.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.cze.2025 19:27:46

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Jakie napiecie diod - wlaczniki grzania szyby,halogenu,awari
PostNapisane: 18.wrz.2005 20:05:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.wrz.2003 12:29:44
Posty: 601
Lokalizacja: Stolyca
Witam,
Wzialem sie wreszcie za niepodswietlone przelaczniki na konsoli.
Rozdlubalem poziomowanie swiatel, przeciwmgielne i podgrzewanie szyby tylnej.
We wszystkich tych przelacznikach nie swieca diody podswetlajace (te swiecace przy wlaczeniu sa OK)
Ktos orientuje sie jakie to diodki?Bo audi traktuje taki przelacznik jako calosc :D
Nie mialem miernika a teraz to juz po ptakach :D bo mam je wszystkie rozdlubane na stole przed nosem hehehe
Podejrzewam, ze 3V ?

Neme

_________________
Audi A6 2.5TDi AEL Avant Quattro
odjechalo Audi 100 C3 2.3NF Avant Quattro
odjechalo Audi Coupe 2.3NG Quattro
odjechala Manta 2.0 GSI (Never ever Opel again)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2005 20:08:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.wrz.2003 12:29:44
Posty: 601
Lokalizacja: Stolyca
I nastepne pytanie - jakie napiecie ma dioda w termometrze w liczniku ?
Jak dla mnie najglupszy z pomyslow wlutowac ja na stale szczegolnie ze o ile wiem to czesto sie przepalaja :|
Teraz czeka mnie rzezba zeby to wylutowac i wrzucic nowa.

Pzdrw
Neme

_________________
Audi A6 2.5TDi AEL Avant Quattro
odjechalo Audi 100 C3 2.3NF Avant Quattro
odjechalo Audi Coupe 2.3NG Quattro
odjechala Manta 2.0 GSI (Never ever Opel again)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2005 20:22:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.wrz.2003 12:29:44
Posty: 601
Lokalizacja: Stolyca
No i sie wyjasnilo tylko ze nic nie rozumiem bo elektronik ze mnie jak z koziej dupy traba heheheheh :D
Zdobylem miernik i po ustawieniu go w tryb testowania diody :) diody swieca wiec wyglada na to ze te 3V nie sa podawane na nie.
Tylko dlaczego?
Czy 3V jest podawane juz na kostke czy gdzies wewnatrz kostki te 12V samochodowe konwertowane jest do 3V ?Jakies oporniki czy czym sie to robi?
O so chodzi?
Trzeba bylo nie spac na lekcjach fizyki hehehehehehehe

Neme

_________________
Audi A6 2.5TDi AEL Avant Quattro
odjechalo Audi 100 C3 2.3NF Avant Quattro
odjechalo Audi Coupe 2.3NG Quattro
odjechala Manta 2.0 GSI (Never ever Opel again)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2005 20:37:35 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
w wysietlaczu temperatury zewnetrznej siedzi zarowka a nie dioda, nie wiem jak w przyciskach bo ich jeszcze nie rozbieralem
http://www.audiquattro.de/infos/ata/index.htm

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2005 20:41:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.wrz.2003 12:29:44
Posty: 601
Lokalizacja: Stolyca
Zbawco!

Ze zarowka to wlasnie odkrylem :) hehehe nie ma to jak miernik w rencach lajkonika :)
A tak jak wspomnialem - diody sa OK tylko ze swieca jak podaje im napiecie miernikiem :)

Neme

_________________
Audi A6 2.5TDi AEL Avant Quattro
odjechalo Audi 100 C3 2.3NF Avant Quattro
odjechalo Audi Coupe 2.3NG Quattro
odjechala Manta 2.0 GSI (Never ever Opel again)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2005 08:08:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.gru.2004 19:31:24
Posty: 938
Lokalizacja: Legnica
Diody są na napięcie 1.5V a i są na 2.5V dlatego jest tam też opór do obniżenia napięcia w granicach 300 omów.

_________________
A6 C6 3.0 BMK 05 Q tiptronik
A4 B5 1,6 ADP 95/96 automatik
Jak jest problem to to nie jest problem , można go rozwiązać, jak nie ma problemu to jest dopiero problem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2005 21:37:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.wrz.2003 12:29:44
Posty: 601
Lokalizacja: Stolyca
A ktos mi moze podpowie czy na kazdy z tych przelacznikow jest podawane napiecie 12V czy moze od razu gdzies idzie do niego te 2.5V ?
Jezeli 12V idzie na nie to te oporniki bylby spalone we wszystkich 3 przelacznikach ?
Bo sytuacja wyglada tak ze 3 przelaczniki nie swieca w pozycji standby czyli na czerwono zarzenie nie dziala, ale swieca po ich uruchomieniu i dzialaja (wlaczaja co maja wlaczac) a czwarty od awaryjnych dziala i zarzy sie po przekreceniu kluczyka (tyle ze ten jest pdpiety niezaleznie, bo dodatkowo do niego idzie sygnal z alarmu)
Moze te 3 sa zasilane jakas wiazka i padl jakistam przekaznik od nich ?
Zglupialem.

Neme

Ps.Moze ktos jakis schemat ma?

_________________
Audi A6 2.5TDi AEL Avant Quattro
odjechalo Audi 100 C3 2.3NF Avant Quattro
odjechalo Audi Coupe 2.3NG Quattro
odjechala Manta 2.0 GSI (Never ever Opel again)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2005 10:44:24 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.gru.2004 19:31:24
Posty: 938
Lokalizacja: Legnica
Niewiem jak ma A6 ale u mnie podswietlają się dopiero nie po włączeniu zaponu ale dopiero po włączeniu swiateł a awaryjne jak mówisz po załączeniu zapłonu.

_________________
A6 C6 3.0 BMK 05 Q tiptronik
A4 B5 1,6 ADP 95/96 automatik
Jak jest problem to to nie jest problem , można go rozwiązać, jak nie ma problemu to jest dopiero problem.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: