.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 09:02:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2005 14:47:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2004 14:40:54
Posty: 2215
Lokalizacja: Warszawa ; "Maleństwo"- Audi 100 C-4 Avant 2,8 V6
niestety tylko allegro
no i pojeździc po okolicy - poszukac szrotów , sklepów z używanymi sklepami.

jutro moge na PW wysłac ci adres sklepu w łodzi który wysyła części używane .

zernij jeszcze do działu z polecanymi sklepami i szrotami może tam coś znadziejsz

_________________
Liczą się ci przyjaciele do któych możesz zadzwonić o czwartej nad ranem

Rzczewistość jest tylko iluzją, aczkolwiek bardzo trwałą


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2005 15:49:44 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2004 21:18:59
Posty: 1624
Lokalizacja: Kraków
Dopóki pompa pracuje, znaczy się kierownica się kręci, to możesz jeździć. Bez wspomagania też dasz radę zakręcić kołem, pozatym pompa nie poleci całkiem od razu.
Szerokiej drogi :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2005 21:45:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2004 21:59:22
Posty: 644
Lokalizacja: szczecin
Auto: C4 2.6 ABC AVANT
lekkie zgrzytanie pompy przy max skręconej kierownicy to norma, nie ma co się przejmować tylko jeździć...

_________________
był: Audi 90 B3 '89 2.0i 115KM 5 cyl. code: PS+cat.
jest: Audi 100 C4 Avant '92 2.6i v6 150KM ABC
jest: VW Passat Variant '99 1.8T 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2005 22:02:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.paź.2004 20:36:46
Posty: 54
Lokalizacja: Warszawa
alexhawk napisał(a):
lekkie zgrzytanie pompy przy max skręconej kierownicy to norma, nie ma co się przejmować tylko jeździć...


Widzisz Robson, troche popstrykałeś w klawiaturę i samochód jest git -nic nie trzeba naprawiać

Ależ to forum Audi jest niesamowite:)

pozdrawiam wszyskich -bisiek

_________________
Audi 100 Avant V6 2.6 C4 ABC 1993 + OMVL Dream XXI N


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2005 22:04:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
alexhawk napisał(a):
lekkie zgrzytanie pompy przy max skręconej kierownicy to norma, nie ma co się przejmować tylko jeździć...

Lekkie nie jest problemem, ale glosne jest sygnalem do wymiany pompy (450 zeta), zreszta czuc to wyraźnie, poniewaz nastepuje wyraźny spadek sily wspomagania. Dopoki prawidlowo wspomaga - odpusc sobie grzebanie.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2005 22:44:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lip.2005 14:43:39
Posty: 41
Lokalizacja: Koszalin
baskecior na chwilę obecną jest wspomaganie w jak najlepszej formie, więc narazie nie ruszam choć "fachowiec" mówił 300zł za pompe + 50zł za wymianę + płyn i będzie git, ale narazie nic nie ruszam myslę o gazie bo kurcze troche mi pali choć w sumie dopiero go testuję.

_________________
Audi 80 B3 1.8 (LPG) 91r. TREND EDITION


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2005 22:53:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.kwi.2005 21:36:33
Posty: 207
Lokalizacja: Warszawa
Vanilla I napisał(a):
Hej Robson g:)

tak sprzypią przeguby gdy chcą na emeryturę - nic tylko kupić nowe a teraz zmykaj szybciukto na newbie i przedstaw się za nim na ciebie ojcowie założycie nakrzyczą
tu masz link : http://www.audiklub.org/phpBB2/viewforum.php?f=4

pozdr
Ale kolega pisze,że jak stoi w miejscu,to skrzypi.Więc to pompa,a nie przeguby :diabel:

_________________
Marcin
A4 2.8 30V Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2005 23:03:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lip.2005 14:43:39
Posty: 41
Lokalizacja: Koszalin
Marcinnnie tak jak wcześniej pisałem iż serwisant stwierdził pompę, może pomoże wymiana płynu a może nie..... jak narazie wszyscy doradzją jeździć i nie przejmować się zbytnio. A da radę spokojnie jeździć z tym. :)

_________________
Audi 80 B3 1.8 (LPG) 91r. TREND EDITION


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2005 18:01:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2004 21:59:22
Posty: 644
Lokalizacja: szczecin
Auto: C4 2.6 ABC AVANT
dokładnie - jeździj chłopie i się nie przejmuj - obyś miał tylko takie problemy w tym aucie :peace: czego Ci z całego serca życzę :D

_________________
był: Audi 90 B3 '89 2.0i 115KM 5 cyl. code: PS+cat.
jest: Audi 100 C4 Avant '92 2.6i v6 150KM ABC
jest: VW Passat Variant '99 1.8T 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2005 18:45:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lip.2005 14:43:39
Posty: 41
Lokalizacja: Koszalin
witam ponownie :)
problem się rozwiązał przy okazji: wymieniłem pasek klinowy i jest CICHUTEŃKO :)

Dzięki i pozdrawiam

_________________
Audi 80 B3 1.8 (LPG) 91r. TREND EDITION


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: ok jeśli się wyjaśniło
PostNapisane: 20.paź.2005 20:23:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2005 20:21:25
Posty: 24
Lokalizacja: Malbork
Może i bez sensu wyskakuję, ale gdyby mechanik wykazywał większe upodobanie do wymian pomp niż przegubów....
Istotny wg mnie szczegół:
Przegub bardziej daje kiedy na max skręcie dasz mu gazu (w zależności od stopnia "padłości"), pompa odezwie się na postoju.
Mogę się mylić ale wiele podzespołów mi już w życiu odmawiało posłuszeństwa.
Pozdro 4 mechanik!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: spóźniawka
PostNapisane: 20.paź.2005 20:24:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2005 20:21:25
Posty: 24
Lokalizacja: Malbork
SORX....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2005 21:10:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sie.2005 17:09:37
Posty: 11
Lokalizacja: Białobrzegi
miałem to samo przy max skręcie coś zęziło szczegulnie po porannym odpaleniu pużniej troche było ciszej
Okazało się ze śruba mocująca pompe wspomagania była urwana
Teraz jest oki
Oby u Ciebie było tylko to bo pompa kosztuje nie mało a uzuwki czy regeneracja starczają na krutko
Pozdrowienia dla Audikowców

_________________
Audi B4 Avant 2l wielopunkt b/gaz auto posiadam od 2004 11 wcześniej jeżdziłem poldkami


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2005 15:50:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.wrz.2005 08:14:17
Posty: 272
Lokalizacja: Krakow / TKN
Witam!!
U mnie jest to samo! Byłem u znajomego mechanika powiedział że to normalne, też się przyzwyczajłem (nie skręcam do oporu), a wspomaganie działa bez zarzutu.
Pozdro!!

_________________
80 B3...90'...1.6...PP...2EE, b.
80 B3...89'...1.8s..NE...keihin I(angol), b.
100 C4...92'...2.2t...AAN, b.
100 C4...94'...2.2t...AAN,
...........................................................
HVAC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: moze ja sie "wtroncem"
PostNapisane: 21.lis.2005 16:31:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lip.2005 17:20:19
Posty: 324
Lokalizacja: wawa
chodzi o to, ze jak ruszysz kierownica, to pompa sie uruchamia i wspomaga przekladnie. Jak przestajesz mieszac kolkiem to i pompa przestaje wspomagac. Jesli natomiast dokrecisz kierownice do oporu i jej nie odpuscisz o mala odrobinke (powiedzmy centymetr na obwodzie kierownicy) to pompa bedzie dalej wspomagac (bo pchasz kierownice). Taka dzialalnosc jest destrukcyjna dla pompy czy nawet calego wspomoagania. Pompa chce skrecic kola ale dalej juz sie nie da, to tak samo jakbys probowal ruszyc z wcisnietym do oporu hamulcem...

Takie dzialanie powoduje, ze pompa daje z siebie wszystko, ogromnie podnoszac temperature plynu wspomagania. Poza tym potrzebuje znacznie wiekszego momentu z silnika co zreszta slychac, bo silnik lekko zwalnia, pasek klinowy piszczy a caly uklad szumi, klekocze.

Dlatego zawsze lekko odpuszczaj kierownice, gdy juz ja dokrecisz do oporu. To bardzo wazne

pozdro[/quote]

_________________
pozdr.
t.
________
ABC@8G7


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: