Scott napisał(a):
wiara nie wytrzyma tu z doświadczeniem

wolałbym mieć abs i go wyłączać niż go nie mieć, no i żal trochę zostawić to stare autko, skoro trochę swojej krwi mogłoby dać nowemu...
przeguby , piasty, mocowania przewodow elektrycznych do karoserii , gumki na otwory technologiczne, przewody hamulcowe oraz ich mocowania do karoserii , ( prawdopodbnie w wersji ABS w odroznieniu od non ABS do tylu idzie jedna rurak zamiast 2 i jest zupenie inaczje rozwiqzane rozklad sily hamowania lewe /prae kolo) czyli rozdzielacz sily hamowania lewo/prawo/ reduktor sily hamowania tylniej osi , oczywiscie pompa ABS plus mocowania do karoserii , inna pompa hamulcowa ... no i dochodzimy do nieszczesniej wiazki elektrycznej gdzie ABS jest wkomponowany w reszte wiazki i podejzewam ze wkomponowanie tego w wiazke w twoim aucie bedzie wiazalo sie z pozostaiewniem czesci przeweodow niepodslaczonych bo nie bedzie do czego ( skrzynia automatyczna , inny komputer serujacy silnikiem , inne wyposazenie .... chyba szybciej i taniej byloby przespawac sciane grodziowa z twojego do tej 200tki ... oczywiscie to tak na pierwszy rzut oka trzeba wymienic bo miedzy Twoim a 200tka roznica jest w polosiach , rozstrawie , srednicahc i moze sie okazac ze zakladajac polosie z przegubami o 200 , nie bedzi eto pasowlo do skrzyni. idac dalej kolumny zawieszenia 200tki maja wieksze skrdnice sworzni wahaczy , nie wiem jaki zawias masz u siebie ale moze okazac sie ze bedziesz musial przelozyc cale zawieszenie zeby zaczelo to pasowac ... dalej idac ... pewnikiem masz kola na 4 sruby a w 200 masz na 5 srub

... czyli zmiana felg

... pewnikiem tarcze w tej 200tce tez juz do nowych nie naleza czyli automatycznie nowe heble . to tak w elegraficznym skrocie ....ciekawe na ile jestes uparty
