No jak juz baaardzo chcesz to widze planetarke na wejsciu do transferboxa ktora sluzy do redukcji 2,7:1. Widze miedzyosiowa planetare blokowana przez zestaw sprzegiel tarczowych. Prawdziwego Torsena samoblokujacego typu B takiego jak w A6 i starych audikach to tam nie widze.... niestety

Planetarka hamowana sprzeglem by osiagnac 50/50 to dla mnie odmiana haldexa. Inaczej otwarty mechanizm roznicowy ktory bez hamowania sprzegielkami upusci moc w lekka os auta. Torsen typ C jest przekladnia planetarna a nie slimakowa i z ostatnim prawdziwym torsenem typu B ma wspolna jedynie nazwe...
Typ B blokowal/hamowal sie sam dajac moment tam gdzie byl potrzebny. Typ C musi byc shamowany po stronie odbioru sprzeglami bo inaczej zachowuje sie jak otwarta roznicowka.. Hamowanie sprzeglami rozdaje moment miedzy przodem a tylem. W typie B mozna bylo wplynac na poczatkowy podzial momentu przez wymiane pierscieni oporowych...czesty mod na mocnych quattro, W typie C na podzial momentu wplyw ma hamujacy zestaw sprzegielek.
To co u ciebie to jest roznicowka planetarna ktora bez sprzegiel nie zadziala, Masz 4Motion a pozniej byly 4XMotion.... tam bylo jeszcze gorzej

W opcji byla blokada tylu...tez sprzeglowa a nie tak jak np. W B4 mechaniczna

Jedynym znanym mi przypadkiem prawdziwego quattro w VW byl... Passat B4 i B5 ze skrzyniami 012 czy 01A i 01E gdzie siedzial torsen B wbudowany w skrzynie.
Ufff....