.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 12:09:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2005 21:05:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 13:34:51
Posty: 272
Lokalizacja: Kraśnik
grzesce80 napisał(a):
u mnie też stuka przy małych prędkościach... jak również gdy stoję i naciskam przód auta słychać stukot odczuwalny w okolicach łożysk mcpersona (łożyska wymieniłem niedawno)... stuka od jakiegoś czasu w prawym przednim kole, teraz coraz bardziej i to samo pokazuje sie w lewym... czytając posty o "stukaniu" uderzę w wymianę właśnie łączników stabilizatora... mam nadzieję że pomoże...


i bedzie stukac jak nie dokrecisz amorków...po przejechaniu 50-100km trzeba skontrować nakrętki (tylko nie te pierwsze co trzymają talerzyk tylko te drugie z tymi ząbkami co sie wkręca w łozysko mcpersona)
mi też pukało a teraz nie puka:)

_________________
gurbens 90 quattro 2.3 IGS RULEZ!
ŻEGNAJCIE BRAKI MOCY!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2005 23:40:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.wrz.2005 02:19:37
Posty: 79
Lokalizacja: Trzemeśnia
dzięki za info sprawdzę i dam znać czy pomogło :peace:

_________________
AUDI 80 B4 2.0E - ABK (115km) -> http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=80347


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2005 12:51:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 18:11:56
Posty: 2899
Lokalizacja: Śląsk
Auto: A8, R8
Ja łącznie z wymianą zapłaciem 209 PLN

_________________
Odis online GeKo CP, VCP
Konwersja USA to EU gratis
Kodowanie online_+48605203589


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2005 20:55:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.paź.2005 20:30:06
Posty: 8
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
mialem to samo - a wymienialem dokladnie rok wczesniej (zaraz po zakupie wozu) - teraz postanowilem - inwestuje w zawieszenie (vivat polskie drogi !!!) - kupilem nemeckie okolo 100 zl ale mam nadzieje,ze pochodzi dluzej - zostaly jeszcze tuleje wahaczy - co poleciacie - jakies lepsze wziazc - bo w sumie kupic tanie, pojezdzic po tym naszym pseudo-asfalcie i po roku znowu do wymiany ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2005 22:35:06 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
Widzę, że temat jest wiecznie aktualny. Ja w czasie od jego założenia (tematu) zdążyłem już zmienić znowu łączniki, tym razem na LEMFORDERY, bo te stare 4MAX były trochę tandetne, i zaczęły pukać po 5000km, a po 10k grały na Wrocławskich dziurach jak Lars Urlich na bębnach :D

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2005 17:02:52 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2004 21:18:59
Posty: 1624
Lokalizacja: Kraków
Jak chcecie na 100% się dowiedzieć, czy to łącznik stabilizatora, to poluzujcie jedną z dwu nakrętek na jednym z nich, potem zamiana - na drugim. Najlepiej na jednym odcinku drogi to testować, będzie dokładne porównanie.
Ja podczas wymiany złamałem klucz (marki tesco chyba), i musiałem z niedokręconą nakrętką mykać po następny - oj stukało, stukało.. :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2005 10:14:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.mar.2004 19:09:57
Posty: 19
Lokalizacja: Warszawa
Nigdy wiecej adlera - podczas przykrecania urwałem gwint choć za silny nie jestem i musiałem ciąć to g..no diaksem.
Z łączników jeszcze moze być TRW albo Mogul.
Jeżdze juz 30 tys. i jest super, polecam tez wymiane gum mocujących na stabilizatorze.

_________________
80 B3 '91 SB 1.6TD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2005 13:43:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lut.2005 13:18:57
Posty: 38
Lokalizacja: Warszawa
Witam
Tak czytam ten wątek o zawieszeniach i mam takie pytanko,bo muszę wymienić końcówkę drążka kierowniczego - bo mam luzy - tak powiedzieli w warsztacie, ale powiedzieli też mi że tego nie zrobią bo też trzeba wymienić "poduszki pod amortyzatorami i wkłady olejowe " bo samej końcówki to się nie opłaca bo i tak to nic nie da jeżeli reszty się nie zrobi, a "zbieżności ustawić to nikt się nie podejmie" (wymieniałem lewy łącznik i oponki a poza tym odkąd kupiłem to zbierzność nie była sprawdzana - pomyślałem że nie zaszkodzi). Jakiś miesiąc temu sprawdzałem na stacji amorki i gościu powiedział mi że są w super stanie (mam wstawione trochę sztywniejsze niż standardowe). Jak myślicie próbują mnie naciągnąć z amorkami czy faktycznie mają rację? Dodam, że podczas jazdy nie czuję żadnych zmian niże np. 2 miesiące temu.
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: