.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 19:57:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Niedogrzany silniczek ?
PostNapisane: 27.wrz.2005 23:11:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sie.2005 14:22:11
Posty: 159
Lokalizacja: Riverside, California
Auto: 81 633csi
Witam!
Problem wygląda tak, że temperatura maksymalna u mnie (odkąd posiadam moją coupete) to ok 90 stopni (wtedy włącza się wiatrak).Z tego co wiem to chyba nie najlepiej, nie wspominając o wzroście zużycia. Dlatego też chciałem Was spytać czy jest to kwestia termostatu czy może być czegoś jeszcze ? Jeśli to jednak termostat, jak przypuszczam, to czy jego wymiana jest bardzo skomplikowana (czy ktoś byłby w stanie mnie poinstruować "korespondencyjnie") czy lepiej oddać go mechanikowi ? I ostatnia rzecz, czy macie jakieś sugestie gdzie najlepiej/najtaniej nabyć termostacik do coupe 2.3 10v '89 w Wawie lub okolicach
Z góry dzieki
pozdrawiam
ps.zauważyłem że prawdopodobnie mam dziurawy przewód od silniczka krokowego, ale że nie jestem specjalistą (a niestety wręcz przeciwnie) jeśli chodzi o mechanikę to nie jestem pewien czy to napewno stamtąd wydobywa się syczenie, ale myślę że nie zaszkodzi wspomnieć...

_________________
kiedyś były: S4 quattro convertible, Audi Coupe Quattro
teraz B7 A4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2005 08:11:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3304
Lokalizacja: Poznań i okolice
Dziurawy przewód trzeba wymienić, ale to nie ma wpływu na temperaturę.
90 stopni jest OK, problem jest wtedy, jeśli silnik nie osiąga temperatury pracy, tj. 85-90 stopni. Tak naprawdę nie jesteś w stanie stwierdzić ile jest stopni przy włączeniu wentylatora, bo wskaźnik na descie rozdzielczej nie pokaże Ci dokładnie.
Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2005 09:08:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
mi sie wentylator włancza jak mam 98-99 stopni na zegarze :)

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2005 09:45:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2004 09:46:27
Posty: 524
Lokalizacja: Siedlce
chyba drugi bieg ? bo u mnie pierwszy bieg powyzej 90 a dugi od 100


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2005 10:19:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sie.2005 14:22:11
Posty: 159
Lokalizacja: Riverside, California
Auto: 81 633csi
a temperatura pracy to nie jest 110 stopni? zawsze tak myślałem (niezależnie od tego ze wskaznik na desce nie est zbyt precyzyjny) chocby dlatego ze wlasnie obok 110 sa na zegarku te dwie kropki ...

_________________
kiedyś były: S4 quattro convertible, Audi Coupe Quattro
teraz B7 A4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2005 10:23:17 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3304
Lokalizacja: Poznań i okolice
bomm napisał(a):
a temperatura pracy to nie jest 110 stopni? zawsze tak myślałem (niezależnie od tego ze wskaznik na desce nie est zbyt precyzyjny) chocby dlatego ze wlasnie obok 110 sa na zegarku te dwie kropki ...


Nie pracy tylko dopuszczalna.
Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2005 12:52:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2004 09:46:27
Posty: 524
Lokalizacja: Siedlce
bomm napisał(a):
obok 110 sa na zegarku te dwie kropki ...


Te dwie kropki to juz przy 120 :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2005 13:13:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
prawidlowa temp w granicach 90st. (+-5st)

110 to juz za gorąco i moze para buchać :D

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: syczenie
PostNapisane: 17.paź.2005 13:21:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.paź.2004 12:48:50
Posty: 53
Lokalizacja: Wieluń
jak syczy po wyłączeniu silnika to zasysa powietrze do zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodnicy.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: