.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 17:39:00

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: jak mogę powiększyć stado koników w 2.8 (174 chyba)
PostNapisane: 17.paź.2005 22:13:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2005 20:21:25
Posty: 24
Lokalizacja: Malbork
Co można bez większych cudów i worka kasy zrobić w takim motorze i jak znosi takie modyfikacje automat???
Dzięki z góry...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2005 22:33:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
hmm, nic ? :diabel:

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2005 22:38:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
Najtaniej i z najwiekszym skutkiem wywalic wszystko co zbedne - fotele, tapicerke, wygluszenia, kimatyzacje, podnosniki szyb itd.
Zamiast automata manual ;-) Mysle ze spokojnie 2-3 sekundy do przodu :peace:

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2005 22:56:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
ej no Marek, 3 s. to już prawie S2 :D PRAWIE robi różnicę :570: :DDDDD

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2005 11:11:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.wrz.2004 15:43:25
Posty: 895
Lokalizacja: warszawa praga
najbardziej efektywnym tuningiem tego silnika będzie jego wymiana na inny - 2,2T ; 4,2
:D

_________________
XC90 T6
C70 2.0T
Dodge Magnum 3.5
royal star 1300 tour de lux
mała rzecz a cieszy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2005 11:18:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
dizla tylko :D

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2005 11:21:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.wrz.2004 13:07:12
Posty: 3121
Lokalizacja: Chorzów
Auto: Coupe turbo quattro
nie styknie tylko powiedziec ze nic sie nie da zrobic? :/

_________________
coupe turbo quattro 3B '91
A8 4E BFM '03


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2005 11:41:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
znaczy się da:

wałki - 2x 890 zł.
chip = 1500 zł. ze strojeniem
obróbka głowicy = 1000 zł.
obróbka kolektorów = 700 zł.
wydech = 2000 nierdzewka lubo 1000-1200 zwykły
robocizna + znalezienie kogoś kto się na tym zna = bezcenne.

aha, realne wartości to jakieś +20 - 30 KM

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2005 11:47:36 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
i trzeba dodac ze silnik traci kulture pracy i przestaje nadawac sie do spokojnej jazdy

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2005 11:49:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
dla miłośników sprintów spod świateł wymyślono jeszcze NITRO . Pytaj kolegi Wowo.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2005 12:10:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
Leo napisał(a):
znaczy się da:

wałki - 2x 890 zł.
chip = 1500 zł. ze strojeniem
obróbka głowicy = 1000 zł.
obróbka kolektorów = 700 zł.
wydech = 2000 nierdzewka lubo 1000-1200 zwykły
robocizna + znalezienie kogoś kto się na tym zna = bezcenne.

aha, realne wartości to jakieś +20 - 30 KM


Leo tylko jednego nie napisales "obróbka głowicy = 1000 zł." to za sztuke ;-)
Ja bym jeszcze dodal ze uszczelki uszczeleczki simmeringi pasek i inne duperelki ktore beda do wymiany przy takiej robocie to nastepne 800 pln

No i po robocie tylko PB98 ;-)

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2005 12:27:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Marku, 2.8 seryjnie powinno jeździć na 98 a co dopiero po podkręcaniu. Tam przeciez sprężanie jest konkretne. Co do głowic oczywiście masz racje.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2005 12:29:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.wrz.2004 13:07:12
Posty: 3121
Lokalizacja: Chorzów
Auto: Coupe turbo quattro
Leo napisał(a):
znaczy się da:

wałki - 2x 890 zł.
chip = 1500 zł. ze strojeniem
obróbka głowicy = 1000 zł.
obróbka kolektorów = 700 zł.
wydech = 2000 nierdzewka lubo 1000-1200 zwykły
robocizna + znalezienie kogoś kto się na tym zna = bezcenne.

aha, realne wartości to jakieś +20 - 30 KM


noi nie szło tak od razu? :peace: ;)

_________________
coupe turbo quattro 3B '91
A8 4E BFM '03


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2005 12:36:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
ale kolega pytał o niewydawanie worka kasy.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2005 12:39:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
Ivo napisał(a):
Leo napisał(a):
znaczy się da:

wałki - 2x 890 zł.
chip = 1500 zł. ze strojeniem
obróbka głowicy = 1000 zł.
obróbka kolektorów = 700 zł.
wydech = 2000 nierdzewka lubo 1000-1200 zwykły
robocizna + znalezienie kogoś kto się na tym zna = bezcenne.

aha, realne wartości to jakieś +20 - 30 KM


noi nie szło tak od razu? :peace: ;)


A nie szlo poszukac przed zadaniem pytania - bylo juz na ten temat kope razy :/

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2005 13:06:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
zrobic generalkę silnika...

co prawda o 2.6 ale co za różnica...

http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=22259

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2005 13:11:53 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
A sprawdzałeś, czy Twoje 2.8 serię trzyma?? Bo jak nie to może warto od tego zacząć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2005 13:21:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2004 14:40:54
Posty: 2215
Lokalizacja: Warszawa ; "Maleństwo"- Audi 100 C-4 Avant 2,8 V6
Kupiłeś stateczną , rodzinną limuzyne z odpowiednią mocą do komfortowej jazdy .
W jakim celu chcesz ją przerabiać ?

Jak napisał Grześ -> najpierw sprawdź ile koników z niej uciekło

najczęściej do sprawdzenia skracanie dolotów

czy masz zagazowane auto ?

_________________
Liczą się ci przyjaciele do któych możesz zadzwonić o czwartej nad ranem

Rzczewistość jest tylko iluzją, aczkolwiek bardzo trwałą


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: a może tak, a może nie, kto to wie...
PostNapisane: 18.paź.2005 19:26:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2005 20:21:25
Posty: 24
Lokalizacja: Malbork
Nie sądzę żeby coś tam zdychało, ale wiem że 2.8 miewa 190 z górką.
Ścigać się nie zamierzam, ale lubię lubię lubię to co ciągnie hehe.
Przez 8 lat jeździłem Lincolnem Continentalem 3.8 164 psy...
Ma ponad 400 tyś i coraz trudniej Go kochać ;-)
Niuńka ma się dobrze, ale wierzyłem w jakiś elektroniczny patent który to wyrówna... (do tych 190)
Pozdrawiam Panie i Panów też!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2005 20:06:32 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
te 193konne to sa nowsze silniki 30to zaworowe

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: