juziooo napisał(a):
witam
moje dane wskazuja tyle
.....................................2,3....2,6.... 2,8
przyspieszenie do 100......10,2. ..9,5....8,0
srednie spalanie............ 9....... 9,7...10
z tym ze pomiescie.......12,5....12,5...12,5
v- max.........................202.....210....218
mocno naginając mozna powiedzeic ze 2,6 pali blizej 2,8 a jezdzli blizej
2,3
z tąd MOJA WYSSANE Z PALCA OPINIE !!!
jednoska 2,6 to silnik ktory powstał w niemczech przez ich chory system podatkowy (płaci sie za moc) który tak naprawde powoduje ze niemieckie samochody maja bardzo mała skuteczność silników z 1L pojemność
ma to swoje wady i zalety
pozdraiwam
Cos te twoje dane sa do d... bo nie wiem w jakim nadwoziu mialy by sie znajdowac te silniki

przypuszczam ze chodzilo Ci o C4 a tam 2.8 nie ma 8s tylko 9s a to jest spora roznica. Z tego co piszesz to widze ze nie jezdziles 2.3 i 2.6 bo inaczej bys takich pierdol nie opowiadal za przeproszeniem. Jakbys sie przejechal i jednym i drugim to bys powiedzial ze roznica jest znaczna,elastycznosc zupelnie inna,a powyzej 120km\h 2.6 juz bije 2.3 na leb na szyje. Wiec nie wprowadzaj innych uzytkownikow forum w blad

i zmieniam zdanie,twoje opinie sa wyssane z jakiegos katalogu ktory zawiera bledy

Same przyspieszenie do 100 to nie wszystko! Porownaj sobie moment tych silnikow i miejsca w ktorych osiagaja max wartosc, moze to Ci pomoze zrozumiec o co wlasciwie biega
Ptrzepraszam za Ciagniecie tego OT ale jak widze cos takiego to musze odpowiedziec
