.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 13:33:30

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: wiatraki i przekazniki
PostNapisane: 13.paź.2005 19:57:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2003 20:25:09
Posty: 91
Lokalizacja: Głogów
witam. w audi a6 2.5 tdi v6 1998 r po przekręceniu kluczyka od razu uruchamiają się dwa wiatraki na chłodnicy. co to może być? i jeszcze cały czas jakiś przekażnik stuka , przestaje wyłącznie po włączeniu klimy. pozdrawiam.

_________________
Było: Audi 80 B3 1,8 swap 2,0;
Było: Audi a3 1,8 20V;
Było: Audi a6 2.5 V6 TDI AVANT
Jest: Audi A3 1.6 Sportback


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2005 20:00:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
to normalne, jak jest klima włączona to zawsze wiatrak Ci się włączy po przekręceniu kluczyka.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2005 20:14:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2003 20:25:09
Posty: 91
Lokalizacja: Głogów
może zle napisałem. chodzi o to że nawet przy wyłączonej klimie chodzą od razu dwa wiatraki.

a ten przekaznik to jeszcze inna sprawa. po prostu już w czasie jazdy cały czas pstryka jebaniec. i gdy załączę klimę to przestaje, i tu mój wniosek że te dwie sprawy są powiązane. (prawdziwy sherlock holmes)

_________________
Było: Audi 80 B3 1,8 swap 2,0;
Było: Audi a3 1,8 20V;
Było: Audi a6 2.5 V6 TDI AVANT
Jest: Audi A3 1.6 Sportback


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2005 07:23:01 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Odłącz czujnik w chłodnicy. Jeśli przestaną się kręcić masz go do wymiany.

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2005 16:59:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2003 20:25:09
Posty: 91
Lokalizacja: Głogów
dzięki. tylko czy to możliwe że jest czujnik zrypany jeśli na desce rozdzielczej wskazuje temperaturę 90 st C ? pozdrawiam.

_________________
Było: Audi 80 B3 1,8 swap 2,0;
Było: Audi a3 1,8 20V;
Było: Audi a6 2.5 V6 TDI AVANT
Jest: Audi A3 1.6 Sportback


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2005 19:52:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2003 20:25:09
Posty: 91
Lokalizacja: Głogów
witam. już po problemie. koło pasowe zerwało instalację z jakiejś wiązki przewodów i robiło się zwarcie. teraz jest ok. to informacja dla tych co tak jak ja mieli auto powypadkowe dupowato złożone. po prosto ktoś tą wiązkę zle poprowadził. lepiej nie myśleć co by się działo gdyby wciągnęło jakiś kabelek plusowy. pozdro.

_________________
Było: Audi 80 B3 1,8 swap 2,0;
Było: Audi a3 1,8 20V;
Było: Audi a6 2.5 V6 TDI AVANT
Jest: Audi A3 1.6 Sportback


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: