.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 00:02:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Katy w V8
PostNapisane: 20.wrz.2005 12:56:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2005 22:08:21
Posty: 32
Lokalizacja: Wilanów
Czy ktos sie orientuje czy bedzie roznica w brzmieniu i osiagach po wycieciu katow w V8 i wspawaniu w to miejsce rury z nierdzewki?

thanxx za porade

_________________
Say it loud - i'm a QUATTRO freak and i'm proud!
Audi C4 S6 V8 Avant Quattro 95
- 147.000 km
- automat
- laczki: przód, tył 225/40/18 alu MAE 8,5x18
- tylko Pb 98 lub racing.
- 100 % oryginał - żadnego gazu, żadnego tuningu, żadnych zbędnych spojlerów.
____________________Było:________________
Audi 90 2.3 Quattro 20V (1995-1998)
Audi 100 2.8 Quattro (1998-1998)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2005 13:14:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.kwi.2004 17:05:51
Posty: 115
Lokalizacja: Kraków
no co ty?? to już wtedy nie będzie100% orginał.

_________________
A6,C5 2.8Q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2005 13:20:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2005 22:08:21
Posty: 32
Lokalizacja: Wilanów
Hehehe spodziewalem sie takiej malo satysfakcjonujacej odpowiedzi ale przyznam, ze nie az tak szybko

_________________
Say it loud - i'm a QUATTRO freak and i'm proud!
Audi C4 S6 V8 Avant Quattro 95
- 147.000 km
- automat
- laczki: przód, tył 225/40/18 alu MAE 8,5x18
- tylko Pb 98 lub racing.
- 100 % oryginał - żadnego gazu, żadnego tuningu, żadnych zbędnych spojlerów.
____________________Było:________________
Audi 90 2.3 Quattro 20V (1995-1998)
Audi 100 2.8 Quattro (1998-1998)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2005 13:26:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2003 09:50:15
Posty: 360
Lokalizacja: Wawa
tja... patrząc po tym że lejesz do niego 98 to chyba oryginalne katy są w Twoim zasięgu finansowym. To co fabryka wymyśliła zazwyczaj sprawdza się najlepiej. Było dużo na forum o zastępowaniu katów różnymi metodami także powinna być odpowiedź na Twój dylemat. U mnie po wycięciu i wstawieniu puszek rezonansowych zmienił się dźwięk na wyższy i delikatnie poprawiły osiągi, ale to wynikało z tego, że poprzednio jeden kat był wypalony a drugi pełny i silnik miał nierówne opory wydechu, po wymianie to się wyrównało.

_________________
A.
A6 2.6 V6 Quaaaattro ;) 2003-2006
A4 1.8T BFB FWD LPG :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2005 13:29:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
dzwiek sie nieco zmieni ...osiagi sie poprawia wspawaj cos z kwasówki nierdzewniej!!!
ps. Ja tak zrobilem i sa bajki :D

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2005 13:31:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2005 22:08:21
Posty: 32
Lokalizacja: Wilanów
Przepraszam a co mam lać? Na 95 samochod zachowuje sie troszke dziwnie...

_________________
Say it loud - i'm a QUATTRO freak and i'm proud!
Audi C4 S6 V8 Avant Quattro 95
- 147.000 km
- automat
- laczki: przód, tył 225/40/18 alu MAE 8,5x18
- tylko Pb 98 lub racing.
- 100 % oryginał - żadnego gazu, żadnego tuningu, żadnych zbędnych spojlerów.
____________________Było:________________
Audi 90 2.3 Quattro 20V (1995-1998)
Audi 100 2.8 Quattro (1998-1998)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2005 13:32:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2005 22:08:21
Posty: 32
Lokalizacja: Wilanów
thanxxx J@cek za rzeczową odpowiedz :peace:

_________________
Say it loud - i'm a QUATTRO freak and i'm proud!
Audi C4 S6 V8 Avant Quattro 95
- 147.000 km
- automat
- laczki: przód, tył 225/40/18 alu MAE 8,5x18
- tylko Pb 98 lub racing.
- 100 % oryginał - żadnego gazu, żadnego tuningu, żadnych zbędnych spojlerów.
____________________Było:________________
Audi 90 2.3 Quattro 20V (1995-1998)
Audi 100 2.8 Quattro (1998-1998)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2005 13:34:46 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
V8, nie przejmuj sie. Ja mam V6 i tez leje Pb98, a nawet ostatnio Vpower bo i tak roznica mala bo wlasnie na 95 samochod zachowuje sie dziwnie...mysle, ze adamgt troche przegiales bo podejrzewam, ze nikogo z nas nie stac (a tym bardziej nikt nie ma ochoty na taki wydatek) na oryginalne KATALIZATORY Z ASO !!!

Dodatkowo, raczej napewno Twoj motor zostal zaprojektowany do Pb98 i jazda na 95 jest mozliwa ale awaryjnie....(tak jest w AAH).

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2005 16:35:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2003 09:50:15
Posty: 360
Lokalizacja: Wawa
dlaczego od razu przegiąłem, po prostu znając ksozty eksploatacyjne mojej V6 pomnożyłem je przez 2, bo to jakby V8 na Pb i wersja S no i wyszło, że jakby mnie było stać na to, to pewnie by mnie katy do bankructwa nie doprowadziły. Oryginał to oryginał a ASO to nie święte krowy napewno by V8 coś utargował i auto by pozostało niepopsute. Ewnetualnie V8 możesz wstawić katy metalowe o mniejszych oporach wylotu. Kat ma też funkcje pozytywne, szczególnie w silnikach które były projektowane z założeniem żę będą pracować z katalizatorem.

_________________
A.
A6 2.6 V6 Quaaaattro ;) 2003-2006
A4 1.8T BFB FWD LPG :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2005 20:36:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lip.2005 16:14:05
Posty: 569
Lokalizacja: Wrocław
Jeżeli masz sprawne katy to ich nie ruszaj. To moje zdanie ale rób jak wolisz. Mój koleś ma wycięte w S4 4,2 Avant i założone dwie strumienice jak chcesz to cię z nim skontaktuje napewno ci je odda za twoje katalizatory.

_________________
Audi S6 4,2 AEC Automat
Drogo sprzedam informacje telefonicznie
tel. 604 514 301


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2005 06:31:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10364
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Nie wiem jak u Ciebie ale u mnie w jednym z katalizatorów jest czujnik temperatury spalin, ma on spore znaczenie w ustalaniu składu mieszanki i informuje o przegrzaniu katalizatora, ja wstawił bym dwa uniwersalne metalowe katalizatory, sa odporne na uszkodzenia mechaniczne kosztuja tyle co pełny bak paliwa :diabel: i spełniaja całkowicie swoje zadanie.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2005 08:17:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
V8 napisał(a):
thanxxx J@cek za rzeczową odpowiedz :peace:

spoczko, ja mam 2 rurki z kwasówki odpowiednio wspawane i owe rureczki sa jeszcze "otulone" wyprutymi katalizatorami ... :P takze diagnosta zagladajac pod autko widzi 2 kata

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: