.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.cze.2025 15:37:18

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C4 AAH] Pomocy co z tym zrobić?(brak mocy do 4000rpm)
PostNapisane: 01.wrz.2005 19:38:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.wrz.2005 19:20:30
Posty: 1314
Lokalizacja: Zabrze
Witam wszystkich mam konkretny problem posiadam Audi 100 c4 2.8 92rok bez gazu auto ma dziure w gazie to znacz wcisne pedał to niema mocy ciągnie jakby coś je dusiło dopiero po przekroczeniu 4000tyś obrotów dostaje odejścia na komputerze był żadnych błendów każdy mechanik patrzy na to i niewie co ma powiedzieć niektórzy mówią że przepływomierz kazali wypinać wtyczke i zobaczyć niema żadnej różnicy na wolnych chodzi równo przepływomierz wyciągali i oglądali czy ten drucik jest cały jest firmy hitachi co tu dalej robić niewiem już sam?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2005 02:03:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sty.2005 11:17:11
Posty: 382
Lokalizacja: Rzeszow/Krosno
Auto: V8
zacznij od wymiany filtru paliwa pow tez - bo niepiszesz ze byl zmieniany
przeplywka niema moim zdanimiem zawiele do tz dziury skoro pali i rowno chodzi
posprawdzaj wszystkie weze opaski bo moze lewe powietrze ciagnie
w temacie pisz konkretniej
pozdr

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=Yd7ZHqyUN50 szkoda ze dzwiek nie wyszed bo byl mocny hehe

punk's not death
byly rozne audi qutro i nie qutro ale bylo:
treseraudi super200 2.2turbo 20v quattro avant i to bylo audi...
MONTAŻ LPG MECHANIKA 602244068


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2005 05:54:17 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
skracanie kanalow prawdopodobnie zatrzymalo sie w opcji "krotkie" sprawdz nad przepustnica masz taki pneumatyczny silownik i sprawdz reka czy dziala ramie na ktore oddzialywuje ten silownik

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2005 06:46:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.wrz.2005 19:20:30
Posty: 1314
Lokalizacja: Zabrze
Witam pompa paliwa i filtr jest nowiutki terz była taka diagnoza kupiłem wymieniłem i dalej nic.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2005 13:27:46 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
szwagier napisał(a):
Witam pompa paliwa i filtr jest nowiutki terz była taka diagnoza kupiłem wymieniłem i dalej nic.


Ja też jestem przekonany, że to chodzi o skracanie kolektora... tutaj jest cała teoria połączona z moją praktyką w tym temacie...

http://forum.audiklub.pl/viewtopic.php?t=21216


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2005 13:35:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.maja.2005 21:04:59
Posty: 356
Lokalizacja: Warszawa/Ryki
GrzesB napisał(a):
szwagier napisał(a):
Witam pompa paliwa i filtr jest nowiutki terz była taka diagnoza kupiłem wymieniłem i dalej nic.


Ja też jestem przekonany, że to chodzi o skracanie kolektora... tutaj jest cała teoria połączona z moją praktyką w tym temacie...

http://forum.audiklub.pl/viewtopic.php?t=21216


Mi tez odrazu to samo na mysl przyszło. Poczytaj artykuł i sie wszystko wyjasni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2005 19:06:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.wrz.2005 19:20:30
Posty: 1314
Lokalizacja: Zabrze
Witam sprawdzałem ten siłownik nad przepustnicą działa odpinałem sondy choć były sprawdzane wszystko co jest możliwe ale przeczytałem ten temat o dolocie i mnie to przeraża i niewiem co mam dalej robić bo trace już nerwy chyba sie tego auta pozbęde .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2005 19:03:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.mar.2005 22:40:56
Posty: 56
Lokalizacja: Legnica
mam podobny problem a czy u ciebie na wolnych obrotach zachowuje się jakby nie chodził na wszystkie cylindry

_________________
Krzysiek A6 2,8Q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2005 19:13:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.wrz.2005 19:20:30
Posty: 1314
Lokalizacja: Zabrze
Witam nie chodzi idealnie masz muj nr gg 4455713


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2005 19:18:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.wrz.2005 19:20:30
Posty: 1314
Lokalizacja: Zabrze
Auto chodzi na wolnych idealnie a jak nacisniesz na gaz to czuje jak normalnie ciągnie i jakby delikatnie przerywało chodz już sam niewiem co pisać apóżniej po 4000 tyś dostaje płynnaści i ciągnie ale nawet po 4000 to na ten silnik te przyśpieszenie jest marne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2005 19:27:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.mar.2005 22:40:56
Posty: 56
Lokalizacja: Legnica
ja ze swoim walcze odkilku tygodni wymieniłem nawet cewki bo podobni iskra mogła być słaba ale żadnego efektu na vagu żadnych błędów a ten siłownik od klapek w kolektorze chodzi i pytanie do bardziej zoriętowanych

czy te klapki w kolektorze można jakoś sprawdzić bez rozbierania czy wszystkie działeją i czy to jest tak jak chodzą to wszystkie a jak nie chodzi to żadna?

_________________
Krzysiek A6 2,8Q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2005 19:33:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.wrz.2005 19:20:30
Posty: 1314
Lokalizacja: Zabrze
moje nie jezdziło na gazie więc klapki będo ok ten siłownik chodzi a tak wogóle musze sprawdzić czy jak dodaje gazu czy sie to otwiera na kompie terz byłem nic wszystko oki a auto jeżdzi jak 1.8 tragedia. A można ten siłownik co otwiera klapke otworzyć samemu i przymocować i tak spróbować jest taka opcja czy nie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2005 19:37:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.mar.2005 22:40:56
Posty: 56
Lokalizacja: Legnica
jak poczytać dokładnie http://forum.audiklub.pl/viewtopic.php?t=21216 to okarze sie że to nic nie da a autko zachowa się dokładnie jak teraz u ciebie sprawdzales cisnienie na cylindrach

_________________
Krzysiek A6 2,8Q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2005 19:51:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.wrz.2005 19:20:30
Posty: 1314
Lokalizacja: Zabrze
Jakby miał słabe ciśnienie to by od początku był słaby do końca i by kopcił i żarł olej ta opcja wogóle niewchodzi w gre tam jest coś z elektroniką napewno jakaś pierdoła tylko fachowców mamy do bani oni patrza na ten motor jak na prezent na gwiazdke , bo oni tylko umią klocki wymieniać w polonezie ja już przerobiłem wszystkich w Zabrzu we wtorek nastepny sie podejmuje naprawy ale wiem że go wyleje śmiechem jak każdego. Oni myślą jak je podłonczą do kompa to wszystko wyjdzie a tu wielki h....j i potem te śmieszne teksty ostatnio dałem sie zrobić na nową pompe paliwa i filtr wymienili i cisza na warsztacie jak wruciłem z jazdy próbnej jak im nawtykałem tyler kasy. nic niezrobimy co dalej niewiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2005 19:58:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Jedź do Biedrzychowic, pomogą.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2005 20:04:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sie.2005 21:54:59
Posty: 114
Lokalizacja: Suwałki
Witam mialem podobny przypadek z brakiem mocy do 4 tys. co sie okazalo ze dwie glowice nie byly ze soba zgrane jak mechanik zobaczyl to za leb sie zlapal.Po ustawieniu glowic nie poznawalem samochodu od 2tys ciagnie az do 6tys tylko odzywa mi sie delikatne dzwonienie na rozgrzanym silniku miedzy 2 a 3 tys obrotow cos jakby zawory.Sprawdz glowice.Pozdrawiam.

_________________
C4 2,8 V6 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2005 20:05:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.wrz.2005 19:20:30
Posty: 1314
Lokalizacja: Zabrze
Leo a co tam jest za warsztat to pewniak miałeś doczynienia z nimi coś daj jakiś namiar bo w moim mieście lista majstrów mi sie konczy nawet byłem w ASO audi to powiedzieli że te auto jest zastare i oni sie niepodejmują . Co za tekst. nierozumiem co ma być z tymi głowicami ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2005 20:15:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sie.2005 21:54:59
Posty: 114
Lokalizacja: Suwałki
dwie glowice musza byc w jakis sposob zgrane ze soba w jaki nie wiem domorosly mechanik co wymienia klocki w polonezie napewno nie bedzie tego wiedzial u mnie byly takie objawy i to bylo przyczyna teraz mam rakiete

_________________
C4 2,8 V6 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2005 20:17:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Po pierwsze zachowaj spokój :!!:

Czy możesz wykluczyć żle podłączone podciśnienia?
Rozrząd sprawdzany, wtryski, sondy?


nie piszesz czy to się stało nagle czy takie kupiłeś.

Jeśli nie będziesz już miał pomysłu to dawaj na PW lub 660394952
przejedziemy do fachowców do Kęt.

Ale najpierw skracanie obadaj jak koledzy sugerują, bo to częsta przypadłość jak widać.

Ja bym się nie poddał :peace:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Ostatnio edytowano 04.wrz.2005 21:09:03 przez Mauzer, łącznie edytowano 5 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2005 20:17:54 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
szwagier napisał(a):
moje nie jezdziło na gazie więc klapki będo ok ten siłownik chodzi a tak wogóle musze sprawdzić czy jak dodaje gazu czy sie to otwiera na kompie terz byłem nic wszystko oki a auto jeżdzi jak 1.8 tragedia. A można ten siłownik co otwiera klapke otworzyć samemu i przymocować i tak spróbować jest taka opcja czy nie?


Aby mieć pewność 100% to nie...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: