
Posty: 77
Lokalizacja: Cukrownia Krasnystaw
Auto: Audi s4 2,2T 1992r
ja kupiłem czerwony Mobil - i co wymieniać ? pozdrawiam

_________________
s4 2,2t Q.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2005 19:38:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10364
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
jawp napisał(a):
ja kupiłem czerwony Mobil - i co wymieniać ? pozdrawiam
WYMIENIC I BROŃ BOZE NIE LAĆ .

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2005 19:49:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lip.2005 10:12:56
Posty: 552
Lokalizacja: LBI
u mnie ojciec w B3 przejezdzil 7 lat na czeronym 150tys km nawet go nie wymienial i nic sie nie dzialo stan sprawdzil tylko raz po zakupie jak sprzedal mial ponad 340tys na liczniku i wspomaganie chodzilo jak nalezy :)

_________________
Alfa 156 2.4 20V
Audi B4 2.0 ABT LPG

Audi B4 2.6 ABC LPG ...
Audi B3 1.8 LPG...
Audi B3 1.6 LPG...
Alfa 156 2.4 JTD...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2005 20:18:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.maja.2005 19:37:43
Posty: 77
Lokalizacja: Cukrownia Krasnystaw
Auto: Audi s4 2,2T 1992r
czego nie lać czerwonrgo Mobil ???

_________________
s4 2,2t Q.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2005 20:39:26 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
andrzej63 napisał(a):
Czy BOXOLEM nazywacie olej zalewany do zmienników momentu i sprzęgieł hydrokinetycznych,Na tym też mozna śmigać?


TAK. BOXOL (również BOcKxõL - podróba ;-) ) dawniej z CPN, później z ORLENu który standardowo stosowany jest w sprzegłach hydrokinerycznych - moj ojciec np. leje go do skrzyń widlaków i fardomy. dokładnie ten sam - najtańszy ATF ;-)
Ja jednak osobiscie wole - jak do silnika - nalac cos z środkowej półki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2005 13:05:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lip.2005 22:59:53
Posty: 18
Lokalizacja: Śląsk
Panowie, krótkie i może banalne pytanko, na zbiorniku płynu wspomagania jest symbol G 00200 i faktycznie płyn jest zielony, w Carmanie mają zielony Mobil (1l. za 21zł) czy ten mozna wlać, i jesli tak to o ile go uzupełnić, po kreskę MAX czy pomiedzy MIN a MAX? Dzieki za odpowiedź.

_________________
Audi 80 Avant B4, 1.9TDi (1Z), 95'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2005 16:36:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
szpyton napisał(a):
Witam. Pozwolicie,że się podłączę z pytaniem? U mnie w zbiorniczku wspomagania jest "coś "co nie jest ani zielone ani czerwone, tylko jakieś brunatne (pewnie ktoś coś zmieszał) , więc zdrowy rozsądek nakazuje to wymienić. Słyszałem ,że ważną rzeczą jest odpowietrzenie układu. Czy to duży problem? Poradzi sobie każdy mechanik? Pzdr





to znaczy że masz bardzo stary i przepracowany dextron d II


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2005 16:39:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.lut.2005 12:05:39
Posty: 210
Lokalizacja: Dolny Ślask
Co to za płyn BOXOL.Czy to olej do przekładni hydrokinetycznych?

to znaczy ze Febi zielony to jest to?

_________________
Audi C4 2.5TDI AVANT 94r,silnik AAT wcześniej Audi 80 1600 GLS 81r i 1800 GTE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2005 07:55:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 08:56:15
Posty: 439
Lokalizacja: Łuków
Hej, jak komuś dobrze chodzi na czerwonym to nie polecam zmiany na zielony ;) wczoraj dokonałem takiej zmiany na Febi zielony i o ile wspomaganie jest trochę lepsze to teraz głośniej mi pompa chodzi przy obciążeniu i przy dodawaniu gazu wyraźnie ją słychać :/
Zmieniłem bo chciałem dla niej dobrze a tu mi się tak odpłaca :P chyba jej dni już nadeszły trzeba rozejrzeć się za nową, jakbym zostawił w spokoju to dalej bym jeździł bo układ miałem szczelny a wspomaganie było ok, no i ciszej się zachowywała :diabel:

A może da się tą pompę jakoś zregenerować, może jest jakiś zestawik naprawczy, czy ona jest rozbieralna i składalna potem :D ? bo jeszcze nie jest taka dojechana i moze warto ja podratować.....

_________________
.... B4 2.6 Quattro .... niestety rozbite :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2005 08:07:37 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
dni byly policzone tak czy inaczej. poprostu szybciej zaczela halasowac. nie wiem czy to da sie zregenerowac , predzej zregenerujesz cieknaca niz halasujaca. zestaw naprawczy to tej pompy kupisz w ASO , koszt okolo 120 pln
moja rada: dorwij gdzies cieknaca pompe, zregeneruj ja a ta rozbierz i zobacz czy uda sie ja wyciszyc ...w razie czego bedziesz mial 2 pompy :) ja tak mam tyle ze ta druga jest cieknaca a nie halasujaca i jak tylko bede mial chwile wolnej gotowki i czasu to wymienie gumki i bedzie zapasik

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2005 09:15:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
to, że "buczy", to tylko się płyn pieni. Wymień raz jeszcze płyn oraz (!!) przeczyść malutkie sitko, które jest w "gruszce" (akumulatorze ciśnienia).

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2005 12:05:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 08:56:15
Posty: 439
Lokalizacja: Łuków
hej, trochę spanikowałem bo dzisiaj pojeździłem i jest lepiej (ciszej) :P
a gdzie szukać tego sitka, czyżby chodziło o to sitko w zbiorniczku wyrównawczym :?: jezeli jest jakieś inne to proszę o podanie lokalizacji, z góry dzięki

_________________
.... B4 2.6 Quattro .... niestety rozbite :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2005 12:42:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
nie, sitko jest w śrubce , która wychodzi z "gruszki". Niewielu o tym wie.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2005 13:33:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 10:33:22
Posty: 1075
Lokalizacja: Pruszkow
Leo napisał(a):
nie, sitko jest w śrubce , która wychodzi z "gruszki". Niewielu o tym wie.


szczegoly prosze :):

_________________
Don't you know I'm loco?...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2005 15:04:42 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
Leo napisał(a):
nie, sitko jest w śrubce , która wychodzi z "gruszki". Niewielu o tym wie.


w ukladach jednosekcyjnych bez wspomagania hamulcow nie ma akumulatora cisnienia plynu wspomagania

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2005 15:15:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
no, bo ja mam 2sekcyjną :) Także sie nie bójcie, hehe :)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2005 18:56:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.lut.2005 12:05:39
Posty: 210
Lokalizacja: Dolny Ślask
Jak wylac stary plyn zeby wszystko wyszlo bo jak piszecie poluzować srube przy pompie od przewodu cisnienia to stary olej bedzie żygał po calym silniku.A moze by tak odczepić jakis przelew i wlozyć koniec do wiaderka aby stary leciał do niego.Ma ktos doświadczenie w tej kwestii.No i to płukanie boxolem to jest konieczne zeby wymienić czerwony na zielony Febi.

_________________
Audi C4 2.5TDI AVANT 94r,silnik AAT wcześniej Audi 80 1600 GLS 81r i 1800 GTE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2005 19:47:56 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
wyciagasz ze zbioorniczka wyreownawczego plynu wspomagania powrot , zawartosc zbiorniczka wypuszczasz , wymywasz zbiorniczek , zalewasz go nowym plynem , odpalasz auto a w tym czasie waz powrotny wkladzasz do jakiejs wiekszej buteki przezroczystej. na bierzaco dolewaz plunu patrzac co leci z powrotu. jezeli wyleci juz czysty nowy plyn , zatrzymujesz silnik , skrecasz przewod , dolewasz plynu i po wszystkim

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2005 17:27:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.lut.2005 12:05:39
Posty: 210
Lokalizacja: Dolny Ślask
dzięki Hans za informacje. Jutro biore sie do roboty :)

_________________
Audi C4 2.5TDI AVANT 94r,silnik AAT wcześniej Audi 80 1600 GLS 81r i 1800 GTE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: