lemmy napisał(a):
Witam
Przeczytałęm całe to forum ale nie znalazłem ładnie i pezejżyście opisanej tej czynności a dokładnie chodzi mi o ustawienie dołu rozrządu wału, bo mniejuż szlak trafia żadnemądre ksiązi niemaja opisu dobrego i niewiem gdzie to cholerne naciecie ustawić wg. jakiego punktu.
powiem w skrócie ściągałem pasek i założyłem wszystko po staremu i niechodzi wiec chciałem zrobić to na znakach od nowa... także jak ktośbędzie znał lek na mojąbolączke bardzoprosze o kilka słów.
Dzięki z góry Audikowcyyy
Kręciłeś już silnikiem jak to poskładałeś
Wpierw ustawiasz dół, znak masz na kole zamachowym i powinien być widoczny we wzierniku na kryzie bloku po prawej str. patrząc od przodu.
Masz ustawić kreske z cyfrą zero! (0) na dolnej krawędzi (lampa w łape), pierwszy tłok będziesz miał w GMP.
Koło wałka ustawiasz na znaki (na pokrywie u góry i na kole kropka na czole).
Warto sprawdzić stan klina na wałku;)
Ustawienie dołu możesz równolegle sprawdzić poprzez znak (nacięcie) na kole pasowym (z przodu) a wypustem na pompie oleju.
Śrubę do wału wkręcasz na szczeliwie lub kleju, naciągasz pasek pompą wody badasz 90st. przekręcając, kręcisz wałem pare razy ale kluczem! jeśli nie ma oporów w pewnych momentach, palisz bryke i jedziesz
