.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.cze.2025 13:38:39

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 07:42:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
no to nie mam pomysłu. Mam cewkę taką do 2.2T 20v 3B - jak chcesz, mogę Ci przysłać ją na testy.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 07:43:15 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
wez sie za robote a nie ciagniesz za jezyk ... juz masz tyle tropow ze spokojnie masz na caly dzien roboty ..a aparat odkrecisz ale trzeba miec odpowiednio przygotowany klucz ... jezeli niemasz odpowiednich narzedzi to sie za to nie zabieraj ... nikt nie mowil ze bedzie latwo ... kupiles bardzo nietypowe auto wiec dojscie do sruby aparatu zaplonowego tez jest nietypowe. bierz sie do roboty :!!:

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 08:51:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 10:33:22
Posty: 1075
Lokalizacja: Pruszkow
hans napisał(a):
wez sie za robote a nie ciagniesz za jezyk ... juz masz tyle tropow ze spokojnie masz na caly dzien roboty ..a aparat odkrecisz ale trzeba miec odpowiednio przygotowany klucz ... jezeli niemasz odpowiednich narzedzi to sie za to nie zabieraj ... nikt nie mowil ze bedzie latwo ... kupiles bardzo nietypowe auto wiec dojscie do sruby aparatu zaplonowego tez jest nietypowe. bierz sie do roboty :!!:


Ale Ty jestes wladczy Obrazek

_________________
Don't you know I'm loco?...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 10:47:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 20:56:47
Posty: 129
Lokalizacja: Kraków
z mechanicznego punkty widzenia, nie ma takiej opcji ze by mogło być to cokolwiek po za kablami kopółką palcem i uwaga świecami !! próbowałes zapodać nowe , przecież mógl slag trafić świece :P

_________________
zasadniczo zbieram stare fordy, ale... zawsze chcialem jakieś 4x4-podobno Audi ma najlepsze Quattro :D

http://www.m4garage.com/audi/1.jpg Coupe Quattro 2.3 10v - mało mocy , wsadzimy coś innego :)
LOTUS 7 - 1,6 r4 130ps
Ford ESCORT MK I RS2000 r4 170 ps
Ford Capri MK I - 5,0 V8 ~ 300 ps


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 11:14:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
zrob coś takiego, zeby wyeliminować pare rzeczy.

wez podlacz swiece kablem wn od razu na wyjsciu cewki. i krecac rozrusznikiem sprawdz czy iskry beda regularnie w odstepach czasu, czy tak jak mowisz dwie beda sie gubić.

Jeslli nie gubią sie iskry to patrz znowu rozdzielacz, kopułke, kable wn i swiece.

A jesli gubią to patrz, czujniki polozenia wału:
http://www.sjmautotechnik.com/trouble_s ... vtime.html
i wałka rozrządu (halla).

Powodzenia, cudów nie ma:)

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 14:23:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Jakie świece wstawiłeś nowe? Weź pod uwagę, że nowe świece mogły skończyć swoje życie już przy pierwszym odpaleniu. Pisałeś, że wymieniałeś przewody WN częściowo. Na jakie?

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 14:35:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.paź.2005 21:26:31
Posty: 31
kefir200 napisał(a):
Jakie świece wstawiłeś nowe? Weź pod uwagę, że nowe świece mogły skończyć swoje życie już przy pierwszym odpaleniu. Pisałeś, że wymieniałeś przewody WN częściowo. Na jakie?


nie no żeby świeca padła przy pierwszym odpaleniu to jeszcze w życiu nie słyszałem(no chyba ze wypluło ją-no coś takiego to widziałem),to chyba jakaś interwencja sił nadprzyrodzonych ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 15:52:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
No więz interwencje takie przeżyłem już dwa razy. Pierwszą przyświeczkach Boscha a druga przy Championach. Po zmianie na nowenie było poprawy w pracy silnika. Z tym, że nie pracował inny cylinder. Świeczki nie dały rady. Championa druga poszła drugiego dnia po 100km jazdy. Podróbek jest masa. Pamiętaj, że do 3B nie kupuje się świeczek po 25PLN za sztukę tylko platynowe za dużo większe pieniądze. Przewody WN też mają swoją cenę. Kopółkę zmieniłeś na używkę czy chociaż jakąś podróbkę ale nową?

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2005 16:37:01 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
aaaaaa wlasnie :D .... czy kolega wlozyl wlasciwe swiece ? :-D ... te silnikli lubia tylko jeden typ swiec :D ... platynowe :diabel:

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2005 08:49:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Obrazek

tak powinna wygladac.

Ale na wolnych obrotach powinna iskrzyc w sumie kazda inna swieczka...


Sprawdz, to co pisalem, podlacz jedna swiece bezposrednio przewodem wn do cewki. , krec rozruszkiniem i sprawdz czy sa regularnie iskry, czy co chwila ktorejs brakuje. po tym zabiegu bedzie wiadomo czy szukac dalej > palec, kopulka przewody i swiece. Czy szyukac wczesniecj czujniki, komputer...

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Padnięty trup
PostNapisane: 26.paź.2005 21:32:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.paź.2005 17:14:27
Posty: 39
Ale super że wszyscy tak ciekawie odpowiadacie na moje zapytanie. Z tęsknoty za autem to mi komp padł wczoraj i nic ciekawego nie napisałem. Orientowałem się o możliwość zakupu np. cewki i modułu ale szkoda gadać cena przepiękna :D . Panowie ja wszystko rozumiem ale do pojawienia się iskry która wcześniej była chyba nie potrzeba platynowych świec. Temat podłączenia swiecy pod kabel od cewki już przerabiałem i efekt jest taki że pojawiaja się trzy impulsy , regularne ale po nich następuje przerwa chyba na te których nie ma. Cykl jest całkowicie regularny. I co teraz mam robić?
Pozdrawiam wszystkich odpisujących w moim temacie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2005 21:47:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.paź.2005 21:26:31
Posty: 31
no to napewno nie cewka bo ona albo daje albo nie daje,ma konstrukcję cepa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2005 21:51:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.paź.2005 17:14:27
Posty: 39
A co sądzicie o tym co jest na tej stronie: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... OX:NEWLIST
Jest tam ciekawa tabela, czy to prawda że te cewki i moduły w tych modelach są takie same?
Na tej aukcji jest tak podane.
To modele z podobną cewką i modułem 4A0905105

Hersteller Typ Baujahr kW PS ccm
AUDI 100 (44, 44Q, C3) 2.0 KAT 01.88-11.90 85 115 1994
AUDI 100 (44, 44Q, C3) 2.2 E Turbo quattro 08.86-11.90 121 165 2226
AUDI 100 (44, 44Q, C3) 2.2 Turbo 08.86-11.90 121 165 2226
AUDI 100 (44, 44Q, C3) 2.3 E 10.86-11.90 100 136 2309
AUDI 100 (44, 44Q, C3) 2.3 E quattro 08.86-11.90 100 136 2309
AUDI 100 (4A, C4) 2.0 12.90-06.94 74 100 1984
AUDI 100 (4A, C4) 2.0 E 12.90-06.94 85 115 1984
AUDI 100 (4A, C4) 2.0 E quattro 12.90-07.92 85 115 1984
AUDI 100 (4A, C4) 2.0 E 16V 01.92-06.94 101 137 1984
AUDI 100 (4A, C4) 2.3 E 12.90-06.94 98 134 2309
AUDI 100 (4A, C4) 2.3 E quattro 12.90-06.94 98 134 2309
AUDI 100 Avant (4A, C4) 2.0 E 09.91-06.94 74 100 1984
AUDI 100 Avant (4A, C4) 2.0 E 09.91-06.94 85 115 1984
AUDI 100 Avant (4A, C4) 2.0 E quattro 12.90-07.92 85 115 1984
AUDI 100 Avant (4A, C4) 2.3 E 09.91-06.94 98 133 2309
AUDI 100 Avant (4A, C4) 2.3 E quattro 09.91-06.94 98 134 2309
AUDI 200 (44, 44Q) 2.2 Turbo 08.85-09.91 121 165 2226
AUDI 200 (44, 44Q) 2.2 Turbo 02.88-12.90 147 200 2226
AUDI 80 (89, B3) 2.0 E quattro 08.88-09.90 83 113 1984
AUDI 90 (89, B3) 2.0 20 V quattro 08.88-09.91 118 160 1994
AUDI 90 (89, B3) 2.3 E quattro 04.90-09.91 98 133 2309
AUDI 90 (89, B3) 2.3 E 20V quattro 06.88-09.91 125 170 2309
AUDI COUPE (81, 85) 2.3 quattro 01.87-10.88 100 136 2309
AUDI V8 (D1) 3.6 quattro 10.88-02.94 184 250 3562
AUDI V8 (D1) 4.2 quattro 10.91-02.94 206 280 4172


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2005 22:09:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
to prawda sam jeżdżę na cewce z Audi V8.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2005 22:11:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.paź.2005 17:14:27
Posty: 39
QRWA, to dlaczego we wszystkich sklepach czepiają się tylko mojego modelu i mówią że nie ma mowy załatwić. Czyli mogę podłączyć moduł z cewką od tych modeli?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2005 22:13:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
możesz, jasne.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2005 22:21:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.paź.2005 17:14:27
Posty: 39
No to jutro znów biorę się do roboty, a teraz idę spać. Dzięki, narazie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2005 22:27:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
A może któryś z modeli Aud ma cewkę, która daje mocniejszą iskrę? Zamiast wydawać ok 500PLN za cewkę z modułem MSD można by zatosować coś ze znaczkiem Audi... :)

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2005 22:33:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.paź.2005 17:14:27
Posty: 39
To 500 zł to u mnie jest 709 zł. Innej ceny nie znalazłem :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2005 05:09:46 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
kefir200 napisał(a):
A może któryś z modeli Aud ma cewkę, która daje mocniejszą iskrę? Zamiast wydawać ok 500PLN za cewkę z modułem MSD można by zatosować coś ze znaczkiem Audi... :)

taa od Audi V8 wlasnie taka jest

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: