Mauzer napisał(a):
Nie wymieniałeś śrub - nie dokręcaj, chyba że wiesz że głowica była nie ściągana przedtem, to można.
W niektórych modelach nie wymienia się śrub i zasada że po 1tkm się kręci - obowiązuje.
100Nm to obrót gdzieś o ok. 180 stopni ?
Odtłuściłeś dobrze wszystko przed złożeniem?
100Nm to wlasnie taki obrot...przed zmontowaniem do kupy wszystkiego wyczyscilem dobrze powierzchnie i umylem beznynka, oprucz uszczelki. srub nie zmienialem i nie wiem czy w tym starym 1,8 sie zmienia. pozatym ladnie sie odkrecily pzed sciegnieciem glowicy wiec moze nie nie byly bardzoe doladowane i wyciagniete.
PS. glowica nie ciekla, sciagalem zeby wymienic wszystkie zaworki
Myslisz ze bedzie spoko z tym dokreceniem co mam? Bo przyznam szczeze ze to moj 1 silnik VW/AUDI samodzielnie zrobiony - jesli chodzi o taka naprawe.