.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.cze.2025 22:24:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Srebrna strzała kolejne pytania o silnik, 10L/20km HELP!!
PostNapisane: 12.wrz.2005 22:45:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2004 08:45:29
Posty: 108
Lokalizacja: Rybnik
Witam, renowacja silnika zbliża się ku końcowi, mam takie szybkie pytanie, jak widzicie silnik 5E z głowicą i wałkiem z 5T bez turbo. Próbował ktoś czegoś takiego ?

Drugie pytanie
Głowica i wałek założone, kumpel mówi ze to demon prędkości ale powyżęj 3 000 obr/min poniżej tego to mół. A do tego cholrnie wysokie zużycie paliwa. Więc albo obniże jakoś zużycie paliwa i znajde moc na małych obrotach albo wstawie klatke i bede jeździł na rajdy. HELP

_________________
Audi 200 2.1L LPG Typ 43
Powoli wyprowadzany na prostą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2005 16:49:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witam

silnik 5e to rozumiem ze Wc
5t 2,1 T 170 ps
po co ci ten wałek
zrób najpierw normalnie a pozniej sprzedaj to w cholere


do 3 tys moł bo go zalewa
nie chce mi sie gadac o bezynie wstaw gaz i zapomnij o tym ze masz bezyne

po za tym 10L/20 km
gdzies ci musi kapac

pozdro

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2005 17:55:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2004 08:45:29
Posty: 108
Lokalizacja: Rybnik
juziooo napisał(a):
witam

silnik 5e to rozumiem ze Wc - oj już raczej nie , to znowu składanka z różnychsilników ale nie z tamtego co miałem.
5t 2,1 T 170 ps
po co ci ten wałek - bo nie mam innego
zrób najpierw normalnie a pozniej sprzedaj to w cholere - nie opłaca się, już szybniej rozpieprze go o ściane


do 3 tys moł bo go zalewa , nie ponoć przez to żę moment obrotowy jes przeniesiony za wysoko, bo normalnie kompresja w głowicach z turbo to 7 a w 5E to 8-9 tyle słyszałem, kolega móił też coś o splanowaniu głowicy.
nie chce mi sie gadac o bezynie wstaw gaz ( mam gaz ) i zapomnij o tym ze masz bezyne

po za tym 10L/20 km
gdzies ci musi kapac - nie kolega go testował i cały czas go żyłował :)

pozdro

_________________
Audi 200 2.1L LPG Typ 43
Powoli wyprowadzany na prostą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2005 18:47:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witaj

jak ci pali 10 L gazu na 20 km no to sorry ale albo jechales na 1 biegu i miales przyczepe z 3 tony albo masz nie szczelna instalke

to jest nie możliwa pali bys 50 L gazu na 100
tyle pali cieżarówka

pozdro

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2005 19:14:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
MOze mieszanke masz zle ustawiona i sie zalewa, ewentualnie rozdzielacz wtrysku jest nieszczelny

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2005 20:32:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witam

no włąsnie czego on właściwie spalił ci 10l na 20km ?
bo jak gazu to typowy objaw zle ustawionej miesanki do 3 tys jest zle a pozniej oki

pozdro

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2005 22:11:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2004 08:45:29
Posty: 108
Lokalizacja: Rybnik
Spalił mi, a ( a właściwie mechanikowi) który to testował. Fakt że to nie była normalna jazda tylko na przepał ( 5 000 obr/min i takie tam) ale sami przyznacie że jak by sie nie cisneło to 50 L benzyny na 100 km przeraża. prawdopodobnie przyczyną tego jest to że dół silnika jest z silnika 5E a głowica i wałek rozrządu z 5T. i wymiarami powinno działać ale dziś kolega z pracy rzucił nowe światło na tę hybryde.

i teraz pytanie , czy ktoś ma do sprzedania głowice i wałek rozrządu w dobrym stanie za grosze. Czy może macie pomysł jak obniżyć spalanie i sprawić by silnik miał moc również na małych obrotach ( do 3 000 obr/min). Gaz mam założony,bo kupiłem w zeszłym roku ale jeszcze nie jest podłączony bo narazie trzeba sie uporać z problemami na benzynie. W sumie to jak gaz byłby podłączony to 50 litrów gazu na setke też by mnie nie interesowało.

_________________
Audi 200 2.1L LPG Typ 43
Powoli wyprowadzany na prostą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2005 22:23:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Po głowicy od turbo spodziewaj się niższego stopnia sprężania. Czyli auto będzie słabsze. Wałek...sam nie wiem...jeden z nowszych silników turbo używa wałka identycznego z wolnossącym...

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2005 22:29:43 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
czaszek jak patrze na twoj podpis i ten topic to juz zupełnie nie rozumiem o co tu biega :/ , mam nadzieje ze koszta kolejnej rzezby nie przekroczą 500 zl :>

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2005 14:05:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2004 08:45:29
Posty: 108
Lokalizacja: Rybnik
Emte: niestety przekroczy koszt 500zł a to dlatego żę to generalny remont silnika, z wymianą większości rzeczy na nowe. Już w sumie jest poskładany ale wyskoczył jeden mały/duży problem. Mianowicie jak jest zimny to chodzi idealnie, natomiast jak się silnik zagrzeje to gaśnie i dopóki nie ostygnie to nie chce zapalić, ma ktoś pomysł co mogło sie zepsuć, jakiś termostat albo co ?

termin odebrania auta od mechanika zbliża się nieuchronnie, więc moze jeszce przed zimą pojawie sie tym dziwadłem na jakimś zlocie/spocie :)

_________________
Audi 200 2.1L LPG Typ 43
Powoli wyprowadzany na prostą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2005 14:40:43 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3304
Lokalizacja: Poznań i okolice
Jest duża szansa, że szybciej go sensownie ustawisz na gazie niz na benzynie. I to bym Ci radził, zanim znowu wtopisz kasę w silnik.
Po co wymieniać głowicę, po prostu splanuj ją o 1 mm. Przyczyn wołkowatości pon. 3000 rpm może byc cała setka (np. zbyt uboga lub zbyt bogata mieszanka, źle wyregulowany zapłon, brak szczelności w dolocie), wcale niekoniecznie głowica.
Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: