.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 21:59:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: AUDI 80 B4 Silnik ABT - PROSZĘ O POMOC !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PostNapisane: 04.paź.2005 19:01:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.paź.2005 18:35:57
Posty: 9
Lokalizacja: Przemyśl
Witam Wszystkich! Pozwole sobie przedstawić historie mojego Audi 80 B4 '92(90KM). Jak KTOŚ moze pomóc,to będę bardzo wdzięczny!

Kupiłem w grudniu 2004, oczywiscie w NIemczech Audi 80 B4;na oko bardzo ładny, zadbany, czysty środek(choć jasna tapicerka), 1 właściciel (obecnie ma 70 lat). Przebieg 125 tyś.km. I niby wszystko było ok, ale do czasu. Mianowicie dzieje sie rzecz nastepująca: podczas jazdy gdy dodaje gazu powstaje "dziura", silnik przydławia się. Nie jest tak zawsze,ale często.I tak, wymieniłem: moduł z cewką, czujnik halla,czujnik temp. silnika, przewody wys.napięcia, fitry powietrza i paliwa,sprawdzana i czyszczona pompa + zbiornik,sprawdzane wtrysk, byłem też na badaniu komputerem i nic.Tzn.prawie nic, po wymiania modułu oraz przewodów wys.napięcia(każde w innym czasie) auto przez pare dni jeżdziło bez zarzutu, ale znowu jest tak samo.Raz mechanicy sugerują elektryka+komputer, a raz układ paliwo - powietrze. Moze ktoś ma jakąś sugestie czego to się jeszcze czepić. szkoda mi sprzedawać bo to może jakiś drobiazg, a poza tym troche w niego włożyłem. Czekam na wieści. DZIEKI Z GÓRY !!!! Pozdro.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.paź.2005 23:24:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
niestety nikt nie jest jasnowidzem... podejrzewam jakiś czujnik... moze też lejące wtryski lub lambda. Trudno powiedzieć, musisz albo wszystko po kolei podmieniać na sprawne (pożyczać), albo oddać do dobrego warsztatu i niech szukają.

Pozdrawiam

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2005 07:47:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2005 15:00:44
Posty: 92
Lokalizacja: Głogów
spróbuj podrególowac klepke przepływomierza sprawdzic filtr powietrza i gumy od podcisnienia zwłaszcza ta od przepływomierza do przepustnicy jak to niepomorze zajrzyj jeszcze w wydech czy niezapchany zwłaszcza katalizator obejzyj go czy niejest pogiety moze sie oberwał albo wysypał w srodku daj znac.

_________________
90 B3 Coupe Quattro NG (historia)
A6 C4 Avant Quattro ACK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2005 07:51:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Tak jak Leo napisał: Sprawdz sonde lambda.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2005 10:45:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.paź.2005 18:35:57
Posty: 9
Lokalizacja: Przemyśl
Dzieki za odp. Ide się więc "bawić" dalej!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2005 11:40:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 13:07:46
Posty: 81
Lokalizacja: Racibórz
Schadow.u688 napisał(a):
spróbuj podrególowac klepke przepływomierza sprawdzic filtr powietrza i gumy od podcisnienia zwłaszcza ta od przepływomierza do przepustnicy jak to niepomorze zajrzyj jeszcze w wydech czy niezapchany zwłaszcza katalizator obejzyj go czy niejest pogiety moze sie oberwał albo wysypał w srodku daj znac.


Silnik ABT nie ma przepływomierza !


Próbowałeś resetowć ECU ?

_________________
Audi 80 ABT + LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: :)
PostNapisane: 05.paź.2005 11:43:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.maja.2005 11:27:13
Posty: 19
Lokalizacja: Olsztyn
Ja bym radził obejrzeć podstawę gaźnika. W tym silniku często guma bywa wypaczona lub sparciała - u mnie po wymianie tego elementu było wszystko ok. Koszt około 80 zł + wymiana.

P.S. > U mnie po 145 tys. km podstawa gaźnika była zużyta w 90%, lada moment wszystko by szlag trafił.

Pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2005 11:50:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2005 15:35:14
Posty: 622
Lokalizacja: Ostrołęka
Właśnie, ani przepływomierza, ani wtrysku wielopunktowego. Ma za to jeden wtryskiwacz i coś co bardzo lubi padać mianowicie potencjometr przepustnicy i nastawnik przepustnicy czyli inaczej zwany (na marginesie nieprawidłowo) silniczek krokowy (prawidłowa nazwa to serwomotor). Raczej obstawiam potecjometr przepustnicy (wytarte ścieżki). Można go sprawdzić miernikiem, czy gdzieś nie ma "dziury". Znajduje się na aparacie wtryskowym od strony kabiny, pod filtrem powietrza, ma cztery styki. Zajrzyj do etki to będziesz wiedział dokładnie gdzie.
A tu masz jak sprawdzić :) Obrazek

_________________
Pozdrawiam - Danek
Granatowa B4 '92 2.0 ABT + LPG Bingo M:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2005 18:13:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.paź.2005 18:35:57
Posty: 9
Lokalizacja: Przemyśl
AUDI 80 B4 , silnik ABT jednopunktowy wtrysk - nie ma gaźnika oraz przepływomierza. Dzieki za sugestie o :silniku krokowym". Sprawdze i dam znać . Pozdro.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2005 18:16:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.paź.2005 18:35:57
Posty: 9
Lokalizacja: Przemyśl
Acha i jeszcze jedno , ile Wam spala Audi z silnikiem ABT , bo mi średnio w mieście nawet i 12-13 litra weźmie. Dajcie znać>


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: