konrad napisał(a):
Bilu napisał(a):
na dole pod pompa obudowa jest wciskana na wystajacy bolec, u gory jest stelaz obok 1 i 4 wtrysku do ktorego obudowa jest przykrecona.
http://www.rezacze.pl/bilu/odrezana/06.jpghttp://www.rezacze.pl/bilu/odrezana/07.jpghttp://www.rezacze.pl/bilu/odrezana/08.jpgdzieki za fotki widze zeu mnie bedzie troche rezania bo przewod od filtra paliwa do pompy jest inaczej poprowadzony i przeszkadza, w obudowei jest miejsce na trzy sruby a u CIEBIEna fotkach tylko jest jedna?? co z dwiema pozostalymi, ja mam calkiem inna pompe?? pozdrawiam
u mnie jedna sruba byla uszkodzona ale montowalem ja nie na nakretke tylko srube.
w obudowie masz 3 dziury:

2 u gory - po zalozeniu obudowy powinny wystawac sruby na ktore nakrecasz nakretki (po zamontowaniu zaslepione czarnymi zaslepkami)

1 dziura z boku na dole - w ten otwor wciskasz bolec wystajacy pod pompa (widoczny na
http://www.rezacze.pl/bilu/odrezana/07.jpg)
byly 2 rodzaje pomp w 1Zetach - u mnie jest z nastawnikiem indukcyjnym