.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lip.2025 08:08:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi 200 20V - mam problem z iskrą(juz naprawione)
PostNapisane: 24.paź.2005 18:35:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.paź.2005 17:14:27
Posty: 39
Mam audi 200 Turbo 20V "3B" rok 1990. Na 3 i 5 świecy nie ma iskry. Sprawdziłem świece, kable, kopułkę palec, wszystko sprawne. Może ktoś mi powie co się stało. Pewnie siadł moduł. Moze ktoś wie gdzie go dostać. Proszę o pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2005 19:03:31 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
jakby padl modul to nie mialbys wogole iskry ... na bank masz spalone albo kable albo swiece albo wypalona kopulke
w jaki sposob stwierdziles ze nie ma iskry ?

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2005 19:17:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.paź.2005 21:26:31
Posty: 31
cos źle zdjagnozowałeś,opowiedz jak i co sprawdzałeś.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2005 20:11:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.paź.2005 17:14:27
Posty: 39
Dzięki za zainteresowanie.
Zmieniłem palec na nowy, zmieniłem kopułkę na dobrą, pozamieniałem kable , świece itp. Dalej taki sam efekt. Na razie jestem zły i zawiedziony. Rano szukam od nowa. Jestem na gg 2967168. :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2005 20:19:27 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
tyy... ale jak nie sprawdzales iskry na zewnatrz to moze poprostu tam juz tlokow nie ma albo zaworow dlatego nie pali na te gary

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2005 20:21:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.paź.2005 17:14:27
Posty: 39
Jaja sobie robisz a ja mam poważny problem :) Zaglądałem przez wtryski :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2005 21:16:40 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
no to jak sprawdzales czy jest iskra ? ... wyciagales swiece i opierales o cos metalowego ? ... jakbym se jaja robil to bys juz w pierszym moim poscie dostal bialej gorczki :peace:

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2005 21:41:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.paź.2005 17:14:27
Posty: 39
Dokładnie tak zrobiłem i jeszcze trzymałem świece w rączkach :P Panowie, to jest poważny problem, jaja to sobie będę robił jak autko będzie chodziło i pozbieram po polach te pasące się 220 koników. POMOCY, ja nie jestem mechanikiem z powołania, szukam fachowej porady. :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2005 22:16:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12013
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Twojemu silnikowi potrzebny jest porządny serwis. Na początek wymień świece i kable - jak nie pomoże to paluch i kopułka.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2005 23:03:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.paź.2005 21:26:31
Posty: 31
dalej nie wiadomo jak to sprawdzałeś wszystko...jak wyglądaja świece na 3-cim i 5-tym cylindrze:
1)okopcone czarne
2)zaolejone
3)mokre
4)srebrzysto-szare
5)brunatne

po drugie sprawdzź czy nie uszkodził się metalowy cylinder, ten co siedzi pod palcem,pod osłoną,ten od impulsatora halla z nacięciami(nadal wymyślam w jaki sposób mogłoby sie to uszkodzić ale dawałoby taki efekt).w książce jest napisane że zaczepy od kopułki mogą ten pierścień uszkodzić.

odkręć wszystkie świece i po kolei sprawdź czy mają iskrę.Ma wszystkie a autko nie pali na wszystkich?Tak to wymień świece komplet(świeca pod ciśnieniem ma trudniejsze wrunki do iskrzenia ,może iskrzyć po wyjęciu a wsadzona nie)jeżeli 1-szy ma a 3-ci nie to przełóż świece z 1-szego do kabla z 3-ciego.jest iskra?(tak=>świece wymień komplet)Jeżeli dalej niema,przerzuć kabel z 1-szego do 3-ciego.jest iskra?(tak=>kable wymień komplet)Jeżeli dalej nie widać iskry,to kopułka ma wypalony styk na 3-cim.

zdejmij palec i osłone pod nim,może kable zasilajace Halla o coś ocierają?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 05:05:25 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
nie ma bata , albo masz iskre na wszystkich jezeli kopulka , kable i swiece sa OK albo nie sprawdzales reszty ..... auto odpala wogole ?

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 06:50:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.paź.2005 17:14:27
Posty: 39
Panowie. Palec wymieniłem, kopułkę wymieniłem, świece oczywiście wykręcone i dotchnięte do metalowych części silnika :) Swiece wymienione, kable zamieniane miejscami. Zawsze nie ma wysokiego napięcia na dwuch tych samych wyjściach z kopułki. Cylinder od impulsatora halla ma w moim modelu jedno nacięcie i raczej nie powinien kaszanić stale tych samych wyjść. I co Wy na to?
:|


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 06:53:31 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
no i ja sie pytam dalej czy auto odpala ?

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 06:55:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.paź.2005 17:14:27
Posty: 39
"Odpala" ale tak że boże broń, znaczy kaszani bo na trzy cylindry.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 07:00:33 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
no to masz 2 rzeczy do sprawdzenia. kompresje na tych 2 cylindrach oraz czujnik polozenia walu . jeszcze pytanie czy przypadkiem przy sciaganiu palca rozdzielacza nie trzeba bylo go zbijac mlotkiem ? :diabel:

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 07:11:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.paź.2005 17:14:27
Posty: 39
Palec zszedł normalnie i założyłem nowy, ale co ma kompresja do braku iskry na dwuch wyjściach z kopułki? Czyjnik położenia wału też nie powinien eliminować iskry w taki sposób,-- chyba.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 07:12:48 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
no to po co pytasz jak wiesz lepiej :D jak Ci sie nie chce to nie sprawdzaj , moze sie auto samo naprawi ... jakbys jeszcze chcial zrobic cos bzdurnego i wogole nie zwiazanego z usterka to wyciagfnij aparat zaplonowy i sprawdz zebatke na nim oraz pierscien alu w aparacie zaplonowym ... a jak juz masz dosyc czytania bzdur z mojej strony to napisz bo mam wrazenie ze C i przeszkadzam

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 07:23:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.paź.2005 17:14:27
Posty: 39
Spokojnie, wszystkie uwagi są cenne. Co do aparatu zapłonowego to już nawet miałem go wyciągać ale nie wiem jak to zrobić bo nie ma dojścia do tej nakrętki pod nim, tak jest upchane koło aparatu. A co myślisz o cewce z modułem. Może to on nie rozdziela iskry?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 07:38:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12013
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
czegoś się tak uczepił cewki ? gdyby ona padła to na wszystkich świecach iskry by nie było, albo byłaby ona nieregularna. Ja tam stawiam na kopułkę z paluchem.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 07:41:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.paź.2005 17:14:27
Posty: 39
Ale kopułkę z paluchem wymieniłem na samym początku na nowe :!: Nic to nie zmieniło!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: