.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.cze.2025 19:33:18

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Czy warto zamienić 1,9 TDI na 2,5 TDI ?
PostNapisane: 13.wrz.2005 09:11:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.mar.2005 13:55:03
Posty: 96
Lokalizacja: Szczecin
Mam zamiar zamienić A6 z 1,9 TDI na A6 z 2,5 TDI (za dopłatą), roczniki aut te same, i trochę sie waham bo swoje auto znam a to 2,5 TDI jest niby super po przegladach , naprawach itd itp ( tak zachwala sprzedawca - zamiana za dopłatą ma się odbyć w komisie samochodowym).
1,9 TDI jest trochę za słaby do A6, mam pytanie , może ktoś już przerabiał ten temat i doradzi czy moc 2,5 TDI jest wyraźnie większa i odczuwalna( to tylko 0,6 litra wiecej pojemności), jak z naprawami i zużyciem paliwa-teoretycznie powinien spalać wiecej?

_________________
A6 1.9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2005 09:20:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.cze.2005 08:51:05
Posty: 203
Lokalizacja: Wrocław
dlubnij silniczek i napewno bedzie to ekonomiczniejsze posuniecie niz zmieniajac na 2.5 TDi niby po przegladach... ja osobiscie nie chcial bym miec nic w spolnego z KOMISAMI - zle mi sie kojarza

Ze dotychczasowych 110KM samym programem zrobia 145KM i wtedy naprawde bedziesz zadowolony... www.ttc.pl

_________________
.: A6 2.5TDi V6 AKN quattro '99 .:. Black Pearl :.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2005 09:30:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.mar.2005 13:55:03
Posty: 96
Lokalizacja: Szczecin
to może ktoś wie gdzie w Szczecinie lub okolicy można "dłubnąc" silnik?

_________________
A6 1.9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2005 09:43:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.cze.2005 08:51:05
Posty: 203
Lokalizacja: Wrocław
Nie szukaj w okolicach szukaj tam gdzie robia to naprzwde profesjonalnie...!!!!!!!! aby autko nie dymilo! i wszytsko bylo dobrze zgrane To bardzo istotne!
Ja polecam wedlug mnie jednego z najlepszych facetow od progarmowania Chipow w Polsce! - jezdzi po calej Europie (rajdy TDI Cup etc)
Daniel www.ttc.pl, www.compsport.pl

alternatywa jest Jettronic (G4) we wrocławiu jak i Masters Tuning lub VTG z Wawy

Pozdrawiam

_________________
.: A6 2.5TDi V6 AKN quattro '99 .:. Black Pearl :.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2005 10:17:27 
Moderator

Dołączył(a): 19.lip.2003 14:18:17
Posty: 3402
Tequil napisał(a):
alternatywa jest Jettronic (G4) we wrocławiu jak i Masters Tuning lub VTG z Wawy

Pozdrawiam


Jetronic to własnie oddział Mastersa we Wrocałwiu ;-)

-> http://www.tdi-tuning.pl/kontakt_wroclaw.htm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2005 11:07:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.mar.2005 13:55:03
Posty: 96
Lokalizacja: Szczecin
a orientujesz sie jaki to może być koszt , tak w przyblizeniu ?

_________________
A6 1.9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2005 11:49:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.cze.2005 08:51:05
Posty: 203
Lokalizacja: Wrocław
Jettronic to zadna filia Masrersa ... ze strony Mastersa to wyczytales? ;) Moze wspolpracuja lecz napewno nie zadna filia...
G4 - stajnia rajdowa dziala przy Jetronicu i jako jedyni w Polsce maja hamownie na 4x4

_________________
.: A6 2.5TDi V6 AKN quattro '99 .:. Black Pearl :.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2005 12:44:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 12:32:53
Posty: 315
Lokalizacja: lubelskie
Tequil napisał(a):
Jettronic to zadna filia Masrersa ... ze strony Mastersa to wyczytales? ;) Moze wspolpracuja lecz napewno nie zadna filia...
G4 - stajnia rajdowa dziala przy Jetronicu i jako jedyni w Polsce maja hamownie na 4x4

ja Ci powiem jedno - mimo ze robisz program w compsporcie albo u mastersa albo gdzie indziej to i tak nie wiesz kto ten program napisal - oni wszyscy wspolpracuja i sie dobrze znaja ;-) - no moze poza EX'em (unitronic):P

_________________
A3 1.9 TDi
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2005 15:08:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.wrz.2003 10:21:25
Posty: 103
Lokalizacja: Szczecin
Auto: A4 B8, B4 Coupe
slawekjulek napisał(a):
to może ktoś wie gdzie w Szczecinie lub okolicy można "dłubnąc" silnik?


na ul. lubeckiego chipuja silniki

_________________
Audi 80 1,8 gaz było
Audi 80 1.9TDI 94r było
Skoda Octavia 1,9 TDi 02r była
Golf IV TDI edition 01 byl
Audi a3 1,9tdi 04r byla
Audi a4 1,9tdi 02r 160KM 360Nm byla
Golf VI 2,Otdi 110KM byl
Audi a3 2,0tdi sportback było
Octavia 2,0tdi CR bylo
Audi a4 b8 2,0tdi 170KM była
Audi 80 coupe 95r jest
BMW 330i jest było
Octavia III 2,0tdi 150KM jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2005 15:13:46 
Moderator

Dołączył(a): 19.lip.2003 14:18:17
Posty: 3402
Tequil napisał(a):
Jettronic to zadna filia Masrersa ... ze strony Mastersa to wyczytales? ;) Moze wspolpracuja lecz napewno nie zadna filia...
G4 - stajnia rajdowa dziala przy Jetronicu i jako jedyni w Polsce maja hamownie na 4x4


Ok niech będzie , że współpracują :P

A z tą jedyną hamownią 4x4 w Polsce to chyba jesteś nie na bieżąco :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2005 15:29:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2004 12:27:57
Posty: 2609
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80 Avant
Przepraszam że spytam, o które wersje silnikowe chodzi (moc)? Bo to dosyć istotne w tych rozważaniach.

_________________
Golf 7 Variant 1.4 TSI DSG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2005 09:35:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.mar.2005 13:55:03
Posty: 96
Lokalizacja: Szczecin
dzieki miachal za podpowiedz o ul lubeckiego (moc mojego 1,9TDI to 90KM))

_________________
A6 1.9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2005 09:50:46 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
jezdzilem 1.9 tdi (90 PS) w B4, pozniej byl chip i wtryski i jakos to jezdzilo.
teraz jezdze 2.5 tdi (140 PS) w A6/C4 quattro i jezdzi to mniej wiecej tak jak B4 po przerobkach czyli "jakos" ;-) (moze nieco lepsza gora).
ciezko mi sobie wyobrazic jazde ciezka A6 z seryjnym silnikiem 1.9 (90 PS) - idealne do przemieszczania sie w zakorkowanym miescie, dobre na taksowke ;-)

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2005 12:20:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2005 11:50:54
Posty: 1494
Lokalizacja: .:Śląsk:.
ja bym zamienił jakby mi sie ten 2.5l podobał i było by z nim wszystko ok
uwazam tak ze dłubanie moze przynies efekt ale 2.5l do tej budy to juz sie pod maską prezentuje nigdy nie jezdziłem tymi silnikami ale napewno 90ps do tak do b4 mało a 140ps to do c4 mało ale juz jakos sie posuwa po drogach bardziej dynamicznie i kultura pracy moment obrotowy lepszy a pewnie spalanie duzo sie nie różni :
jednym zdaniem 90ps do takiego auta to wielka porazka (bez urazy) ;-)

_________________
S4 AAN 1998-2007
A6 AKE 2007-2013
A2 BAD 2012-
ALL BEL 2013-


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: