.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 17:38:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2005 20:58:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
eeee spokojnie można go poczipować. Kiedyś Mario swoje byłe A4 2.8 193km zrobił u marka i wiem, że była poprawa na G-techu. Oczywiście spalanko wzrosło pewnie ale co tam :D

_________________
diesel - silnik z duchem -)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2005 21:46:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.mar.2005 00:42:11
Posty: 277
A co zrobic kiedy już się dowiemy, że autku brakuje określonej ilości seryjnych KM, wymieniać wszystko po kolei czy da sie to jakoś sensownie rozwiązać???

_________________
Audi Coupe - jedyna słuszna marka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2005 22:07:30 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Christo napisał(a):
A co zrobic kiedy już się dowiemy, że autku brakuje określonej ilości seryjnych KM, wymieniać wszystko po kolei czy da sie to jakoś sensownie rozwiązać???


Ehhhhh, chyba najpierw trzeba sprawdzić, później się martwić...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2005 22:20:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.mar.2005 00:42:11
Posty: 277
GrzesB napisał(a):
Ehhhhh, chyba najpierw trzeba sprawdzić, później się martwić...


No tak, ale bez względu na to czy hamownia wykaże mi 115 czy 130 zamiast 136 fabrycznych koni to i tak nie będę wiedział, które elementy spowodowały ubytek tej mocy. Bo jeśli jedynym rozwiazaniem jest remont całego silnika to do kitu taki interes.

_________________
Audi Coupe - jedyna słuszna marka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Od kiedy to wychodziło? Dopiero się uczę Kapitanie...
PostNapisane: 18.paź.2005 22:34:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2005 20:21:25
Posty: 24
Lokalizacja: Malbork
Ja się absolutnie nie czepiam,
cieszę się tym autkiem, wszystkimi jego zaletami, usprawiedliwiam wady itp
...Ale...
Lepsze wrogiem dobrego!

-----------------------------------------

Yossarian
( między jednym, a drugim lotem bojowym ;-) )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2005 05:28:17 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
Christo napisał(a):
GrzesB napisał(a):
Ehhhhh, chyba najpierw trzeba sprawdzić, później się martwić...


No tak, ale bez względu na to czy hamownia wykaże mi 115 czy 130 zamiast 136 fabrycznych koni to i tak nie będę wiedział, które elementy spowodowały ubytek tej mocy. Bo jeśli jedynym rozwiazaniem jest remont całego silnika to do kitu taki interes.

nie musisz sie na wszystkim znac :d... mechanik Ci powie co jest nietak jak Ci mocy brakuje ;-)

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: a może tak, a może nie, kto to wie...
PostNapisane: 19.paź.2005 07:28:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
A6avant96 napisał(a):
Nie sądzę żeby coś tam zdychało...


a to duży błąd, bo zdechło na 90% pytanie tylko ile...

shamuj sie bedziesz wiedział, koszt duży nie jest

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2005 07:28:30 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
hans napisał(a):
Christo napisał(a):
GrzesB napisał(a):
Ehhhhh, chyba najpierw trzeba sprawdzić, później się martwić...


No tak, ale bez względu na to czy hamownia wykaże mi 115 czy 130 zamiast 136 fabrycznych koni to i tak nie będę wiedział, które elementy spowodowały ubytek tej mocy. Bo jeśli jedynym rozwiazaniem jest remont całego silnika to do kitu taki interes.

nie musisz sie na wszystkim znac :d... mechanik Ci powie co jest nietak jak Ci mocy brakuje ;-)


Słuchaj Hans - kolega chyba pomylił 2.8 z 2.5 TDI - tutaj nie da rady za 1500 PLN podnieść mocy o 20%.


Niektórzy nie rozumieją, że jak chce się coś zrobić dobrze, to trzeba zacząć od serii... lepiej obrabiać głowice, wstawiać inne wałki... tylko co z tego, jak po takich zabiegach autko i tak dostanie baty od seryjnego 2.8... aaa, pewnie jeszcze gazior masz?? Podciśnienie??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2005 08:55:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.mar.2005 00:42:11
Posty: 277
GrzesB napisał(a):
Niektórzy nie rozumieją, że jak chce się coś zrobić dobrze, to trzeba zacząć od serii... lepiej obrabiać głowice, wstawiać inne wałki... tylko co z tego, jak po takich zabiegach autko i tak dostanie baty od seryjnego 2.8... aaa, pewnie jeszcze gazior masz?? Podciśnienie??


Nie mam 2.8, lecz 2.3 10v oczywiście bez gazu. Zaciekawił mnie temat, bo chip chyba nie jest jedynym wyjściem. Wiem, że najlepiej na początku sprawdzić auto na hamownii, aby wiedzieć ile brakuje mi czy komuś tam do serii, ale wiedząc to i tak pozostane z pytaniem :P . Pytam tylko w celach orientacyjnych, bo w aucie już zrobiłem trochę, żeby podnieść jego wydajność (od prostego odciążenia począwszy, na małym remoncie silnika, planowaniu głowicy, wymianach kabli, układu wydechowego (został jeszcze kat) czy świec kończąc). Auto po tych zabiegach pracuje równiej, ale czy przybyło mu mocy, raczej trudno powiedzieć.

_________________
Audi Coupe - jedyna słuszna marka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2005 09:06:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
no i to był błąd... teraz hamownia jest dostepna praktycznie wszędzie
warto z tego korzystac bo jak praktyka pokazuje czasami właściciel
się podnieca bo po zmianie wydechu auto stało się żwawsze
a hamownia i pomiary czasów pokazują że nic się nie zmieniło albo
jak czasem bywa nawet koników ubyło...

po co robic jakies cuda jak nie wiadomo co dały?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2005 11:02:34 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
Christo napisał(a):
GrzesB napisał(a):
Niektórzy nie rozumieją, że jak chce się coś zrobić dobrze, to trzeba zacząć od serii... lepiej obrabiać głowice, wstawiać inne wałki... tylko co z tego, jak po takich zabiegach autko i tak dostanie baty od seryjnego 2.8... aaa, pewnie jeszcze gazior masz?? Podciśnienie??


Nie mam 2.8, lecz 2.3 10v oczywiście bez gazu. Zaciekawił mnie temat, bo chip chyba nie jest jedynym wyjściem. Wiem, że najlepiej na początku sprawdzić auto na hamownii, aby wiedzieć ile brakuje mi czy komuś tam do serii, ale wiedząc to i tak pozostane z pytaniem :P . Pytam tylko w celach orientacyjnych, bo w aucie już zrobiłem trochę, żeby podnieść jego wydajność (od prostego odciążenia począwszy, na małym remoncie silnika, planowaniu głowicy, wymianach kabli, układu wydechowego (został jeszcze kat) czy świec kończąc). Auto po tych zabiegach pracuje równiej, ale czy przybyło mu mocy, raczej trudno powiedzieć.


najpierw trzeba wiedziec jak dana przerobka wplynie na prace silnika a pozniej sie brac za cos ... takie robienie zupelnie przypadkowych elementow pod katem zwiekszenia osiagow w silniku N/A przewaznie konczy sie spadkiemn tych osiagow. pare tematow niej kolega bartoszzka rozpiisal sie troszke o swoim silniku... w ten sposob wlasnie napezy zabierac sie do pracy bo przewaznie wtedy okazuje sie ze wcale nie trzeba polowy rzeczy robic a druga polowe nalezy zrobic zupelnie inczej i wtedy to daje jakis efekt .... i zawsze chcac podniesc moc silnika wolnossacego nalezy robic wszystkie przerobki od fitra powietrza po wydehc koncowy bo w tym przypadku wszystko ma wplyw na inne elementy i ich sprawnosc a co za tym idzie przyrosty mocy/momentu

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2005 11:53:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Jeśli nie jest się jakimś chorym maniakiem, to tunng mechaniczny silnika wolnossącego trzeba odpuścić. jedyne sensowne rozwiązanie, to N2O :D. Sporo mocniejszych aut można zostawić w tyle.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2005 11:54:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
wowo napisał(a):
Jeśli nie jest się jakimś chorym maniakiem, to tunng mechaniczny silnika wolnossącego trzeba odpuścić. jedyne sensowne rozwiązanie, to N2O :D. Sporo mocniejszych aut można zostawić w tyle.


ale tylko na 5-10 sekund ;)

no i nie na wszystkich biegach... :P

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2005 11:57:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
no, na przykład na 5 biegu spróbuj nitro włączyć od 220 do 240 ;)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2005 11:58:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Maciu -> zapewniam, ze ten czas wystraczy. Co do biegów, to kwestia wprawy, można trysnąć w każdej chwili.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2005 12:02:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
wowo napisał(a):
Maciu -> zapewniam, ze ten czas wystraczy. Co do biegów, to kwestia wprawy, można trysnąć w każdej chwili.


dobra, traktuje to jako zaproszenie do sprawdzianu na następny zlot ;)

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2005 12:21:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
:peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2005 12:37:43 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
Maciu , nie masz szans :D ... jezeli Wowo uzywa dysz "setek" to ma moment obrotowy grubo powyzej 400 Nm a moc w okolicach 280 KM i masa auta kolo 1300 kg wiec to bedzie wygladalo jak start spod swiatel przy tych 100 km/h ... uwierz mi wiem cos na ten temat :D widzialem jak mozna takim strzaalem przyprawic o kompleksy scigacze 600tki ktore maja kolo 100 KM
jak juz to probuj sie na dluzszym dystansie :D ... nitro sie skonczy i role sie odwroca :D

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2005 12:59:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
hans napisał(a):
Maciu , nie masz szans :D ... jezeli Wowo uzywa dysz "setek" to ma moment obrotowy grubo powyzej 400 Nm a moc w okolicach 280 KM i masa auta kolo 1300 kg wiec to bedzie wygladalo jak start spod swiatel przy tych 100 km/h ... uwierz mi wiem cos na ten temat :D widzialem jak mozna takim strzaalem przyprawic o kompleksy scigacze 600tki ktore maja kolo 100 KM
jak juz to probuj sie na dluzszym dystansie :D ... nitro sie skonczy i role sie odwroca :D


Kiedyś kolegi A200q 2.2t 10V trafiliśmy na białego pługa 406 chyba 1.8 na nosie:)
Dopuki gość jechal bez nosa to byla zabawa z nim, bo nawet z partyzanta nie mogl nas wyprzedzić:)
Potem pan sie zdenerwował i zalaczyl na 3cim biegu nosa, , to moglismy mu tylko pomachać :516: :518: , i to nie bylo tak troszke, tylko chamówa. Takze taki nosik potrafi namieszać :)

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2005 13:44:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
no tak ale my mamy ustawke na przyszły zlot a wtedy mam nadzieje
miec cokolwiek wiecej niż 230 koników :)

po za tym nikt nie mówił że to ma być krótki dystans ;)

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: