.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.cze.2025 13:41:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Światła "drogowe" - przełącznik w A4/96
PostNapisane: 01.wrz.2005 18:41:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.paź.2004 15:52:09
Posty: 167
Lokalizacja: Święte Miasto
Nie jestem pewien czy działał,
ale obecnie przy pociągnięciu dżwigni do siebie
nie zapalają się "długie",
w drugą stronę działa normalnie.

Ktoś wie co mu dolega?

_________________
ubogi krewny OOOO - Passat Variant 2003 tdi/AVB
było A4/TDI=1Z+?/1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2005 19:10:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.mar.2004 14:20:00
Posty: 322
Lokalizacja: pomorskie
Czyżby wypalone styki w przełaczniku od błysku?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2005 07:08:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.paź.2004 15:52:09
Posty: 167
Lokalizacja: Święte Miasto
Raczej nie...
Szczególnie ten styk, używany sporadycznie.

_________________
ubogi krewny OOOO - Passat Variant 2003 tdi/AVB
było A4/TDI=1Z+?/1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Światła "drogowe" - przełącznik w A4/96
PostNapisane: 03.wrz.2005 08:14:40 
Klubowicz

Dołączył(a): 04.maja.2005 19:46:39
Posty: 1119
Lokalizacja: wawa
JacoXL napisał(a):
Nie jestem pewien czy działał,
ale obecnie przy pociągnięciu dżwigni do siebie
nie zapalają się "długie",
w drugą stronę działa normalnie.

Ktoś wie co mu dolega?


mam ten sam problem - mianowicie nie dziala, a działał ale przy bardzo mocnym pociągnieciu dzwigni do siebie . Jakis czas temu przestał juz całkiem. Da sie to jakos naprawić - bez wymiany dzwigienek??

_________________
AUDI KLUB TO LUDZIE NIE SAMOCHODY
1. RS6 C6 BUH 730/890
2. RS3 8V DNWA seria
3. S4 B5 AZB 440/580
4. Octavia 1 ALH by Spanky 180/420


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2005 08:29:08 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Da, dlaczego wczoraj nie zapytałeś?? W gre wchodzi u Ciebie zdjęcie kiery (nie wiem jak z poduszką bo mam sportową kierownicę) dalej dwa plastiki osłonowe kolumny i zdaje się dwie śrubki do rozpołowienia pająka... Dalej z tego co pamiętam są do rozwiercenia nity które później można zastąpić śrubami. To chyba tyle w temacie (w środku już sobie sam poradzisz :) )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2005 08:40:42 
Klubowicz

Dołączył(a): 04.maja.2005 19:46:39
Posty: 1119
Lokalizacja: wawa
GrzesB napisał(a):
Da, dlaczego wczoraj nie zapytałeś?? W gre wchodzi u Ciebie zdjęcie kiery (nie wiem jak z poduszką bo mam sportową kierownicę) dalej dwa plastiki osłonowe kolumny i zdaje się dwie śrubki do rozpołowienia pająka... Dalej z tego co pamiętam są do rozwiercenia nity które później można zastąpić śrubami. To chyba tyle w temacie (w środku już sobie sam poradzisz :) )


bom zapomniał tom nie zapytał :-p
Co do poduszki to nie wiem czy nie trzeba klem z aku zdjąć??

_________________
AUDI KLUB TO LUDZIE NIE SAMOCHODY
1. RS6 C6 BUH 730/890
2. RS3 8V DNWA seria
3. S4 B5 AZB 440/580
4. Octavia 1 ALH by Spanky 180/420


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2005 08:57:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10364
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Tam sie podgina jedną blaszką, kliknij do "666" on szybko rozebrał cały przełacznik i potem składał go cała noc :diabel: , udzieli Ci odpowiednich wskazówek żebyś nie powtórzył jego błedu .

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2005 09:25:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.wrz.2005 19:46:58
Posty: 7
Wczoraj naprawiałem włacznik świateł w audi B4 a ojciec ma A4 i w są identyczne. jesli chodzi o mruganie swiatłami to nawert nic nie trzeba rozbierac wystarczy zdjac osłony wokół wyłącznika i pod manetką do długich swiateł jest mały otworek i widac jeden ze styczników i to własnie jest ten własciwy . Nalezy go lekko podgiąć i po sprawie Odgina on sie przy mocneijszym pociąganiu manetki. u mnie niestety to nie pomogło i musiałem rozebrac cały włacznik zespolony ale napewno nie ma tam mowy o rozwiercaniu nitów . sa tam tylko zatrzaski i wkręty. U mnie problemem był smark którym jest posmarowany wewnątrz wyłacznik Po prostiu oczysciłem wszystko i swiatła sie pojawiły. Opis jak zdemontowac kierownice z Air bag jest na formu. przy rozbieraniu wyłącznika uwaga na sprezynki które potrafią wyskakiwać.

_________________
Audi 80 B4 2.0E LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: