.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 17:45:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2005 11:38:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2005 10:44:14
Posty: 59
Lokalizacja: Bełchatów
sama nie wiem co teraz zrobić...
po poruszaniu tą kostką spadki obrotów ustały i od kilku dni jest ok.
mąż ją odkręcił (na takie 2 śrubki i próbował wyciągnąć ale sie nie dało więc włożył z powrotem i sie naprawiło)
ma ktoś jakiś schemat tego silniczka jak to wyciągnąć ? czy można wyciągnąc i czy to można ruszac?
na jutro mam spotkanie z elektronikiem i sama nie wiem czy jechac...
bo na razie wszystko gra :|
silnik 1.6 Ahl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2005 13:11:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Musiałbym popytać o schematy ale sprawa jest prosta .
Dwie śrubki wek wyciągnąć krokowy i przeczyścić stożek tam najczęściej zbiera się syf i powoduje ze nie ma idealnej powierzchni przylegania(w gnieździe też jest stożek) ot cała filozofia naprawy.A aby sprawdzić czy działa to też na wyciągniętym załączyć zapłon i sprawdzić czy się chowa i wysuwa(ruch posuwisto zwrotny całkiem znajomy :D )
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 21:43:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2005 10:44:14
Posty: 59
Lokalizacja: Bełchatów
no nie wiem... to nie chce wyjść. wychodzi tylko ta kostka czy też wtyczka na 8 pinów i potem odkręcamy srubki i co, mam wyrwac? :P
mechaniki mówią nu nu tego nie wolno bo tam niby jakies przewody gdzieś można urwac...
aaa no i dzisiaj znowu obrotki spadały, ale znowu pogmeranie przy tych śrubkach pomogło.
Będę mu tam gmerać aż urwę :D

nie no, na poważnie ... potrzebuję obrazka jak to wyciągnąć. szukam go zawzięcie.
jakby ktoś coś miał to niech da znać ;-)
pozdrowienia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2005 14:30:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2005 10:44:14
Posty: 59
Lokalizacja: Bełchatów
Byłam dzisiaj u elektronika i nic nowego nie powiedział ani nie zrobił a to co mówił ... :/ nowa przepustnica (tylko - używana nie wchodzi w grę) oraz nowy program do komputera i tylko serwis koszt ok. 2200 zł. :< stwierdził, że one są felerne fabrycznie i była akcja wymiany ich na nowe. Tylko że auto full seris przez poprzedniego właściciela i niby mu nie wymienili? W Polsce może nie...ale auto nie jest z Polski. No jak ja bym kupiła w salonie auto i miało wadę fabryczną i obroty by mi spadały to nie odpuściłabym sobie wymiany na gwarancji... Tak więc daję sobie spokój z elektronikami
jeśli chodzi o ten krokowy to podobno się go nie wyciąga ani nie wymienia, tylko całą przepustnicę. I mechanik mówi NU NU TAM GRZEBAĆ!!!
Boże mam dość :zly:

mam nowe spostrzerzenie odnośnie tych obrotów: dzieje się to gdy silnik schodzi ze ssania ale nie jest jeszcze zagrzany na 90* i jest za tymi pierwszymi 3 kreskami lub zagrzany ale zaraz po odpaleniu. Potem jest ok. Dzisiaj wieczorem autko idzie na warzsztat bo mechanik chce sprawdzić wskazania na zimno. ale bed... g:(\ tak bym chciała go naprawic...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2005 17:24:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2005 10:44:14
Posty: 59
Lokalizacja: Bełchatów
No więc wygląda na to że to jednak była PRZEPUSTNICA.
Po wymianie wszelkie objawy ustały,
na razie...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: