Snake napisał(a):
ooooo własnie taka wersja nawet takie same hamulce przod i tyl tarcze i nie wentylowane z tym ze ja mam 90 PS a wlasnie tamten ma 112 czyli roznica byla tylko w rodzaju wtrysku ??
Pozdrawiam Arek
Silniki 112 KM (DZ i wersja szwajcarsko/austriacko/skandynawska MU), miały, (przynajmniej w B2) mechaniczny wtrysk paliwa Bosch K-Jetronic. Silniki DZ były też montowane w B3 (1.8E). Czy MU też, tego nie wiem. Jeździłem oboma w B2 GTE i była to super jazda. Ważące poniżej 1000kg B2 rozpędzało się 0-100 km/h katalogowo w 9.2 sek i chyba tak było w rzeczywistości. Były też bardzo ekonomiczne - przy spokojnej jeździe.
Ale czy można zrobić "upgrade" z JN na DZ, - w sposób inny niż wymiana całego silnika - i czy to sie opłaca, tego niestety nie wiem.
M