.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 17:39:20

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2005 21:09:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10364
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Hahaha cofałem Poziego S 5000 z przyczepką....zapomniał dodac że wspomaganie kierownicy ma jak w żuku blaszance , jednym słowem powodzenia w przeróbce zawsze mozna złapać kondycje i mięśnie urosną :diabel:

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2005 21:14:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.cze.2004 22:03:07
Posty: 98
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Auto: A5 Sportback
Mały! Ja o chlebie Ty o niebie. To że ja zrobilem dwie rzeczy to nie znaczy że to ma robić każdy. Wspomaganie zalezy od pompy, którą zmieniłem na łpatkową ale o mniejszym ciśnieniu. Stad spadek siły wspomagania.
Aby przerobić hamulce na serwo nie trzeba dotykać wspomagania. Zakładasz serwo, wypieprzasz siłownik, gruszke i przewód ciśnieniowy i zaślepiasz pompę. Koniec.

_________________
Pozi
obecnie bez Audi ale kupię:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2005 21:28:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10364
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Ja To widziałem skończone powiem tak wspomaganie to prawie nie działa , przeróbka hamulcy na serwo to porazka przy cenach części do cygar , lepiej nabyc nową (uzywaną) pompe, akumulator ciśnienia itd,


Z HAMULCAMI NIE MA ZARTÓW!!! Ale jeżeli ktoś ma inną teorie to czemu nie.

POZI 5000 TO MÓJ NAJ BIFEL TO NIE KŁÓTNIA!!! a jedynie wymiana poglądów.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2005 21:33:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.cze.2004 22:03:07
Posty: 98
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Auto: A5 Sportback
Co ty tam Mały widziałeś jak ty nachlany byłeś?
Skoro mówisz że naprawa hamólców to prażka (chyba cenową porażkę masz na mysli) to troszkę mijasz się z rzeczywistością.
Za używaną pompę musisz dać 300 i za gruszkę okolo 150 PLN. I nie masz żadnej pewności że to zadziała a jak zadziala to po pół roku znowu się odezwie.
Moja altermnatywa mówi wypierdziel gruszki i załóż serwo za 100PLN i zapomnij o kłopotach. I sam powiedz co jesyt porażką?

Ale mały by nie był małym jakby nie znalazł "rysy na młotku"

_________________
Pozi
obecnie bez Audi ale kupię:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2005 21:46:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10364
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Święta racja byłem nachlany ale i tak musiałem "cofnac" ta dwukółką bo jak pozi (trzeżwy) cofał i cofał i cofał to w końcu ,,,, musiał bym klepac błotniki w aucie :diabel: ,a co do naprawy hamulców to pompe wyrywasz a 200 a gruszke za 50 , ale wiadomo lepiej poprawic konstrukcie..... Powiem tak >>>> Prosze zrób to jak nalezy żeby wsystko działało, {hamulce i wspomaganie} i wtedy mozna zrobić jakieś rozwiązanie dla tego nieszczęsnego układu w c3, s4, v8 ;)

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2005 21:56:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.cze.2004 22:03:07
Posty: 98
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Auto: A5 Sportback
I oto kolejny przykład i potwierdzenie teori o Małym, kotry musi zawsze mieć ostatnie zdanie. Choćbym cofnął niczym mistrz kierownicy to mały by jobem rzuci i o 2 cm auto przestawi - i tak oto powstaje mit tempego poziego i wielkiego małego.
Ja mam propozycję. Może małemu autio i wg jego wyceny 200 za pompe i 50 za gruche i dorzuce 3 skrzynki piwa i niech odda działające auto (wspomaganie i hamulce).

Ale przeciez poco tu pisać i pisać i pisać.....mały i tak coś dopisze:)

_________________
Pozi
obecnie bez Audi ale kupię:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2005 22:01:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.cze.2004 22:03:07
Posty: 98
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Auto: A5 Sportback
Przepraszam nalezy się małe sprostowanie.
Mały naprawde umie cofać. Cofnął faktycznie zawodowo, jak na auto bez wspomagania ia hamulców w jego rękach prowadził sioę jak bolid. Przyczepka pięknie zaparkowała w gąszczu pokrzywek i mieliśmy przednia zabawe:)

_________________
Pozi
obecnie bez Audi ale kupię:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2005 22:07:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10364
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Obiecuje że to "GG " poziego i małego jest zamkniete i cofnijmy sie do tematu technicznego.....NO COMMENT

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2005 23:46:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.sty.2005 15:48:47
Posty: 42
Lokalizacja: Warszawa
Mały v8 załatw mi pompę za 200 i gruszkę za 50 że po zamontowaniu w moim maleństwie będzie działać to Cię ozłocę.

_________________
A 100 2.3NF 87r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2005 08:29:19 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Miałem dokladnie to samo w swojej 100-tce. Ile to razy robilo mi sie goraco to nawet nie powiem. Gruszke wymienilem i nie bylo zadnej zmiany. Gowniany patent z polaczeniem ukladu wspomagania kierownicy i hamulcow. Przy naglym nacisnieciu hamulcow i wykonywaniu gwaltownych skretow ani jedno, ani drugie nie dziala poprawnie (przynajmniej u mnie tak bylo). W koncu auto sprzedalem i nie wiem co trzeba tam wymienic zeby bylo ok, ale zycze powodzenia.

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2005 15:51:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.gru.2003 13:05:01
Posty: 1155
Lokalizacja: -=Warszawa=-
a może wrócimy do tematu bo śmietnik zaczynacie robić... Czy jest ktoś w stanie odpowiedzieć mi na moje pytanie :?:

_________________
Obrazek
www.zaluskart.com
www.audi-quattro.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2005 00:03:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5218
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Pablo Wa-wa napisał(a):
a może wrócimy do tematu bo śmietnik zaczynacie robić... Czy jest ktoś w stanie odpowiedzieć mi na moje pytanie :?:


Powiem tak - już wielokrotnie była gadka o wspomaganiu w C3. Wystarczy poszukać. U mnie pomogła wymiana gruszki.

W kwestii zmiany sposobu wspomagania - dobry patent conajwyżej do benzyniaków. W dieslu nie ma podciśnienia i trzeba zastosować vacuum pompę, tak jak to było np. w C2 i W123.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2005 00:07:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.gru.2003 13:05:01
Posty: 1155
Lokalizacja: -=Warszawa=-
rodzynek napisał(a):
Pablo Wa-wa napisał(a):
a może wrócimy do tematu bo śmietnik zaczynacie robić... Czy jest ktoś w stanie odpowiedzieć mi na moje pytanie :?:


Powiem tak - już wielokrotnie była gadka o wspomaganiu w C3. Wystarczy poszukać. U mnie pomogła wymiana gruszki.

W kwestii zmiany sposobu wspomagania - dobry patent conajwyżej do benzyniaków. W dieslu nie ma podciśnienia i trzeba zastosować vacuum pompę, tak jak to było np. w C2 i W123.


to chyba nie czytałeś mojego pytania ;-)

_________________
Obrazek
www.zaluskart.com
www.audi-quattro.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2005 14:18:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.gru.2003 13:05:01
Posty: 1155
Lokalizacja: -=Warszawa=-
No i po problemie. Wymieniłem pompe wspomagania hamulcy (nie wspomagania ukł kierowniczego) i problem zniknął ;-)

_________________
Obrazek
www.zaluskart.com
www.audi-quattro.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2005 07:09:08 
Klubowicz

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:31:20
Posty: 900
Lokalizacja: Śląsk
Dorzucę swoje pytanie - mam powietrzne serwo hamulców i chcę je rozebrać na części pierwsze :D
Mam spodziewać się jakiś niespodzianek :?:
Dam radę potem to poskładać - mam na myśli jakieś wewnętrzne naciągi i sprężyny :?:
Jak ktoś rozbierał to proszę o doświadczenia :)

_________________
AUDI ..... to zobowiązuje
80 Avant Quattro 2.6 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2005 08:11:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3304
Lokalizacja: Poznań i okolice
Z tym serwem to dobry pomysł, zreszta były wersje 100 które miały je oryginalnie. A co do twardego pedału - u mnie było to samo, problem skończył sie po wymianie czerwonego ATF-u na normalny zielony płyn.

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2005 20:39:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 18:49:14
Posty: 28
Lokalizacja: Rzeszów Audi 100 2.3 NF
Jezeli mozna sie wtracic to mam pytanie do poziego 5000.mam zamiar zrobic z moja seta to co Ty .Chcialbym wiedziec jaka pompe zalozyles do wspom. kierownicy ,wiem ze daje za male cisnienie ale czy to pompa od audi i jak spasowala na uchwyty.
Pozdrawiam

_________________
Audi 100 2.3 NF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2005 22:32:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2005 22:22:17
Posty: 14
Lokalizacja: Toruń-Obrowo
Czy widzial ktoś z was układ wspomagania w starej setce , bo obok mnie jest taka na szrocie i ma pompe łopatkową 85 bar i serwo ale nie takie jak w passacie tylko ze dwa razy większe , zastanawiam się dlaczego .Ma silnik 5 cyl na wtrysku, pewnie to 2,1 .Mam taki sam w swojej a mam 100 83 silnik wc i te same problemy co wy . Zastanawiam się nad kupnem gość woła 80zł ,serwo juz mam, od 100 1,8 chyba takie same jak w passacie tylko w passacie z tym silnikiem jest dodatkowa wakupompa na głowicy.Ciekawe jakie będą hamulce i czy przekladnia kierownicza w tej starej jest na to samo cisnienie ,wyglądała podobnie. Co wy na to


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Dołączam sie do tematu
PostNapisane: 12.paź.2005 11:55:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.paź.2005 11:01:01
Posty: 1
Lokalizacja: Gdańsk
U mnie mam taki problem, hamulce mam hydrauliczne audii 100 '86, 2,3 benz:
Jak pierwszy raz uruchamiam w ciagu dnia samochod to hamulce pedal wysoko i hamuje ok. W miare jednak jazdy kola pomalu zaczynaja sie blokowac, pedal jest wysoko ale jak wciskam to 2-3 cm jak w maslo i dopiero jest opor wtedy wszystkie klocki juz tra i autko malo sie toczy. Konczy sie to tym ze po ok 10-15km po miescie nie daje sie dalej jechac, z tego co doczytalem z Twojego posta przyczyna moze byc pompa hamulcowa(jej wymiana, nie wiem czy mozna ja samemu naprawiac). Ktos jednak zwrocil mi uwage na pompe wspomagania hamulcow do niej dochodzi jakies zasilanie, jeszcze nie sprawdzalem czy dochodzi napiecie, nie wiem jednak jak ona dziala. Czy po wlaczeniu stacyjki caly czas pompuje i wspomaga pompe hamulcowa czy jest jakos inaczej sterowana. Efekt jest taki jakby caly czas cisnienie w ukladzie hamulcowym pompowalo tloczki az do calkowitego zatrzymania hamulcow, jakby uklad nie odbijal. Dodam jeszcze ze z tylu mam tarcze oraz ze nie bardzo dziala wspomaganie kierownicy, choc nie wiem czy ma to cos z blokowaniem sie hamulcow. Na co byscie stawiali pompa hamulcowa, wspomaganie czy gruszka ? pozdrawiam

_________________
Zasraniec jeden, tyle nerwów. Kocham go jednak.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2005 13:43:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Nie wstawiajcie tylko serwa do turbobenzyny i turbodiesli :diabel: bo moze byc problem ze zlapaniem podcisnienia z kolektoira ssacego, bo tam czasami panuje nadcisnienie :P

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: