.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.cze.2025 10:38:39

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: wysokie wolne obroty
PostNapisane: 10.sie.2005 11:34:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.mar.2005 16:30:14
Posty: 283
Lokalizacja: Jędrzejów / Kielce
a wiec tak..mam silnik 1.9 SD na mechanicznym wtrysku z gazem (mikser).Zaraz po odpaleniu na zimno jest wszystko ok.Obroty trzymaja rowne 1000 tak na benie jak i na gazie..no ale jak juz sie troszki nagrzeje to sie zaczyna jazda..Obroty trzymaja najpierw te 1600..a potem coraz wiecej do 2000 a nawet wyzej.Nie ma zjawiska falujacych obrotow.Poprostu trzyma wysokie :/ nie mam pojecia jak sie do tego zabrac..A i filtr powietrza i swieczki NGK nowe..i jeszce jedna sprawa: autko na zimno ma duzo lepszego kopa niz po nagrzaniu,zauwazylem tez ze lepiej idzie noca i w chlodniejsze dni niz w upaly..
licze na porady :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wysokie wolne obroty
PostNapisane: 22.sie.2005 19:52:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.mar.2005 16:30:14
Posty: 283
Lokalizacja: Jędrzejów / Kielce
mario911 napisał(a):
a wiec tak..mam silnik 1.9 SD na mechanicznym wtrysku z gazem (mikser).Zaraz po odpaleniu na zimno jest wszystko ok.Obroty trzymaja rowne 1000 tak na benie jak i na gazie..no ale jak juz sie troszki nagrzeje to sie zaczyna jazda..Obroty trzymaja najpierw te 1600..a potem coraz wiecej do 2000 a nawet wyzej.Nie ma zjawiska falujacych obrotow.Poprostu trzyma wysokie :/ nie mam pojecia jak sie do tego zabrac..A i filtr powietrza i swieczki NGK nowe..i jeszce jedna sprawa: autko na zimno ma duzo lepszego kopa niz po nagrzaniu,zauwazylem tez ze lepiej idzie noca i w chlodniejsze dni niz w upaly..
licze na porady :peace:

panowie zlitujcie sie :/ nikt nie czai co to moze byc??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sie.2005 20:00:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lip.2004 18:51:03
Posty: 811
Lokalizacja: ___Częstochowa___ Auto: B4 2.0 ABT
to, ze idzie noca lepiej to w kazdym aucie jakie mam zauwazylem :D

Jesli chodzi o obroty to sprawdziles dokladnie dolot np. starterem w sprayu psikajac w rozne miejsca? Bo moze jak sie nagrzeje dostaje gdzies lewe powietrze i dlatego obroty rosna? Jak stoi i ma wysokie obroty sprawdz czy przepustnica nie zacina sie i docisnij ja delikatnie.

_________________
Daj człowiekowi ogień ... będzie mu ciepło przez jeden dzień. Wrzuć go do ognia ... będzie mu ciepło do końca życia :530:

Jakie limity :?: W Neostradzie nie ma limitów :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sie.2005 20:43:46 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
stawiam na gazowników-partaczy. Po nagrzaniu niewysterowanego silnika obroty jałowe zawsze TROCHE wzrosną... 100, 200, noo 400 obr/min.

Sprawdź szczelnośc dolotu jak radzili koledzy wyżej - bo to najpewniejszy winowajca.. Przy pracującym silniku nie ma prawa być słychać syku, poza charakterystycznym odgłosem powietrza / mieszanki gazowej przez uchylaną przepustnicę. Jeśli cokolwiek syczy - szukaj aż znajdziesz.

Zobacz też, czy gaziarze nie odpięli/nie popsuli krokowca, zaworu przełaczającego w filtrze (jesli jest takowy), krańcówki zamknięcia przepustnicy (u mnie zakładając spi****lili wszystkie w.wymienione, bo przez rozszczelniony przez nich dolot albo gasł, albo łapał kosmiczne (2500-3000) obroty.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wysokie wolne obroty
PostNapisane: 22.sie.2005 21:51:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2005 22:19:32
Posty: 287
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
mario911 napisał(a):
mario911 napisał(a):
a wiec tak..mam silnik 1.9 SD na mechanicznym wtrysku z gazem (mikser).Zaraz po odpaleniu na zimno jest wszystko ok.Obroty trzymaja rowne 1000 tak na benie jak i na gazie..no ale jak juz sie troszki nagrzeje to sie zaczyna jazda..Obroty trzymaja najpierw te 1600..a potem coraz wiecej do 2000 a nawet wyzej.Nie ma zjawiska falujacych obrotow.Poprostu trzyma wysokie :/ nie mam pojecia jak sie do tego zabrac..A i filtr powietrza i swieczki NGK nowe..i jeszce jedna sprawa: autko na zimno ma duzo lepszego kopa niz po nagrzaniu,zauwazylem tez ze lepiej idzie noca i w chlodniejsze dni niz w upaly..
licze na porady :peace:

panowie zlitujcie sie :/ nikt nie czai co to moze byc??

Cześć.Podpowiem ci bo miałe taki sam problem z mojm Audi ale na pełnym wtrysku z silnikiem ABK 115 kM 2,0 E; U mnie siadł zawór biegi jałowego , objawy po zapaleniu 800 obr. po nagrzaniu silnika dochodzio nawet do 2500 obr. Podmianka zaworu i problem ustapił.Doradzę można samemu ten zawór wyczyścić w czystej benzynie i nic nie kosztuje.Pozdrowienia.

_________________
Sztywny.
AUDI 80 B 4 Silnik ABK 115 kM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sie.2005 21:57:10 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
o! zawór biegu jałowego :-) (przez wiekszosc zwany krokowcem ;-), chociaz nim nie jest ). Ale jednak szukaj powietrza :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sie.2005 18:00:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.mar.2005 16:30:14
Posty: 283
Lokalizacja: Jędrzejów / Kielce
jesli chodzi o krokowca to jest on swiezo po kapieli w benzynce wiec jest raczej ok..Rowniez stawiam na "gazownikow-partaczy" :(: Ok, powesze troche przy dolocie, przepustnice tez obadam..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2005 07:58:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2005 15:00:44
Posty: 92
Lokalizacja: Głogów
jak bedziesz grzebał przy dolocie sprawdz ruy gumowe od krokowego i gume od podstawy wtrysku do przepustnicy. obejrzyj je uwaznie bardzo bo czasem nie widac pekniec! powodzenia

_________________
90 B3 Coupe Quattro NG (historia)
A6 C4 Avant Quattro ACK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: obroty, słaby- jak ciepły
PostNapisane: 24.sie.2005 08:58:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.paź.2004 12:48:50
Posty: 53
Lokalizacja: Wieluń
Witam, sprawdź jak chodzi klapka przełanczania powietrza ciepłe, zimne. Jak się nie przestawi po rozgrzaniu silnika na zimne to dostajesz gorące powietrze -(rozszerzone) i mniej go wchodzi do cylindrów, przez co silnik jest mniej doładowany a przez to słabszy. Pozdrawiam Waldek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: obroty, słaby- jak ciepły
PostNapisane: 24.sie.2005 19:13:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.mar.2005 16:30:14
Posty: 283
Lokalizacja: Jędrzejów / Kielce
nepek59 napisał(a):
Witam, sprawdź jak chodzi klapka przełanczania powietrza ciepłe, zimne. Jak się nie przestawi po rozgrzaniu silnika na zimne to dostajesz gorące powietrze -(rozszerzone) i mniej go wchodzi do cylindrów, przez co silnik jest mniej doładowany a przez to słabszy. Pozdrawiam Waldek

i tu bardzo sluszna uwaga bo musze sie "pochwalic" ze odkad kupilem autko nie mam tych rurek lapiacych cieple/zimne :zly: a ze naprawde malo jezdze takze problem zlewalem..No wiec pytankie:czy kupowac orginaly czy dopasowac jakies uniwersalne i wyprowadzic zimny np pod zderzak a cieply na kolektor?? :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2005 11:47:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.paź.2004 12:48:50
Posty: 53
Lokalizacja: Wieluń
Witam, bez znaczenia byle przekrój się zgadzał. nie może być za mały bo przy większych obrotach zacznie się dusić-przy wyprzedzaniu tragedja. przy zbyt wielkim przekroju powietrze dolotowe ma zbyt małą prędkość i nie ma efektu samoczynnego doładowania. Pozdrawiam Waldek.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Wysokie wolne obroty.
PostNapisane: 02.wrz.2005 22:29:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2005 22:19:32
Posty: 287
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Witam.
Radzę Ci "MARIO 911" podłącz autko do komputera i wszystko będzie widać.
Powodzenia w dochodzeniu usterki.

_________________
Sztywny.
AUDI 80 B 4 Silnik ABK 115 kM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: obroty, słaby- jak ciepły
PostNapisane: 02.wrz.2005 22:50:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sty.2005 11:17:11
Posty: 382
Lokalizacja: Rzeszow/Krosno
Auto: V8
mario911 napisał(a):
nepek59 napisał(a):
Witam, sprawdź jak chodzi klapka przełanczania powietrza ciepłe, zimne. Jak się nie przestawi po rozgrzaniu silnika na zimne to dostajesz gorące powietrze -(rozszerzone) i mniej go wchodzi do cylindrów, przez co silnik jest mniej doładowany a przez to słabszy. Pozdrawiam Waldek

i tu bardzo sluszna uwaga bo musze sie "pochwalic" ze odkad kupilem autko nie mam tych rurek lapiacych cieple/zimne :zly: a ze naprawde malo jezdze takze problem zlewalem..No wiec pytankie:czy kupowac orginaly czy dopasowac jakies uniwersalne i wyprowadzic zimny np pod zderzak a cieply na kolektor?? :):

hej chlopcy jak bedzie tylko zimne powietrze to tez bedzie z kumplem nawet specjalnie my robili zeby cieplego niedostawal wiec ta opcja odpada
a to ze wyplukales regulator cisnienia nieznaczy ze pomoglo... zaloz iinny od jakiegos kolegi na probe
a moze tu cos nietak z czujnikiem temperatury?
pozdr

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=Yd7ZHqyUN50 szkoda ze dzwiek nie wyszed bo byl mocny hehe

punk's not death
byly rozne audi qutro i nie qutro ale bylo:
treseraudi super200 2.2turbo 20v quattro avant i to bylo audi...
MONTAŻ LPG MECHANIKA 602244068


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2005 12:12:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2005 15:00:44
Posty: 92
Lokalizacja: Głogów
nieszczelne podcisnienie rury gumowe lub guma od podstawy przepływomierza do przepustnicy

_________________
90 B3 Coupe Quattro NG (historia)
A6 C4 Avant Quattro ACK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2005 12:13:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2005 15:00:44
Posty: 92
Lokalizacja: Głogów
sprawdztez czujnik temp

_________________
90 B3 Coupe Quattro NG (historia)
A6 C4 Avant Quattro ACK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2005 15:06:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.mar.2005 16:30:14
Posty: 283
Lokalizacja: Jędrzejów / Kielce
znalazlem pekniecie takiej gumy od krokowca..jest nawet spore i slychac ze ciagnie tedy powietrze..wymienie ja to zobaczymy czy cos sie poprawi...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: