.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 17:41:46

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Problemy z AUDI 80 B3 1,6 TDi
PostNapisane: 13.sie.2004 14:22:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.sie.2004 12:49:25
Posty: 4
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Witam wszystkich

Użytkuję AUDI 80 B3 1,6 TDi z 1989r.
Problemy polegają na:
- silnik po intrensywnej jeździe w upale traci moc, kłopoty z ruszeniem pod górę, nierówna praca na wolnych obrotach; podejrzewam zuzycie turbiny.
- przednie zawieszenie po kapitalnym remoncie wymieniłem wszystko łaćznie z gumowymi poduszkami pod kolumnami a mimo to stuka przy ujmowaniu i dodawaniu gazu podczas jazdy oraz podczas zakręcania w lewo.

Ponadto poszukuję sterownika do świec żarowych HELLI o nr 5DA 006 023-00 nr AUDI 357 919 481 B.

Pozdrawiam

_________________
Slaw6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sie.2004 16:02:37 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
sprawdz czy masz drozny intercooler , co do zawieszenia , sprawdz poduszki silnika i skrzyni biegow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sie.2004 19:35:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
jedź na vag-a w/g mnie to nie IC

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sie.2004 21:02:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2004 20:01:08
Posty: 352
Lokalizacja: Gdańsk
A tu wogóle jest IC? Przecież to zwykły TD a nie jakiś TDi. Nie było 1,6 TDi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sie.2004 14:55:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 21:01:47
Posty: 600
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Kaczor napisał(a):
A tu wogóle jest IC? Przecież to zwykły TD a nie jakiś TDi. Nie było 1,6 TDi.

były, te wcześniejsze bez intercoolera miały 68-70 KM, te z intercoolerem miały 80 KM - nie widziałem jeszcze w Audiku na własne oczy ale w VW Golfie tak

_________________
AUDI = The lord of the four rings
B2 1.6 CY [1998-2000]
C3 2.0 NC [2000-2003]
C4 2.8 AAH [2003-2006]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sie.2004 15:28:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2004 20:01:08
Posty: 352
Lokalizacja: Gdańsk
No dobra, to może i były z IC ale nie było 1,6 TDi. One miały wtrysk z komorą wstępną a nie bezpośredni. A TDi oznacza wtrysk bezpośredni a nie że jest intercooler.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sie.2004 21:11:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
Moj kolega ma 1,6 TD Intercooler, chodzi pieknie. Sam jest szajbniety na punkcje dizli i sobie go pieknie podkrecil. Tam jest mechaniczna pompa, a Vaga nie ma. Wiec sie nie podlaczy, nawet nie ma wyjscia do VAGa. A turbinke podkrecasz srubka, ale jak sie nie znasz nic nie rob.

Zrob to co mowi hans, chyba masz dziurawe rury, albo poprostu rura spadla.

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Mam dokladnie to samo...
PostNapisane: 31.sie.2005 16:29:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.mar.2004 19:09:57
Posty: 19
Lokalizacja: Warszawa
Na zimnym super, jak postoję w korku albo mocno nagrzeje komore silnika to :( nie zbiera sie z dolu i kiepsko ciągnie.
Jesli rozwiazales problem to napisz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Rozwiązanie problemu!!!
PostNapisane: 13.paź.2005 12:07:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.mar.2004 19:09:57
Posty: 19
Lokalizacja: Warszawa
Winny jest układ zasilania w paliwo a ściśle rurki doprowadzjące.
Przy nagrzanej komorze silnika wytwarzała się nieszczelność i układ zapowietrzał się co można było stwierdzić po obejrzeniu przejrzystej rurki doprowadzającej paliwo od filtra do silnika. W tej rurce w trakcie "takiej" pracy raz było paliwo a raz powietrze mniej wiecej pół na pół co prowadziło do nierównej pracy i "zdychania" na niskich obrotach. Co dziwne przy zimnych rurkach i reszcie problem zanikał. Wnioski - wymienić rurki i zaciski powinno pomóc tak jak u mnie.

pozdrawiam

_________________
80 B3 '91 SB 1.6TD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2005 12:44:28 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2004 21:18:59
Posty: 1624
Lokalizacja: Kraków
Sławek, a bardzo tą moc tracisz? Bo to standard w silnikach z turbiną, że jak się ciągle daje w palnik to słabną. Ja mam zdrowy silnik, zdrowe turbo, i też tracę, ale nie aż tak, żebym nie mógł jechać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2005 15:29:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.mar.2004 19:09:57
Posty: 19
Lokalizacja: Warszawa
U mnie bylo tak, ze naprawde jazda byla mordegą. Dodawanie gazu z niskich obrotów to po prostu trwało wieki. obroty wzrastały w tempie żłówim. Ale juz jest ok. patrz moj przedostatni post.

_________________
80 B3 '91 SB 1.6TD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2005 19:37:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
pmp napisał(a):
U mnie bylo tak, ze naprawde jazda byla mordegą. Dodawanie gazu z niskich obrotów to po prostu trwało wieki. obroty wzrastały w tempie żłówim. Ale juz jest ok. patrz moj przedostatni post.


miło czytać epilogi :peace: , ale Pan Sławomir nami nic nie napisał :>

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: