.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.cze.2025 10:39:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Ciecie blachy a ocynk?
PostNapisane: 22.sie.2005 19:28:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 21:40:59
Posty: 1229
Lokalizacja: Belchatow
No wlasnie chcialem sobie w przyszlosci wyciac blotniki pod nowe lampy - a dzis bylem u lakiernika aby poagdac i on mowi ze jak sie wytnie kawalek blotnika to juz bedzie rdza wchodzila - za pol roku pojawi sie korozja a tym miejscu..
Jak to wkoncu jest? :)

_________________
Projektowanie stron www i sklepow internetowych: www.cenzura_na_audi_klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sie.2005 19:30:59 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
trzeba to zakonserwowac odpowiednio to i nic nie bedize rdzewiec

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sie.2005 20:12:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 21:40:59
Posty: 1229
Lokalizacja: Belchatow
No ale jak? ocynkowac ponownie ?

_________________
Projektowanie stron www i sklepow internetowych: www.cenzura_na_audi_klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sie.2005 20:47:58 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
nie. po prostu zmienic lakiernika - dla tego z którym gadałeś normą są samochody prostowane ze stanu agonalnego i pozbawione ocynku.

NIC nie bedzie rdzewiec - na pewno nie po pol roku! jak sie dobrze wyprawi, masz wieczne.

Na chemii uczyli (zabezpieczenia anodowe? katodowe?), że cynkowa ochrona antykorozyjna dziala dotąd, aż jest choćby kropka ocynku na blasze (w praktyce troche inaczej), ale...
moj, 20-letni B2 - mocno poeysowany w wielu miejscach, poobijany w jeszcze wiekszej ilości - nie rdzewieje - bo jest ocynkowany.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sie.2005 20:57:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.maja.2005 21:04:59
Posty: 356
Lokalizacja: Warszawa/Ryki
scob napisał(a):
nie. po prostu zmienic lakiernika - dla tego z którym gadałeś normą są samochody prostowane ze stanu agonalnego i pozbawione ocynku.

NIC nie bedzie rdzewiec - na pewno nie po pol roku! jak sie dobrze wyprawi, masz wieczne.

Na chemii uczyli (zabezpieczenia anodowe? katodowe?), że cynkowa ochrona antykorozyjna dziala dotąd, aż jest choćby kropka ocynku na blasze (w praktyce troche inaczej), ale...
moj, 20-letni B2 - mocno poeysowany w wielu miejscach, poobijany w jeszcze wiekszej ilości - nie rdzewieje - bo jest ocynkowany.


Dobrze mowi jak jest ocynk w kolo to nie bedzie rdzewiec, byle bys blach nie przegrzal jakims palnikiem, albo szlifierka katowa-(w symie to nie wiem czy to jest az takie grozne chodzi o szlifierke) to napewno nie bedzie rdzewiec, troche jakiegos podkladu i bedzie ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2005 19:08:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2005 11:18:58
Posty: 17
Lokalizacja: chojnice
najlepiej jest prysnąć takie miejsca podkładem epoksydowym, broń boże nie daj sobie wcisnąć środka typu Cortanin bo to jest pic na wodę!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2005 19:22:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10364
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Jak kolega wyżej wspomniał dwuskładnikowy podkład epoksydowy, najlepiej malym pendzelkiem tylko na goły metal . A póżniej normalne prace lakiernicze, podkład szpachla itd.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2005 09:11:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.mar.2004 14:20:00
Posty: 322
Lokalizacja: pomorskie
Gdzieś kiedyś czytałem że "goły metal" np. po piaskowaniu powinno się w przeciągu 1/2 godziny zabezpieczyć antykorozyjnie daje to pewność że nie zdążą zrobić się mikropory w których wilgoć z powietrza zaczyna działać. Tak teoria, ale w życiu to trzeba zobić to jak najszybciej a póżniej zwracać na to miejsce uwagę, że gdyby w razie czego szybko zareagować. Twój lakiernik trochę przesadza, ciekawe jak konserwuje wstawiane ćwiartki :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciecie blachy a ocynk?
PostNapisane: 29.sie.2005 16:41:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
(A)rturo napisał(a):
No wlasnie chcialem sobie w przyszlosci wyciac blotniki pod nowe lampy - a dzis bylem u lakiernika aby poagdac i on mowi ze jak sie wytnie kawalek blotnika to juz bedzie rdza wchodzila - za pol roku pojawi sie korozja a tym miejscu..
Jak to wkoncu jest? :)




wycinaj , wycinaj ale broń boże szlifierką kątową bądz jej podobnymi siostrami. Temperatura sprawi że ocynk straci swoje właściwości antykorozyjne (antykoncepcyjne :D ) .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2005 18:33:54 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.sie.2004 19:23:19
Posty: 751
Lokalizacja: okolica Krakowa
scob napisał(a):
moj, 20-letni B2 - mocno poeysowany w wielu miejscach, poobijany w jeszcze wiekszej ilości - nie rdzewieje - bo jest ocynkowany.


Mam to samo u siebie, zero rdzy :peace:

PS Moj ma 19 lat :): czyli tyle co i ja :D :diabel:

_________________
audi 90 rocznik 1986 1,6td - tak wygląda
Obrazek
JEDZIESZ NIE PIJ!!! (za dużo się rozlewa):D
Czy wiesz, że: na Biodieslu wyprodukowanym z rzepaku zebranym z 1 hektara możesz pokonać około 20.000 kilometrów samochodem osobowym?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2005 07:24:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2005 15:00:44
Posty: 92
Lokalizacja: Głogów
blacharz niemiał o tym pojecia wiec cos musał Ci powiedziec nie? zwolnij go!

_________________
90 B3 Coupe Quattro NG (historia)
A6 C4 Avant Quattro ACK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2005 08:40:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.mar.2004 14:20:00
Posty: 322
Lokalizacja: pomorskie
Schadow.u688 napisał(a):
blacharz niemiał o tym pojecia wiec cos musał Ci powiedziec nie? zwolnij go!


(A)rturo rozmawiał z lakiernikiem, bo to lakiernicy częściej odpowidaję za rdzawki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2005 21:33:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.sie.2005 09:41:06
Posty: 121
Lokalizacja: konin
Cortanin
w moim 20 letnim XR3 sprwiał cuda
tj po posmarowaniu bez lakierowania pod maską blacha przetrwała jeszcze 5 lat (tylko musi być rdza) on wchodzi w reakcję z rdzą
jeśli nie ma rdzy to dobra minia i lakier (choć bez lakieru pod maską też 5 lat wytrzymało)
pozdrawiam

_________________
B4 80 2.3 NG '91 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2005 14:09:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2005 19:35:05
Posty: 170
Lokalizacja: Łódź
Cześć! Właśnie postawiłem garaż blaszany dla mojej kochanki, i jeżeli dobrze zrozumiałem to konstrukcja stalowa nie będzie rdzewieć, bo jest połączona nitami i śrubkami z blachą ocynkowaną. Dobrze kombinuję?

_________________
b49226v6zmrozemsekwalpgzawodowofotografujęspawamkwasówkęialuminium.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: