.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 15:35:03

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: HEEEEEEEELP strasznie pilne!!!! przewody WN podłączenie
PostNapisane: 13.paź.2005 17:32:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 09:12:22
Posty: 910
Lokalizacja: Pruszków
Zdjąłem wszystkie kable zapłonowe naraz (kurna zpomniałem że przecież nie będę pamiętał które idą na które cylindry!!!) Proszę niech mi ktoś powie z których dziurek w kopułce na które cylindry? Zaraz muszę jechać a palnąłem taką głupotę (POŚPIECH TWÓJ WRÓG!)

Audi 80 B4 ABT rzecz jasna.,..

_________________
Audi A4 B8 Q, 3,0TDI, 2010
dawniej: A4 B6 1,9TDI AVF; Passat 1,9TDI AVF; Audi 80 B4 2.0 ABT 90KM...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2005 20:12:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 09:12:22
Posty: 910
Lokalizacja: Pruszków
OK znalazłem odpowioednie zdjęcie na Allegro trochę niewyraźne trochę się domyślałem ale podłączyłem i wóz pojechał więc chyba jest dobrze.
cylinder 1 (stojąc twarzą do maski pierwszy z brzegu i najdłuższy kabel) na kopułce lewy górny, 2 -lewy dół, 3-prawy górny, 4-prawy dół. Trochę dziwna kolejność ale chodzi.

Zgrzeszyłem głupotą, mam mocne postanowienie poprawy.

_________________
Audi A4 B8 Q, 3,0TDI, 2010
dawniej: A4 B6 1,9TDI AVF; Passat 1,9TDI AVF; Audi 80 B4 2.0 ABT 90KM...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2005 07:50:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
zdejmujesz kopulke i na krawedzi rozdzielacza tam gdzie styka sie z kopulka jest zaznaczony kreską pierwszy cyl. palec kreci sie zgodnie ze wskazowkami zegara. kolejnosc zaplonow powinna byc 1-2-4-5-3.

czyli pierwszy na rozdzielaczu z pierwszym cyl.
drugi na roz. z drugim cyl.
trzeci na roz. z czwartym cyl.
czwarty na roz. z piatym cyl.
piaty na roz. z trzecim cyl.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2005 08:12:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2005 15:35:14
Posty: 622
Lokalizacja: Ostrołęka
Lukasik, podana przez Ciebie kolejność ma zastosowanie dla silnika 5 cyl., a Ramon ma 4 ABT, a tu jest trochę inaczej. 1, 3, 4, 2. :):

_________________
Pozdrawiam - Danek
Granatowa B4 '92 2.0 ABT + LPG Bingo M:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2005 08:37:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 09:12:22
Posty: 910
Lokalizacja: Pruszków
Danek licząc zgodnie z ruchem zegarka to będzie właśnie tak. Chyba powinienem zauważyć jakieś objawy w pracy silnika gdyby jednak było podłączone nieprawidłowo?...

_________________
Audi A4 B8 Q, 3,0TDI, 2010
dawniej: A4 B6 1,9TDI AVF; Passat 1,9TDI AVF; Audi 80 B4 2.0 ABT 90KM...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2005 09:17:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Danek napisał(a):
Lukasik, podana przez Ciebie kolejność ma zastosowanie dla silnika 5 cyl., a Ramon ma 4 ABT, a tu jest trochę inaczej. 1, 3, 4, 2. :):


Rzeczywiscie, nie zwroocilem uwagi ze ma 4ry :) ale zasada taka sama tylko inna kolejnosc.



Jesli zle sie podlaczy to od razu bedzie widac po pracy silnika ze szarpie. Jeli pracuje rowno to podlaczenie git.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2005 10:14:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2005 15:35:14
Posty: 622
Lokalizacja: Ostrołęka
Ramon, jakbyś źle podłączył, to albo wogóle byś nie zapalił, albo silnik by Ci się trząsł i nierówno pracował. Jak masz tą kolejność, którą podałem to jest ok.

Lukasik, luzik :diabel:

_________________
Pozdrawiam - Danek
Granatowa B4 '92 2.0 ABT + LPG Bingo M:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2005 11:32:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 09:12:22
Posty: 910
Lokalizacja: Pruszków
takie też objawy były przy kilku nieudanych próbach utrafienia.

_________________
Audi A4 B8 Q, 3,0TDI, 2010
dawniej: A4 B6 1,9TDI AVF; Passat 1,9TDI AVF; Audi 80 B4 2.0 ABT 90KM...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: