.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 04:32:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4] Silniki TDI V6 vs 115 PD
PostNapisane: 07.wrz.2005 12:35:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.paź.2003 19:42:01
Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa
Z cyklu rozterki kupujacego.

Spostrzezenie pierwsze A4 z Quattro jest mało na rynku.
Kombinacja 1,9 110km Avant Quattro z klimą została wytępiona i nie występuje w przyrodzie.

Na placu boju zostało

Avant Quattro 2,5 V6 tdi 1999 z przebiegiem 120tys

oraz

Sedan Quattro 1,9 tdi 115 PD zchipowany na 140 rocznik 2000 z przebiegiem 100tys

Z czego bedzie wiecej radosci i mniej finansowego boolu. Musze sie decydowac w tym tygodniu bo esscort juz ledwo dyszy

Dzieki za kazda opinie
Wiem, ze jedno i drugie jest drozsze w utrzymaniu od wersji 110km. Wolałbym Avanta, ale to nie jest byc albo nie byc.
Sedan lepiej udokumentowany i na polskich blachach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4] Silniki TDI V6 vs 115 PD
PostNapisane: 07.wrz.2005 12:40:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
pasikonik napisał(a):
Z cyklu rozterki kupujacego.

Spostrzezenie pierwsze A4 z Quattro jest mało na rynku.
Kombinacja 1,9 110km Avant Quattro z klimą została wytępiona i nie występuje w przyrodzie.

Na placu boju zostało

Avant Quattro 2,5 V6 tdi 1999 z przebiegiem 120tys

oraz

Sedan Quattro 1,9 tdi 115 PD zchipowany na 140 rocznik 2000 z przebiegiem 100tys

Z czego bedzie wiecej radosci i mniej finansowego boolu. Musze sie decydowac w tym tygodniu bo esscort juz ledwo dyszy

Dzieki za kazda opinie
Wiem, ze jedno i drugie jest drozsze w utrzymaniu od wersji 110km. Wolałbym Avanta, ale to nie jest byc albo nie byc.
Sedan lepiej udokumentowany i na polskich blachach.

Poczytaj forum, sporo pisane juz bylo o kosztach utrzymania 2,5 V6 TDI. Wniosek jest jeden- nie sa niskie ;-)
W sytuacji kiedy sedan jest udokumentowany to na Twoim miejscu nad nim bym sie zastanowil. Sprawdz sobie kto i jak go wirusowal zebys pozniej w koszta nie poszedl.

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2005 14:47:52 
Moderator

Dołączył(a): 19.lip.2003 14:18:17
Posty: 3402
Coś malutkie te przebiegi jak na dieselki ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2005 19:53:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.mar.2004 14:20:00
Posty: 322
Lokalizacja: pomorskie
Hugo napisał(a):
Coś malutkie te przebiegi jak na dieselki ;-)


Wszystkie u nas od 1991 do 2001 mają w granicach 140 kkm do 150 kkm :peace: :D

Mój z '00 miał przy sprowadzaniu 130 kkm (udokumentowane) i dziwiłem się że tak mało

Pasikonik -> naprawdę poczytaj forum pisałem pare dni temu dokładnie o tym samym, nie chcę już mi się znowu klepac w klawiaturę tego samego tekstu :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2005 21:49:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
jaca napisał(a):
Hugo napisał(a):
Coś malutkie te przebiegi jak na dieselki ;-)


Wszystkie u nas od 1991 do 2001 mają w granicach 140 kkm do 150 kkm :peace: :D

Mój z '00 miał przy sprowadzaniu 130 kkm (udokumentowane) i dziwiłem się że tak mało

Pasikonik -> naprawdę poczytaj forum pisałem pare dni temu dokładnie o tym samym, nie chcę już mi się znowu klepac w klawiaturę tego samego tekstu :P

z tego co sie orientuje to ani 115 PD ani 2.5 V6 TDI nie byly zbytnio udanymi silnikami..........
szukaj jakiegos PD-eka 130 kucy........... :peace:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2005 22:06:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.paź.2003 19:42:01
Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa
Na 130km to budzet mam za krotki. Moj mechanik optuje za PD. Tylko ta lista napraw od stycznia:
-pompa wspomagania
-lozyska tyl oba
-zawor EGR
-koncowki drazka
-nabicie klimy
-przewody hamulcowe
-wahacz przedni glowny
-tarcze + klocki przod
-silniki regulacji reflektorow
-czujnik ABS przod

Czy jak tyle bylo zrobione to dobrze czy zle wrozy na przyszlosc. Albo ten samochód to totalna padaka i ktoś z niego ucieka, albo jakiś pedant tylko po co wtedy sprzedaje.
No metlik juz mam totalny. Łapię się na myślach o reaktywacji B4 (sentymentalny jestem), wiem co mam, nikt tego nie ukradnie, AC za psie pieniądze, a benzyna i po 6 PLN mnie nie zajebie no ile tego można spalić za 30000 PLN różnicy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2005 22:14:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
to szukaj AFN'a.................

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2005 22:17:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.paź.2003 19:42:01
Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa
No szukam rozpaczliwie, chyba ogłoszenia zacznę na drzewach rozlepiać.
Nawet w niedzielę wstałem 0 6:00 i giełdę w Słomczynie zaliczyłem (piękne kozy można tam kupić, tanio a ile pożytku)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2005 22:18:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2003 13:25:45
Posty: 812
Lokalizacja: Łódź
pasikonik napisał(a):
Na 130km to budzet mam za krotki. Moj mechanik optuje za PD. Tylko ta lista napraw od stycznia:
-pompa wspomagania
-lozyska tyl oba
-zawor EGR
-koncowki drazka
-nabicie klimy
-przewody hamulcowe
-wahacz przedni glowny
-tarcze + klocki przod
-silniki regulacji reflektorow
-czujnik ABS przod


samochód z 2000 roku, 100 tys przebiegi i takie rzeczy ??? Cos mi tu ne gra. Pompa wspomagania cos za szybko, ale ok, niech bedzie, wahacze i koncowki drazkow to jak mieszkal w jakiejs dziurze tez ok. Ale po co klime nabijac ? tarcze i klocki to normalka. Czujnik - mogl pasc. Przewody hamulcowe nie powinny jak nie bylo zadnego bum. No i te silniczki reflektorów :peace: qrcze mialem c4z 93, sprzedalem w zeszlym roku, a silniczki chodzily jak nowe.. Dziwne troche - jakbym Ci pokazal co ja robilem od stycznia przy moim AFNie 143 tys - to np wymiana listwy drziwoej gumowej :diabel: , a nie jakies pompy wspomagania nai zadne takie...

_________________
Audi A4 Avant AFN 1.9 TDi '98 (AFN->Łódź - Gdańsk - Łódź - 4.6 l/100 km)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2005 22:25:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.paź.2003 19:42:01
Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa
Wniosek szukam AFN'a, ale przecież nie odpuszczę z tego powodu Quattro.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2005 09:10:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.cze.2005 08:51:05
Posty: 203
Lokalizacja: Wrocław
NIGDY ALE TO PRZENIGDY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nie pchaj sie w 115Konna TDi'ne!!! - zadna firma ktora sie profesjonalnie zajmuje chipowaniem odradzi jaka kolweik ingerencje w ten silnik (nasluchalem sie)

115konna TDI jest chyba najbardziej nie udanym dieslem ze stajni VW/Audi

_________________
.: A6 2.5TDi V6 AKN quattro '99 .:. Black Pearl :.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2005 09:20:26 
Moderator

Dołączył(a): 19.lip.2003 14:18:17
Posty: 3402
Tequil napisał(a):
NIGDY ALE TO PRZENIGDY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nie pchaj sie w 115Konna TDi'ne!!! - zadna firma ktora sie profesjonalnie zajmuje chipowaniem odradzi jaka kolweik ingerencje w ten silnik (nasluchalem sie)

115konna TDI jest chyba najbardziej nie udanym dieslem ze stajni VW/Audi


Wiesz to bardzo dziwne co piszesz.Masters ma passata z tym silnikiem , oczywiście dłubniętego i zero problemów , a nalatane ma już ze 200tys .Znam jeszcze kilka osób które mają ten silniczek i nie jest źle.Zdarzają się też niezadowoleni , ale na to nie ma reguły ;-)


Ostatnio edytowano 08.wrz.2005 09:31:33 przez Hugo, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2005 09:28:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.cze.2005 08:51:05
Posty: 203
Lokalizacja: Wrocław
NIGDY ALE TO PRZENIGDY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nie pchaj sie w 115Konna TDi'ne!!! - zadna firma ktora sie profesjonalnie zajmuje chipowaniem odradzi jaka kolweik ingerencje w ten silnik (nasluchalem sie)

115konna TDI jest chyba najbardziej nie udanym dieslem ze stajni VW/Audi

_________________
.: A6 2.5TDi V6 AKN quattro '99 .:. Black Pearl :.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2005 09:45:14 
Moderator

Dołączył(a): 19.lip.2003 14:18:17
Posty: 3402
Tequil napisał(a):
NIGDY ALE TO PRZENIGDY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nie pchaj sie w 115Konna TDi'ne!!! - zadna firma ktora sie profesjonalnie zajmuje chipowaniem odradzi jaka kolweik ingerencje w ten silnik (nasluchalem sie)

115konna TDI jest chyba najbardziej nie udanym dieslem ze stajni VW/Audi


To już pisałeś i nie musisz się powtarzać ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2005 13:40:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Nie wiem w czym problem. Od 97 roku idzie AFN z quattro. Jest tego od pyty na mobile. Auto z niemiec wyjdzie taniej albo w podobnej cenie i będzie w lepszym stanie...

PS. a swoją drogą przesiąść sie z B4 na A4 to nie najlepszy pomysł...

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2005 14:50:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.paź.2003 19:42:01
Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa
Cytuj:
PS. a swoją drogą przesiąść sie z B4 na A4 to nie najlepszy pomysł...


... mógłbyś rozwinąć tą intrygującą myśl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2005 14:54:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
B4 to solidne niemieckie auto co widać po każdym detalu pojazdu.
A4 jest robione tańszym kosztem

Mnie osobiście się nie spodobało co zaowocowało strasznie szybkim sprzedaniem... poprostu, miękka, mniejsza w środku, skrzypiąca zabaweczka...

PS. uprzedzając komentarze - Ci co widzieli moje A4 mogą poświadczyć, że była lalką.

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2005 17:53:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Rogal napisał(a):
B4 to solidne niemieckie auto co widać po każdym detalu pojazdu.
A4 jest robione tańszym kosztem

Mnie osobiście się nie spodobało co zaowocowało strasznie szybkim sprzedaniem... poprostu, miękka, mniejsza w środku, skrzypiąca zabaweczka...

PS. uprzedzając komentarze - Ci co widzieli moje A4 mogą poświadczyć, że była lalką.


ja myśle o tych modelach podobnie, Rogal dobrze radzisz, , ale weż już sprzedaj to co masz w podpisie i kup coś noramalnego. :P

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2005 18:41:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Hugo napisał(a):
Tequil napisał(a):
NIGDY ALE TO PRZENIGDY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nie pchaj sie w 115Konna TDi'ne!!! - zadna firma ktora sie profesjonalnie zajmuje chipowaniem odradzi jaka kolweik ingerencje w ten silnik (nasluchalem sie)

115konna TDI jest chyba najbardziej nie udanym dieslem ze stajni VW/Audi


Wiesz to bardzo dziwne co piszesz.Masters ma passata z tym silnikiem , oczywiście dłubniętego i zero problemów , a nalatane ma już ze 200tys .Znam jeszcze kilka osób które mają ten silniczek i nie jest źle.Zdarzają się też niezadowoleni , ale na to nie ma reguły ;-)

oj chyba masz zle dane co do paska Masters'a...... :P
-> http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... c&start=15

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2005 19:10:31 
Moderator

Dołączył(a): 19.lip.2003 14:18:17
Posty: 3402
spanky napisał(a):
Hugo napisał(a):
Tequil napisał(a):
NIGDY ALE TO PRZENIGDY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nie pchaj sie w 115Konna TDi'ne!!! - zadna firma ktora sie profesjonalnie zajmuje chipowaniem odradzi jaka kolweik ingerencje w ten silnik (nasluchalem sie)

115konna TDI jest chyba najbardziej nie udanym dieslem ze stajni VW/Audi


Wiesz to bardzo dziwne co piszesz.Masters ma passata z tym silnikiem , oczywiście dłubniętego i zero problemów , a nalatane ma już ze 200tys .Znam jeszcze kilka osób które mają ten silniczek i nie jest źle.Zdarzają się też niezadowoleni , ale na to nie ma reguły ;-)

oj chyba masz zle dane co do paska Masters'a...... :P
-> http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... c&start=15


Przykro mi Spanky , ale mam rację :):

-> http://www.forum.tdi-tuning.pl/viewtopi ... +tdi+115km


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: